VOLVO CE برای سنگ معدن آسیا

VOLVO CE برای سنگ معدن آسیا

همانطور که شهرهای سراسر آسیا بلندتر، گسترده تر می شوند، افزایش شهرنشینی باعث افزایش تقاضا برای مصالح ساختمانی و سایر تجهیزات ساختمانی می شود. جمع آوری این مواد نیازمند ماشین آلات بسیار کارآمد و قابل اعتماد برای برآوردن شرایط سخت معادن است که ممکن است بیش از نیم کیلومتر زیر زمین امتداد داشته باشند.


آسیا میزبان بزرگترین تولیدکنندگان سنگدانه در جهان است و با توجه به اینکه چندین کشور در رونق ساخت و ساز هستند، این منطقه قرار است در پنج سال آینده بر بازار تسلط یابد و CAGR به بیش از 6٪ برسد. یکی از بزرگترین بازارها کره جنوبی است که هر سال تقریباً یک چهارم میلیارد تن سنگدانه را از حدود 500 معدن خود تولید می کند. همچنین به دلیل قوانین کیفی سخت‌گیرانه‌اش مشهور است، بنابراین جای تعجب نیست که بسیاری از شرکت‌های این بخش به Volvo CE روی آورند.

برای مثال، میونگ جین صنعتی، تیمی متشکل از سه بیل مکانیکی هیدرولیک Volvo EC480D را برای پاسخگویی به تقاضای فزاینده برای سنگ معدن اداره می کند. کار در شیفت های 10 ساعته به مدت 28 روز در ماه،، این ماشین ها روزانه تا 3500 مترمکعب محصولات سنگی (سالانه 1 میلیون مترمکعب) را در معدن بزرگ خود در Chungju، Chungbuk حمل می‌کنند.

دیدن نور

یک معدن را می توان به سادگی به عنوان "معدن بدون سقف" تعریف کرد و برای پشتیبانی از فرآیندهای خود از آماده سازی سایت تا عملیات فشرده به طیف وسیعی از تجهیزات متکی است. هنگامی که مواد مورد نظر در یک معدن در معرض دید قرار می گیرند، می توان آنها را با استفاده از انواع تجهیزات حفاری، بارگیری و حمل و نقل استخراج و جابجا کرد. با فضاهای باز گسترده ای که معدن فراهم می کند، می توان هر ساعت حجم بیشتری از مواد را جابجا کرد تا با افزایش تقاضا همگام شود.

به عنوان مثال، باکت عظیم 7 مترمکعبی بیل مکانیکی Volvo EC950F می‌تواند دامپتراک 55 تنی Volvo A60H را تنها در چهار پاس، در یک چرخه متوسط ​​تنها 20 تا 25 ثانیه پر کند. حتی بارگیری باربری سفت و سخت ولوو R100 را که دوبرابر ظرفیت یک کامیون زیرزمینی معمولی دارد، آسان می کند. از اینجا مواد برای تولید سنگدانه به یک سنگ شکن/غربالگر منتقل می شوند. اینجا جایی است که لودرهای چرخدار Volvo CE کار را به دست می گیرند. به عنوان مثال، باکت عمیق 7 متر مکعبی لودر چرخدار L220H، یک انتخاب عالی برای بارگیری انبارهای سنگدانه است.

فراتر از فرآیندهای تولید، ماشین آلات Volvo CE را می توان در سایر مناطق معدن یافت. برای مثال موتور گریدرهای ولوو CE و متراکم‌کننده‌های خاک برای ساخت جاده‌های دسترسی استفاده می‌شوند، در حالی که طیف وسیعی از بیل‌های مکانیکی فشرده یا لودرهای اسکید می‌توانند برای حفر ترانشه‌های زهکشی استفاده شوند. دامپتراک های کوچک در آماده‌سازی محل یا برداشتن بار اضافی از ویژگی‌های خود هستند، در حالی که لودرهای چرخ متوسط ​​ابزارهای مفیدی برای نگهداری و تعمیر یا جابجایی مواد هستند.

ادامه بده

البته، در یک محیط کاری سخت و گرد و غبار، زمان کارکرد دستگاه و در دسترس بودن بسیار مهم است. اپراتورهای معدن همچنین می‌خواهند بدانند که عملکرد ثابتی را بدون وقفه‌های زیاد خواهند داشت و این دقیقاً همان چیزی است که Volvo CE ارائه می‌کند. برای مثال، بیل‌های ولوو EC480D میونگ جین می‌توانند 2000 ساعت کار کنند تا اینکه فیلترهای برگشت روغن هیدرولیک آنها نیاز به تعویض داشته باشند. موتورهای قدرتمند D13 آن‌ها می‌توانند به لطف یک پاک‌کننده هوای 3 مرحله‌ای و پیش تمیزکننده حمام روغن اختیاری که مانعی اضافی برای ورود کثیفی ایجاد می‌کند، 261 کیلووات را به طور قابل‌اطمینان ارائه دهند، در حالی که یک خنک‌کننده روغن منحصربه‌فرد جدا از موتور و رادیاتور این امکان را فراهم می‌کند. تمیز کردن و سرویس دهی آسان تر علاوه بر ظرفیت خنک کننده عالی.

محدوده قراردادهای پشتیبانی مشتری Volvo CE این زمان کار را حتی بیشتر گسترش می‌دهد و تعمیرات پیشگیرانه، تعمیرات کامل یا ضمانت تحویل 24 ساعته قطعات و همچنین تعدادی خدمات را ارائه می‌دهد که از آخرین فناوری برای نظارت بر ماشین استفاده می‌کنند. CareTrack، Oil Analysis و MATRIS همگی می‌توانند برای نظارت بر وضعیت ماشین استفاده شوند، نشانه‌های اولیه حیاتی یک خطای احتمالی را در اختیار مالکان قرار می‌دهند و با فعال کردن مداخله به موقع به جلوگیری از تشدید مشکلات کمک می‌کنند.

چه تولید سنگ مرمر، شن و ماسه و یا سنگ مس، استخراج معدن یکی از سخت ترین کاربردها برای هر ماشینی است. با پشتیبانی ولوو CE، این کار کمی آسان تر می شود!

برای دریافت مشاوره فروش و خدمات پس از فروش با شماره های ما تماس حاصل فرمایید.