Volvo CE دفتر مرکزی جدید خود را افتتاح کرد

Volvo CE دفتر مرکزی جدید خود را افتتاح کرد


Volvo Construction Equipment به دفتر مرکزی جدید خود در Campus Lundby در گوتنبرگ که دیگر بخش های کاری ولوو نیز در آن حضور دارند؛ نقل مکان کرده است. به منظور مهم نشان دادن این نقل مکان، مراسم افتتاحیه ای در سوم سپتامبر برگزار گردید که در آن رهبران ارشد شرکت و 500 کارمند حضور داشتند.

Volvo Construction Equipment (Volvo CE) دفتر مرکزی جهانی جدید خود را رسما در Campus Lundby در گوتنبرگ سوئد در روز دوشنبه سوم سپتامبر افتتاح کرد. این شرکت اکنون در ساختمان جدیدش با Volvo Buses – که همان روز به آنجا نقل مکان کرد – و Volvo Penta سهیم است. این ساختمان نزدیک دفتر مرکزی Volvo Group و دیگر بخش های کاری Volvo در Campus Lundby قرار دارد. این جابجایی به تسهیل در تقسیم منابع، روش ایده آل و شایستگی و همچنین ایجاد فرصت هایی بیشتر برای همکاری کمک می‌کند.

Melker Jernberg ، مدیر Volvo CE  می گوید " در Volvo CE ما همیشه با دیگر بخش های Volvo Group همکاری داشته ایم. اما دفاتر مرکزی مشارکتی ما، همکاری نزدیک تر را تسهیل می نماید. Campus Lundby همه ما را گرد هم آورده است و به ما کمک می‌کند تا روابط کاری بهتر و قوی‌تری بسازیم که به نفع مشتریان ما خواهد بود. "

زندگی در Campus

مراسم افتتاحیه در Campus Lundby برگزار شد که در آن علاوه بر Melker Jernberg, Hakan Agnevall مدیر Volvo Buses و Bjorn Ingemanson مدیر Volvo Penta حضور داشتند. سه مدیر برای حضار که حدود 500 کارمند Volvo بودند سخنرانی کردند و جشن در کل صبح ادامه یافت.

Campus Lundby سایتی بزرگ با مساحت 375 هزار متر مربع – معادل 54 زمین فوتبال – می باشد. Campus Lundby از ساختمان های با نمای شیشه ای گرفته تا چیدمان های دفتری باز برای گفتگو و کار با یکدیگر افراد طراحی شده است. این سایت، جایگاه نیروی کار بین المللی و متنوعی از 60 کشور جهان است.