بروزرسانی لودرهای سری H چالاک تر ، قوی تر و سریع تر

بروزرسانی لودرهای سری H چالاک تر ، قوی تر و سریع تر

ولوو کانستراکشن اکوییپمنت لودرهای چرخ دار L110H, L120H, L150H, L180H, L180H High-Lift و L220H را با ویژگی های ارتقا یافته ای چون افزایش دور موتور و 20 % بازده بیشتر سوخت عرضه کرد. معرفی لودرهای چرخ دار سری H، آخرین فناوری ولوو از جمله نسل دوم optishift و بارگیری سنجی جدید هیدرولیک و انتقال را به رخ می‌کشد. 


عملکرد چالاک تر 

بر اساس لودرهای چرخ دار از سری G  لودرهای L150H,L180H و L220H کارایی سوخت را 15 % بهبود یافته است. درحالی که L110H و L120H کارایی را 20% بهبود یافته است.
در نسل جدید optishift، بکارگیری این ارتقا است که به اپراتورها امکان استفاده از قفل کن در نظر گرفته شده ماشین هایشان را می‌دهد. همچنین موتوری قدرتمند، اتصالات بهینه شده و کلیه اجزا ترمز طراحی شده کاهش زمان تلف شده را ارائه می‌دهد.
تکنولوژی بهبود یافته optishift عملکرد (RBB (REVERSE BY BRAKING  و مبدل گشتاور جدید قفل را باهم ادغام کرده و یک راه مستقیم بین موتور و انتقال ایجاد کرده است. همچنین پدال الکتریکی به کاهش مصرف کمک می‌کند به این ترتیب که با نیروی مکانیکی استفاده بیش از اندازه شتاب دهنده را پس می‌زند و در نهایت سیستم هیدرولیکی که روغن را در مدار سیلندر lift/tilt احیا می‌کند و پمپ‌های هیدرولیکی را غیر فعال می‌کند.

10% بهره وری بیشتر

برای پایداری و راندمان نهایی، لودرهای سری H با استفاده از یک انتقال جدید، که در هماهنگی با موتور و محور کار می‌کند، ارتقا یافته است. این مبدل جدید، خروجی گشتاور را افزایش می‌دهد که در نتیجه عملکرد بهتر در سرعت کم را موجب می‌شود. برای شتاب سریع تر و عملکرد روان‌تر، پله های بین چرخ دنده ها کاهش یافته است. همراه با بارسنجی هیدرولیک پیشرفته –طراحی شده برای افزایش پاسخگویی ضمائم و بهبود حرکت و سرعت بوم – لودرهای چرخ دار سری H 10% بهره وری بیشتر نسبت به سری G  دارد.

بارگیری کامل

نه تنها لودر چرخ دار سری H ارتقا یافته بسیار کارآمد هستند، بلکه برای انواع طیف وسیعی از برنامه‌های کاربردی بسیار متنوع هستند. از بارگیری مواد، زباله و بازیافت تا بارگیری مواد مذاب و بلوک سنگی، اتصال منحصر به فرد TP ولوو، گشتاور بالا و حرکت موازی عالی را در سراسر محدوده ی بالا دستی (LIFTING) ارائه می‌دهد. برای به حداقل رساندن تلفات انرژی و به حداکثررساندن عملکرد، ماشین ها با ضمائم اختصاصی ولوو که به عنوان بخش جدایی ناپذیر از لودر چرخ دار تولید شده است ارائه می‌شود که با عملکرد و مشخصات ایده آل هماهنگ است. طیف وسیعی از ضمائم شامل چنگال ها و گیره ها و باکت ها مختلف است. باکت های جدید ولوو با اسلایدهای محدب و یک محافظ پاشنه بهبود یافته برای پرکردن راحت تر و به حداقل رساندن ریخته شدن طراحی شده است. به عنوان یک گزینه، سیستم تعلیق بوم، ریخته شدن از باکت را کاهش می‌دهد و بهره وری را تا 20% افزایش می‌دهد. با load assist، یک سیستم توزین پویا بارگیری، مشتریان می‌توانند دستورات کاری خود را مدیریت کنند و به راحتی نظارت به بهره وری داشته باشند.

لودر چرخ دار ولوو

عملکرد فوق العاده اپراتور

ساخته شده برای کار سخت، لودر چرخ دار ولوو ویژگی هایی دارد که عملکرد اپراتور را تقویت می‌کند. مانند آخرین سطح عملکرد باکت که به باکت اجازه می‌دهد به طور خودکار به سطح تخلیه و چرخش موقعیت باز گردد. به عنوان یک انتخاب، قابلیت دیدن  از کابین بوسیله دوربین و آینه عقب بهبود یافته است. دوربین عقب با سیستم شناسایی رادار کار می‌کند که به اپراتور اشیای غیر قابل دیدن را به صورت بصری و شنیداری هشدار می‌دهد. با انتخاب یک یا چند اهرم و انتخاب سه حالت هیدرولیکی – مطابق با پاسخ ترجیح داده شده – لودرهای چرخ دار سری  H میتوانند برای افزایش راحتی و بهره وری سفارشی سازی شود.
برای راحتی بیشتر، comfort drive control ماشین را قادر می‌سازد تا توسط یک اهرم کوچک هدایت شود. مخصوصا برای عملیات بارگیری سریع در کامیون مفید است.

درخدمت شما
 

لودرهای L180 high-lift,L180H,L150H,L120H,L110H و L220H نگهداری آسان برای افزایش بالابردن زمان کاری را ارائه می‌دهد. کاپوت موتور بصورت الکترونیکی باز می‌شود و اپراتور یا تکنسین را قادر می‌سازد دسترسی کامل به محفظه موتور داشته باشد. کابین بصورت هیدرولیکی می‌تواند در زاویه 30 و 70 درجه قرار بگیرد که دسترسی نامحدودی را برای تمام اجزای حیاتی فراهم می‌کند. چک کردن سرویس‌های روزانه می‌تواند به سرعت و به سادگی و با توجه به خدمات گروهی انجام شود. نشانگر سیلندر ترمز که روی چرخ قرار می‌گیرد، وضعیت ترمز را بررسی می‌کند.