به تنهایی بزرگ ، در کنار هم فوق العاده

به تنهایی بزرگ ، در کنار هم فوق العاده

ترکیب EC950 ،A60 ولوو خروجی را به حداکثر می‌رساند. بخودی خود، EC950E و A60H به ترتیب بزرگترین بیل و کمرشکن ولوو می‌باشد و می‌توان انتظار داشت که بهره وری استاندارد جهانی را ارائه دهد. ترکیب این دو با یکدیگر شکست ناپذیر می‌شود. 


بیل EC950E ولوو رقابتی بودن خود را در وزن 90 تن ثابت کرده است. به همین ترتیب، A60H جدید 60 تن ولوو، بزرگترین کمرشکن جهان، جدیدترین استانداردهای بهره وری را برای معادن، معادن باز و عملیات‌های زمینی ایجاد می‌کند. در حالی که هر دو دستگاه بطور انحصاری عملکرد پیشرفته ای را ارائه می‌دهند، زمانی که با هم هماهنگ می‌شوند، مشتریان می‌توانند مزایای بهره وری بی سابقه ای که این واحدها ارائه می‌دهند را تجربه می‌کنند.

Carl Slotte رئیس فروش منطقه ای EMEA ،Volvo ce می‌گوید: "EC950E و A60H برای برنامه‌های استخراج معادن و زیرساخت‌های بزرگ یا پروژه‌های زمینی، شرکای خوبی برای هم هستند. هنگامی که با هم کار می‌کنند، می‌توانند مقدار بیشتری از مواد را سریعتر و کارآمدتر از هر ترکیب دیگر از ماشین‌های Volvo  جابجا کنند.

Slotte  یادآور می‌شود: "این دستگاه‌های با بهره وری بالا، مشتریان را قادر می‌سازد تا با ماشین‌های کمتری کار کنند، با یک ناوگان کوچکتر، مشتریان می‌توانند راندمان کارایی بیشتری را بدست آوردند، به ویژه در مورد مدیریت معدن یا تخصیص تجهیزات در پروژه های بزرگ."

قدرتمند و با دوام

این ماشین با موتور  446 kW (606 hp) ، D16 ولوو تجهیز شده است و از تکنولوژی‌های پیشرفته ای که یک دهه تجربه برای اطمینان از کارایی بسیار بالایی پشت آن است، استفاده شده است. به لطف قدرت و گشتاور موتور که با سیستم الکترو هیدرولیک جدید همراه است، مدت چرخه به حداقل رسیده است. طراحی سنگین EC950E  تضمین می‌کند که کار سریع و بدون تاخیر انجام می‌شود. با اجزا محافظت شده، شامل بوم  و بازوی قدرتمند، فریم قوی، این ماشین می‌تواند با طول عمر بالا و بدون  وقفه مورد استفاده قرار بگیرد.

بزرگترین کمر شکن

 A60H ولوو دارای نوآوری جدید ولوو است.  A60H  با موتور 16 لیتری ولوو تجهیز شده است و نه تنها 495 Kw و 3,200 Nm گشتاور را ارائه می‌دهد بلکه دارای راندمان سوختی عالی می‌باشد. تعدادی از ویژگی‌های ایمنی مانند دید بهتر و نورپردازی کارآمد، باعث می‌شود اپراتور و مردم در اطراف دستگاه ( بدون توجه به شرایط محیطی) ایمن نگه داشته شوند.

ترکیب کامل

Slotte  می گوید: "با EC950E و A60H، مشتریان می‌توانند اطمینان داشته باشند که بهترین هزینه در هر ساعت یا بهترین هزینه در هر تن را برای عملیات خود دریافت می‌کنند."

" EC950E و A60H یک سرمایه گذاری ارزشمند است. با افزایش بهره وری با استفاده از ماشین آلات کمتر و نیروی انسانی کم، مشتریان به بازده عالی و سریع دست می‌یابند."