بیل مکانیکی چرخ لاستیکی EW205D

بیل مکانیکی چرخ لاستیکی EW205D

چنانچه به دنبال ماشینی با قابلیت کنترل بالا، آرام و دارای عکس العمل سریع و به موقع هستید؛ ماشینی به جز EW205D را انتخاب نکنید. 


 بیل مکانیکی چرخ لاستیکی 20 تن جدید برای افزایش کارآیی شما طراحی و ساخته شده است. با فن آوری پیشرفته آن شامل حالت انحصاری ECO ولوو و یک موتور قدرتمند ولوو، این ماشین حفّار متحرک فوق‌العاده، کارها را با نهایت کارایی در جاده و غیر جاده ای انجام می‌دهد.

حالات کاری

سیستم انحصاری ولوو، کارآیی سوخت و عملکرد ماشین را بهینه می‌نماید. اپراتور می‌تواند بهترین حالت کاری را با دست و از طریق کلید انتخاب نماید، (i(idle)، F(Fine)، G(General)، H(Heavy و (P(Power max.

موتور ولوو

از فن آوری پیشرفته ای برخوردار است و بر اساس دهه ها تجربه ساخته شده است. موتور D6 ولوو بهترین عملکرد در صرفه جویی سوخت و بهره وری بالا را از خود نشان می‌دهد. چنانچه به دنبال ماشینی با قابلیت کنترل بالا، آرام و دارای عکس العمل سریع و بموقع هستید، ماشینی به جز EW205D را انتخاب نکنید. با برخورداری از فن آوری سیستم هیدرولیک پیشرفته و سیستم الکترونیکی کنترل تقسیم جریان هیدرولیک، این بیل مکانیکی عملکردی فوق العاده را از خود بجای می‌گذارد.

بیل مکانیکی ولوو


استحکام و دوامی که می توانید به آن اعتماد کنید

صرف نظر از اینکه در حال ساخت جاده، کارهای خدماتی، آماده سازی سایت یا هر کاربری دیگری هستید؛ ماشین EW205D برای مقابله با کارها و زمین‌های سخت و در سایت‌های کاری متفاوت، طراحی و ساخته شده است. با اسکلت زیرین محکم و شاسی اصلی یکپارچه و با دوام، این بیل مکانیکی متوازن و قوی، ثبات و استحکام فوق العاده ای را از خود به نمایش می‌گذارد.

آرامش اپراتور برای ما اهمیت دارد

وقتی روز کاری طولانی در پیش دارید، مهم است بدانید که در محیطی راحت و آرام کار خواهید کرد. به همین دلیل است که ولوو محیط کاری وسیع و راحتی را با کنترل‌ کننده‌ های ارگونومی، میدان دید وسیع برای اپراتور فراهم کرده است. سطح جدیدی از آرامش و راحتی را با ولوو تجربه کنید و کار را انجام دهید.

نمایشگر I-ECU

مانیتور رنگی هفت اینچ LCD، اطلاعات وضعیت ماشین شامل مصرف سوخت و تناوب سرویس‌ها را نشان می‌دهد و موجب بالا رفتن آمادگی ماشین  و بهره وری می‌گردد.

کابین ولوو

با شیشه‌های وسیع و ستون‌های باریک کابین، کابین ROPS ولوو میدان دید وسیع همه جانبه ای را فراهم نموده که ایمنی بسیار بالایی را رقم زده است. برای افزایش آرامش و راحتی اپراتور، کلیدها و کنترل کننده در جای مناسب قرار دارند و پایه‌های لاستیکی کابین ضربه‌ها را خنثی و لرزش کابین را می‌کاهند.

سرویس و نگهداری آسانتر = آماده بکار بودن بیشتر

به منظور انجام کار با راندمان و ثمربخش، حتی یک ماشین ولوو نیز به سرویس و نگهداری نیاز دارد. اما تفاوت در این است که ولوو سرویس و نگهداری را آسان نموده تا آماده بکار بودن ماشین شما افزایش یابد. با تجمیع نقاط سرویس و دسترسی آسان و ایمن به تجهیزات و قطعات، شما حداکثر بهره را از یک روز کاری خواهید برد.

بیل مکانیکی جدید ولوو

فرصت های نامحدود

راندمان و سود خود را با EW205D همه کاره و مجموعه ای از ضمائم بادوام ولوو به حداکثر برسانید. تنوع کاری خود را افزایش دهید، کاربری‌های مختلفی را اجرا کنید، ضمن آنکه چرخه کاری سریعتر و کنترل فوق‌العاده ای را تجربه می‌نمایید. حداکثر بهره را از بیل مکانیکی ولوو خود بدست آورید.

به کسب و کار خود ارزش بیشتری بدهید

مشتری ولوو بودن، یعنی داشتن حق برخورداری از سرویس‌های گوناگون. ولوو به شما قرارداد درازمدت همکاری را برای حفاطت از بازدهی و درآمد شما از طریق راه‌های مختلف و با استفاده از قطعات با کیفیت بالا و خدمات، پیشنهاد می‌نماید. ولوو در حقیقت متعهد به بازگرداندن سرمایه‌های شما می‌باشد.

سیستم هیدرولیک

سیستم الکتروهیدرولیک جدید و سوپاپ کنترل اصلی (MCV) جدید از فن آوری هوشمندی برای کنترل جریان هیدرولیک در زمان نیاز برای بهره وری بالا، ظرفیت حفاری بالا، دقت حرکت و صرفه جویی در سوخت طراحی شده است. سیستم تجمیع بوم، بازو و چرخش با اولویت به همراه احیا بوم وبازو، کارایی بهینه ای را ارائه می‌دهد.