دریافت گواهینامه بین المللی ISO9001:2015 توسط شرکت پارسیان پیشرو صنعت

دریافت گواهینامه بین المللی ISO9001:2015 توسط شرکت پارسیان پیشرو صنعت

شرکت پارسیان پیشرو صنعت موفق به دریافت گواهینامه بین المللی ISO9001:2015 از سوی شرکت TUV-NORD گردید، گواهینامه استقرار سیستم مدیریت کیفیت مبنی بر استاندارد ISO9001 به این شرکت اعطا شد. این شرکت تصمیم به استقرار سیستم مدیریت کیفیت گرفته و پس از پیاده سازی و انجام مراحل مربوطه و درنهایت پس از انجام ممیزی‌های لازم از سوی شرکت TUV-NORD موفق به کسب این استاندارد گردید. انطباق حوزه‌های مختلف شرکت با یک سیستم مدیریت کیفیت تصمیمی است راهبردی که می‌تواند به بهبود عملکرد کلی کمک نموده و بستری مناسب برای طرح‌های توسعه در آینده باشد. در ویرایش 2015، روش و تفکر مدیریت ریسک، مدیریت دانش، برنامه ریزی استراتژیک و تحلیل محیط‌های سازمانی به این استاندارد اضافه گردیده که به صورت کامل اجرا، پیاده‌سازی و ممیزی شده است.دستیابی به بالاترین و بهترین سطح ممکن برای ارائه محصولات و خدمات به ذینفعان سازمان و ادامه روند مذکور از جمله دستاوردهای دریافت این استاندارد می‌باشد.

دریافت این گواهینامه ابتدای راه تلقی شده و تائیدی برای تداوم حرکت در مسیر ارائه خدمات مطلوب است. امیدواریم روزبه‌روز گام‌هایی جدید در ادامه استقرار این سیستم برداشته و در مسیر تعالی و بهبود مستمر حرکت کنیم.

دریافت استانداردهای ISO10002 , ISO10004همچنین ISO31000 از جمله برنامه‌های آتی این شرکت است که هم اکنون در حال پیاده سازی و اجرا می‌باشد.