چهار روش آموزش اپراتور که میتواند هزینه کل مالکیت TCO را کاهش دهد

چهار روش آموزش اپراتور که میتواند هزینه کل مالکیت TCO را کاهش دهد

اپراتورها تاثیر زیادی بر هزینه کل مالکیت دارند. مشتریانی که روی افراد خود سرمایه‌گذاری می‌کنند؛ در طولانی مدت سود بیشتری بدست می‌آورند. زیرا به آنها کمک می‌کنند که بهترین امکانات را در دستگاه خود داشته باشند. در اینجا چهار روش وجود دارد که اپراتور می‌تواند به وسیله آنها تغییر ایجاد کند:


1 – ذخیره پول سوخت

اپراتورهای بی تجربه  دائماً پدال گاز را تا انتها فشار می‌دهند و این کار باعث می‌شود مصرف سوخت دستگاه‌های تند و تیزشان به سقف برسد. سوخت ارزان نمی‌شود بلکه با گذشت زمان مقدار هزینه چشمگیری در مصرف سوخت غیرضروری در پی خواهد داشت. آموزش اپراتورها کمک می‌کند که ضمن اجتناب از چرخاندن غیرضروری لاستیک‌ها، میزان قدرت مورد نیاز خود را توسعه دهند. حتی اپراتورهای باتجربه نیز از یک دوره آموزش اپراتور سازگار با محیط زیست نیز بهرمند می‌شوند که به آنها کمک می‌کند تا با هوشمندانه‌ترین روش، کار خود را برنامه ریزی کرده و از جدیدترین ویژگی های افزایش راندمان دستگاه های جدید ولوو بیشترین بهره را ببرند. این سرمایه گذاری به زودی اجرا خواهد شد و پس از آن تمام پس اندازهای مصرف سوخت مستقیم، به پایین ترین حد خود نزول می‌کند.

2- کاهش هزینه های نگهداری

علاوه بر اتلاف سوخت، دور موتور بیش ازحد، حرکات ناگهانی مقطع و اضافه بار باعث فرسایش بیش از حد یک ماشین و کاهش عمر قطعات آن می‌شود. اپراتورهای آموزش ندیده حتی ممکن است مانورها یا حرکات خطرناکی انجام دهند که برای دستگاه مضر است و باعث ایجاد خسارت‌های سنگین شود. آموزش اپراتور ها، آنها را ترغیب به کار با دستگاه به روش روان، دقیق و مسئولانه می‌کند که در طولانی‌مدت منجر به کاهش هزینه‌های تعمیر و نگهداری قابل توجهی می‌شود.

3- اجتناب از حوادث جبران ناپذیر

تصادف، کابوس هر مشتری است. حتی اگر هیچ آسیبی به اپراتور یا افراد محیط کار نرسد و در حالی که علت وقوع حوادث در دست بررسی باشد و هرگونه خسارت برطرف شده باشد. حوادث همچنان باعث ایجاد خسارت های غیر مترقبه می‌شود. زمان تولید از دست رفته و هزینه‌های تعمیر، مانند هرچیز دیگری موجب زیان می‌شوند. VOLVO به ایمنی متعهد است اما نمی‌تواند در برابر سو استفاده آن را تضمین کند. آموزش به اپراتورها کمک می‌کند تا علم ایمنی خود را توسعه دهند تا در حالی که به دنبال افراد و سایر دستگاه های موجود در سایت هستند مطمئن شوند همیشه به روش صحیح و مسئولانه از دستگاه استفاده می‌کنند.

تولید ایمن، تولیدی قابل اعتماد است که منجر به کاهش کلی هزینه های مالکیت خواهد شد.

4- افزایش تولید عمومی

مهارت یک اپراتور تاثیر بسزایی در میزان کارایی دارد که در یک تغییر می‌خواهد به آن دست یابد. اپراتورهایی که کار خود را بصورت کارآمد برنامه ریزی می‌کنند از حرکات دقیق استفاده کرده و برای رسیدن به بار بهینه یا ضریب کامل در زمان زیادی صرفه جویی می‌کنند. ارتقا عملکرد اپراتورهای شما موجب افزایش چشمگیر بهره‌وری می‌شود و هرچه بیشتر تولید کنید؛ درآمد بیشتری کسب خواهید کرد.

پارسیان پیشرو صنعت نماینده انحصاری محصولات volvo در ایران