VOLVO L350H جدید و بهبود یافته

VOLVO L350H جدید و بهبود یافته

لودر چرخ دار ارتقا یافته L350H از تجهیزات ساختمانی ولوو (Volvo CE) که برای انجام سخت ترین کارها ساخته شده است؛ پس از دهه ها نوآوری برای افزایش بیشتر سودآوری عملکرد مشتریان، وارد بازار می شود.


ولوو L350H پرچم‌دار مجموعه لودرهای چرخدار ما، به لطف بازوی ثابت شده بالابر میله Z با آب‌بندی دوتایی روی هر یک از پین‌ها و ساختار قاب قوی، که به‌صورت استاندارد از کارخانه برای کاربردهای سنگین آماده شده است. یک لولای مرکزی تقویت شده و محورهای جدید ولوو. Volvo CE خواه بارگیری کنده، بارگیری سنگ، جابجایی مجدد، جابجایی بلوک یا جابجایی سرباره باشد، ولوو CE دارای بسته تخصصی (از ویژگی های ماشین، لاستیک ها و ملحقات) مورد نیاز برای دستیابی به حداکثر کارایی است.

این ارتقاء سنگین بر اساس موفقیت پیشینیان خود ساخته شده است - میراث افتخارآمیزی که به اولین لودر چرخدار L320 در سال 1985 باز می گردد - با چند پیشرفت قابل توجه. یک سیستم هیدرولیک پاسخگوتر، دارای سیلندرهای بالابر و شیب جدید، و افزایش فشار کاری هیدرولیک، سیکل های کاری 10 درصد سریعتر و بهره وری بالاتر را ممکن می سازد.

در همین حال، خط پیشران ارتقا یافته دارای محورهای جدید ولوو و گیربکس کاملاً جدید ولوو است که نسل سوم OptiShift را قادر می سازد به صورت استاندارد مجهز شود. این فناوری اثبات شده که قبلاً در لودر چرخدار ولوو L150H و L260H یافت شده است، عملکرد معکوس با ترمز و عملکرد قفل را در گیربکس ادغام می کند تا راندمان سوخت را تا 15 درصد افزایش دهد. راندمان بیشتر با نسبت تعویض دنده بهینه و مبدل جدید افزایش می‌یابد که خروجی‌های بالاتری را ارائه می‌دهد که در نتیجه تا ۲۲ درصد نیروی کششی بیشتری بسته به دنده انتخابی و سرعت ماشین ایجاد می‌کند.

این دستگاه همچنین به لطف یاتاقان لولای مرکزی فوقانی جدید و مستحکم‌تر و قاب‌های به‌روز شده برای تطبیق با محورها و گیربکس جدید، از فرم سخت‌تری برخوردار است.

یک شریک در بهره وری

مشتریان می توانند برای مدت طولانی تری با L350H به روز شده کار کنند و هزینه ها را به لطف فواصل خدمات طولانی کاهش دهند - دو برابر شدن به 4000 ساعت برای تعویض روغن محور، که توسط یک خنک کننده روغن محور با فیلتراسیون نصب شده به صورت استاندارد امکان پذیر شده است.

اتصال از راه دور و ویژگی‌های تثبیت‌شده، مانند مجموعه برنامه‌های Load Assist که از نمایشگر اپراتور کمکی ولوو داخل کابین قابل دسترسی هستند، کارایی و زمان کار را بیشتر بهبود می‌بخشند. شروع با سیستم اختیاری مانیتورینگ فشار تایر که فشار و دمای لاستیک ها را از راحتی کابین بررسی می کند و با انجام این کار به افزایش عمر تایر و صرفه جویی در مصرف سوخت کمک می کند.

آسایش تضمین شده

لودر ولوو L350H ارتقا یافته همان تجربه بی نظیر اپراتور را با کیفیت عالی آسایش، راحتی و ایمنی برای کمک به اپراتورها برای دستیابی به نتایج بهینه فراهم می کند. علاوه بر سیستم باز کردن درب با کنترل از راه دور استاندارد، سیستم تهویه مطبوع و فرمان ثانویه، دید فوق‌العاده‌ای نیز با آینه‌های دید عقب با گرمکن الکتریکی تنظیم شده، همراه با دوربین دید عقب و سیستم تشخیص رادار تکمیل می‌شود.

اپراتورها می توانند دستگاه را بر اساس کار با انتخاب سه حالت هیدرولیک، درگیری قفل قابل تنظیم و کنترل ریمول پیکربندی کنند، در حالی که عملکرد تراز کردن سطل به طور خودکار سطل را از هر دو موقعیت تخلیه و پیچ خوردگی به سطح برمی گرداند و به کاهش خستگی اپراتور کمک می کند.