افزایش زمان تعویض روغن هیدرولیک تا 50درصد برای بیل مکانیکی چرخ زنجیری

افزایش زمان تعویض روغن هیدرولیک تا 50درصد برای بیل مکانیکی چرخ زنجیری

تجهیزات ساخت و ساز ولوو جدیدترین محصول اضافه شده به خط تولید روغن هیدرولیک خود را راه اندازی کرده است. روغن جدید با تمام ماشین‌های ولوو در همه بازارها تایید شده و سازگار است و در بیل مکانیکی‌های زنجیری فاصله تخلیه را از 2000 ساعت به 3000 ساعت افزایش می‌دهد.

HO103 یک روغن هیدرولیک بر پایه مواد معدنی است که با تمام روغن های هیدرولیک معدنی که در حال حاضر توسط شرکت Volvo Construction Equipment توصیه می شود، سازگاری کامل دارد و نیازی به شستشوی سیستم نیست. (HO103 با Volvo Hydraulic Oil 98610 Biodegradable سازگار نیست).


HO103 با بیش از 10000 ساعت آزمایش در ماشین‌های ولوو که به طور گسترده آزمایش شده است، ثابت شده است که راندمان سوخت و عملکرد دستگاه را بهینه می‌کند. دونالد مک کارتی، مهندس روغن و روان کننده در تجهیزات ساختمانی ولوو توضیح داد: «ولوو ماشین را طراحی و ساخته است، بنابراین ما بهتر از هر کسی می‌دانیم که برای حفظ آن در بهترین شرایط و عملکرد در بهترین حالت چه چیزی لازم است. HO103 نهایت حفاظت از زمان و قطعات را فراهم می کند و تضمین می کند که دستگاه شما با پتانسیل کامل خود کار می کند.

مک کارتی ادامه داد: «HO103 با ارائه عملکرد ثابت، به گونه‌ای طراحی شده است که در برابر تخریب مقاومت کند و ویژگی‌های جدید خود را در بازه زمانی خدمات کامل حفظ خواهد کرد. اصطکاک و سایش را کاهش می‌دهد، با جلوگیری از تجمع لجن، قطعات را تمیز نگه می‌دارد، عمر قطعات را طولانی‌تر می‌کند و به کاهش مصرف سوخت کمک می‌کند.»

برای بیل مکانیکی های زنجیری، HO103 فاصله زمانی خدمات روغن را 50 درصد بیشتر می کند و در زمان و هزینه مشتریان، همراه با تعدادی از مزایای زیست محیطی مثبت صرفه جویی می کند. پس از معرفی، بیل مکانیکی زنجیری قدیمی و جدید می توانند از یک فاصله زمانی 3000 ساعته با HO103 بهره مند شوند. به عنوان یک مثال عملی، اگر مشتری EC300E از HO103 استفاده کند، در طول 6000 ساعت، کل فاصله سرویس هیدرولیک را حذف کرده و مصرف روغن را 207 لیتر کاهش می دهد.

روغن هیدرولیک ولوو 98611 HO103 در ویسکوزیته های مختلف موجود است. نمرات ویسکوزیته در بازار متفاوت است اما شامل ISO VG32، ISO VG46 و ISO VG68 است. شما می‌توانید برای دسترسی به روغن هیدرولیک و قطعات یدکی ولوو با شرکت پارسیان پیشرو صنعت، نماینده انحصاری ولوو در ایران تماس بگیرید.

منبع