ورود بیل مکانیکی  EC550E  به بازار جهانی

ورود بیل مکانیکی EC550E به بازار جهانی

ماشین آلات راهسازی و ساختمانی ولوو عرضه بیل مکانیکی چرخ زنجیری  EC550E  را با موتور tier3  برای بهروری بیشتر به مشتریان خود گسترش داد.


‘’Kwangsukjee ‘’  مدیر محصولات جهانی گفت: EC550E نسبت به عملکردی که از یک ماشین 60/50   تنی انتظار میرود واقعا بیشتر از وزن خودش قادر به ضربه زدن است. مشتریان بازار سطح 3 می توانند تا 35% بهروری بیشتر، 22% راندمان سوخت بیشتر، همراه با راحتی اپراتور و سطح فوق العاده بالایی زمان آماده بکار را تجربه کنند.

بیل مکانیکی چرخ زنجیری ولوو

 35 درصد بهروری بیشتر

EC550E با داشتن سطح قابل توجه قدرت و بهروری ، ماشینی است که برای استخراج معادن، حفاری انبوه و پروژه های زیربنایی بزرگ مناسب است. توانایی پر کردن یک کامیون 30/40 تنی یا کامیون بزرگراهی تنها با 4 یا 6 سطل ، نتیجه بهینه سازی  و تولید در سطوح بالا با هزینه کمتر در هر تن است.

زمان چرخ کوتاه باعث افزایش بهروری می شود که با نیروی حفاری و ظرفیت بالابری که معمولا یک بیل مکانیکی 60/50 تنی دارد بیشتر می شود. این امر با قدرت موتور چشمگیر، بوم و بازوی تقویت شده و همچنین تنظیمات اولیه بوم تکمیل می شود. زیر واگن های عریض و طویل نیز دارای کالیبر 60/65 تنی است که سطح بالایی از پایداری و دوام را فراهم میکند.

 EC550E   با طیف وسیعی از باکت های سنگی و سنگین با اندازه ای بهینه برای استفاده در شرایط فرسایشی طراحی شده است. با سیستم دنده ای ولوو به لطف عملکرد فشار و کلیک کار تعویض دنده آسان گردیده. اپراتور ها میتوانند با توزین سواری کنترل بیشتری بر بهروری خود داشته باشند که به اطمینان از بارگیری بهینه کمک میکند. سیستم آپشنال ولوو اطلاعات واقعی را برای حذف زیربار و اضافه بار کامیون های حمل بار فراهم می کند و همچنین کل تناژ را برای مدیریت کامل تولید ثبت می کند.

هزینه کمتر در هر تن

مشتریان می توانند به لطف سیستم نسل جدید الکتروهیدرولیک با فناوری سوپاپ اندازه گیری مستقل (IMVT)  و بهینه سازی موتور و پمپ  که دور موتور را کاهش می دهد و در عین حال قدرت را بهینه می کند. شیر کنترل اصلی از فناوری شیر اندازه گیری مستقل ، آخرین دستاورد پیشگام ولوو با کارایی بالاترین سیستم هیدرولیک در صنعت استفاده میکند. این سیستم کنترل بسیار دقیق تری نسبت به سیستم های معمولی ارایه می کند و تا 22 درصد راندمان سوخت را بهبود میدهد.

راحتی فوق العاده

در دهه های اخیر ولوو به ارائه آخرین حد راحتی اپراتور مشهور شده است که EC550E  نیز از این قاعده مستثنی نیست. کابین ROPS با استفاده از استاندارد های بالا و کاهش سرو صدا و ارتعاش باعث شده اپراتور بالاترین سطح راحتی را تجربه کند. تکنولوژی کوتاه کردن بازو و بوم به طور قابل ملاحظه ای ضربه ماشین را کاهش می دهد که منجر میشود اپراتور عملکرد بهتری داشته باشد.

دید این دستگاه در حال حاضر بهترین در کلاس خود است که به وسیله شیشه جلوی یکپارچه و دوربین های عقب و جانبی افزایش یافته است. با توجه به این پیشرفت مشاهده هوشمند  Volvo optional Volvo با استفاده از دور بین های جلو و عقب و جانبی برای ارائه منظره ای از دستگاه و یک نمایش در زمان واقعی به ویژه در هنگام کار بسیار مفید خواهد بود.

کار سخت برای زمان طولانی

با انبوهی از ویژگی های دستگاه و افزایش زمان کار همراه با پشتیبانی نمایندگی ولوو، مشتریان میتوانند روی EC550E  برای ارائه حداکثر فعالیت ماشین حساب کنند. با خاموش شدن اختیاری موتور مشتریان می توانند توربو شارژخود را برای مدت طولانی در بهترین حالت ممکن برای کار قرار دهند. برای جلوگیری از گرمای بیش از حد، عملکرد هوشمندانه دستگاه را هنگامی که  توربو شارژر تا دمای مناسب خنک شده است خاموش میکند. EC550E   همچنین می تواند به یک سیستم فیلتراسیون سوخت با کارایی بالا مجهز شود که   7/97 درصد راندمان جداسازی آب را به طور مداوم در طول عمر فیلتر ارائه کند.

Care Track   سیستم تله ماتیک ولوو، همچنین می تواند به مشتریان کمک کند تا زمان کارکرد دستگاه را به حد اکثر برسانند و هزینه های تعمیر را کاهش دهند. مشتریان میتوانند انتخاب کنند که پیگیری دستگاه خود را خودشان انجام دهند یا به Volvo  اجازه دهند با Active care  از آن مراقبت کند. مرکز Uptime  ولوو نظارت 24 ساعته دستگاه را فراهم می کند، گزارش های هفتگی را ارائه می دهد و در صورت نیاز به اقدامات تعمیر و نگهداری پیشگیرانه به مشتریان اطلاع می دهد.

شرکت پارسیان پیشرو صنعت نماینده انحصاری بیل ولوو در ایران بوده و کارشناسان ما آماده پاسخگویی به سوالات شما می‌باشند.