بیل مکانیکی چرخ زنجیری  EC250D   و  EC300D

بیل مکانیکی چرخ زنجیری EC250D و EC300D

قدرت و نیروی حفاری افزایش یافته و نیز چرخه کاری سریع‌تر را برای بهره وری بیشتر تجربه کنید.


در مقایسه با مدل قبلی، جریان پمپ هیدرولیک به هنگام حفاری 50% بهینه گردیده، گشتاور چرخشی و نیروی کششی 5-3 درصد افزایش یافته. در بیل مکانیکی  EC300D نیروی موتور 11% افزایش یافته با بیل‌های مکانیکی EC300D  و EC250D با نیروی حفاری و توان افزایش یافته کار کنید. با چرخه کار سریع‌تر و بهره وری بالاتر، این ماشین‌ها به شما کمک می‌کنند که کارتان را سریعتر انجام دهید. صرف نظر از اینکه در معدن، ساخت جاده، آماده سازی سایت کار و یا هر کاربری دیگری مشغول بکار هستید؛ عملکرد بسیار بالایی را از این ماشین‌های قدرتمند تجربه خواهید کرد.

سازه بهتر

برای دست یابی به بالاترین دوام و قابلیت اعتماد،  بوم و بازو تقویت شده تا تنش های وارد به ماشین را بطور مساوی تقسیم و کارائی لازم در قبال توان افزایش یافته را داشته باشد.

سیستم الکترو-هیدرولیک

سیستم جدید الکترو- هیدرولیک و سوپاپ کنترل اصلی (MCV) از فن آوری هوشمندی برای کنترل جریان هیدرولیک در زمان نیاز و کاهش افت توان درمدار هیدرولیک، بهره می‌برد. این امر موجب قابلیت کنترل بیشتر، چرخه کاری کوتاه‌تر و بهینه سازی مصرف سوخت می‌گردد.

قابلیت کنترل بیشتر

به دلیل داشتن سیستم هیدرولیک هوشمند، کلیه عملیات همزمانی ماشین بهتر انجام می‌گردد. با استفاده از این سیستم هوشمند، حرکت ماشین آرام‌تر و آسان‌تر و نیز عملکرد بلند کردن با سهولت و با هماهنگی با  بوم و بازو انجام می‌شود.

بیل مکانیکی ولوو

با ماشین ولوو در مصرف سوخت صرفه جویی کنید

اگر خواهان ماشینی کار آمد و با صرفه در مصرف سوخت هستید، دنبال آخرین پدیده های ولوو بگردید.

با فن آوری تأیید شده و پیشرفته، بیل های مکانیکی EC300D و EC250D، هفت تا ده درصد در بهینه سازی مصرف سوخت در مقایسه با مدل‌های قبل پیشرفت داشته است. با استفاده ازماشین ولوو، تولید را افزایش بدهید، مصرف را کاهش و به سطحی جدید از کارایی برسید.

موتور پیشرفته ولوو

موتور فوق العاده پیشرفته D7 ولوو تقریباً با کلیه سیستم های بیل های مکانیکی ولوو یکپارچه و هماهنگ است. موتور قدرتمند شش سیلندر توان بالا و مصرف سوخت کم را نشان می‌دهد. وقتی موتور برای مدت مشخصی غیر فعال باشد (5 دقیقه پیش فرض) برای کاهش مصرف سوخت، در صورتیکه موتور مجهز به خاموش کردن اتوماتیک (انتخابی) باشد، موتور را خاموش می‌کند. یک دقیقه قبل از خاموش شدن به اپراتور اطلاع داده می‌شود. درجه سوخت جدید روی صفحه کنترل مصرف سوخت و میانگین مصرف هر ساعت را نشان می‌دهد. این وسیله به شما کمک می‌کند که در مصرف سوخت در کارهای متفاوت نظارت داشته باشید. سیستم حالت کار بی نظیر ولوو هم اکنون به حالت کار G4 برای بهینه سازی مصرف سوخت و عملکرد ماشین مجهز گردیده است.

اپراتور می‌تواند بهترین حالت کاری را برای تطبیق با کار مورد نظر خود انتخاب کند. حالت ECO بی نظیر ولوو به تنهایی و بدون هیچ گونه تأثیرگذاری در کاهش عملکرد ماشین، در سخت ترین شرایط اثر گذار است. پمپ الکترونیکی آن دارای فن آوری کنترل است که از افت فشار و جریان جلوگیری کرده تا توان حفاری حفظ و گشتاور گردشی در حداکثر خود بماند.

محیط کار بیل مکانیکی ولوو

میدان دید وسیع و محیط آرام کار همواره از نکات اصلی در کابین ولوو بوده است. کابین EC250D وEC300D نیز دارای این ویژگی می‌باشد. محیط و فضای کافی و ایمن کار، از ستون‌های باریک و محکم، شیشه‌های وسیع و صندلی قابل تنظیم اپراتور برای دسترسی آسان به کنترل کننده ها به منظور کاهش خستگی اپراتور و افزایش بهره وری، طراحی و ساخته شده است.

ولوو می‌داند وقتی اپراتور آسایش و راحتی داشته باشد؛ خستگی کمتری را احساس و در نتیجه بازدهی بیشتری خواهد داشت. به همین دلیل طراحی جدید کابین سری D، میدان وسیع، محیط ایمن و راحت و دسترسی آسان به کنترل کننده ها را در نظرگرفته است. برای افزایش بهره وری خود به ولوو اعتماد کنید چون همه جوانب را درنطر می‌گیرد. صفجه نمایش رنگی جدید LCD ماشین، اطلاعات مربوط به ماشین شامل مصرف سوخت، تناوب سرویس‌های دوره ای و اخطارها را نشان می‌دهد. صفحه وسیع و قابل تنظیم و پیگیری آسان کنترل کننده ها، موجب عملیات آسان و بهره وری بالا می‌باشد. اپراتور می‌تواند دمای مورد نظر داخل کابین را توسط سیستم کنترل هوای محیط داخل که با I-ECU یکپارچه می‌باشد کنترل نماید. هوای گردشی داخل کابین از طریق 14 دریچه که در فواصل و نقاط مناسب تعبیه شده اند هدایت می‌گردد.

دوربین های ولوو

دوربین دید عقب انتخابی بر روی وزنه تعادل نصب می‌گردد تا نقاط کور عقب ماشین را کاهش و ایمنی را افزایش دهد و تصاویر بر روی  I-ECU داخل کابین  منعکس می‌گردد. تجهیزات سرویس بکاررفته در EC250D  و EC300D به شما کمک می‌کند که از روز کاری خود بیشترین سود را ببرید. مهندسین ولوو این ماشین‌ها را به گونه ای طراحی کرده اند که سرویس و نگهداری را با دسترسی آسان به نقاط تجمیع گریس‌خورها و فیلترها آسان نموده است. رادیاتور، خنک کن هوا و خنک کن روغن هیدرولیک در کنار یکدیگر قرار گرفته اند تا کارایی حداکثر را بدست آورده و تمیز کاری آنان آسان باشد. سیستم به راحتی از روی زمین و تنها با باز کردن درب جانبی قابل دسترسی می‌باشند. یک جداکننده آب اضافی برای جلوگیری بیشتر از وارد شدن آب و ناخالصی‌ها به موتور از طریق سوخت ناخالص در نظر گرفته شده است. این ویژگی موجب جداسازی هرچه بیشتر آب و افزایش ظرفیت پاکسازی گردیده و دوام قابلیت اعتماد ماشین را افزایش می‌دهد. جعبه تقسیم الکتریکی کاملاً آب بندی شده کلیه فیوزها و رله‌ها را در برمی‌گیرد. این طراحی از ورود رطوبت و گرد و خاک به لوازم الکتریکی جلوگیری و آماده به کار بودن ماشین را افزایش می‌دهد. از روی زمین به راحتی قابل دسترسی است. ولوو، گستره وسیعی از باکت‌های با کیفیت را برای انجام کار با مصالح متفاوت تهیه دیده است.

باکت های بیل مکانیکی

باکت‌ها از ویژگی‌های طراحی و ساخت عالی برای تداوم کار ساخته شده اند. باکت‌های ولوو سخت‌ترین کار را به طور موثری انجام می‌دهند. چکش‌های هیدرولیکی ولوو برای شکستن و خردکردن سخت‌ترین مصالح ساخته شده اند، با توان و قدرت تخریب زیاد، از حداکثر دوام و تأثیر گذاری بهره می‌برید. چکش‌های ولوو را در فرکانس‌های درست تنظیم نمائید تا متناسب با نیاز شما بکار خود ادامه دهند.