رتبه ی اول برای فیلم ولوو گروپ

رتبه ی اول برای فیلم ولوو گروپ

ولوو گروپ رتبه‌ی اول جایزه معتبر OttoCar را برای آخرین فیلم شرکتی خود دریافت کرد. این فیلم کامیون‌ها، اتوبوس‌ها، تجهیزات ساخت و ساز موتوهای ولوو که برای زندگی روزمره مردم در سراسر جهان ضروری است را نشان می‌دهد.


جشنواره ی بین المللی AutoVision دوسالانه برای فیلم‌های شرکتی، تبلیغاتی، برنامه‌های تلویزیونی و تولیدات وب سایت ها در صنعت خودرو، به خلاق‌ترین آثار هنری در صنعت جایزه می‌دهد. مراسم اهدای جوایز بطور سنتی در یکی از بزرگترین و مهم‌ترین رویدادهای جهان برای اتومبیل‌های سواری، نمایشگاه بین المللی موتور، IAA، در فرانکفورت آلمان برگزار می‌شود. ولوو گروپ برنده ی رتبه ی اول بخش فیلم‌ها و ویدیوهای شرکتی شد.

Joakim Kenndal مدیر گروه ارتباطات ولوو گروپ می‌گوید: "برنده شدن فیلم شرکتی ما افتخار بزرگی است. این فیلم روش‌های جدید و جالبی را که ولوو انجام می‌دهد و اینکه چگونه محصولات و خدمات ولوو در زندگی در شهرهای بزرگ بین المللی و شهرهای کوچک تاثیر می‌گذارد را به نمایش می‌گذارد. این دومین باری است که فیلم‌های ما جایزه می‌گیرد. سال گذشته نیز جایزه ی دلفین طلایی را در فیلم‌های رسانه و تلویزیون  Cannes برنده شدیم.