ولوو پنتا از موتور بعدی stage v خود رونمایی می کند

ولوو پنتا از موتور بعدی stage v خود رونمایی می کند

ولوو پنتا، از موتور دیزلی 8 لیتری جدید خود با سیستم aftertreatment  به عنوان مدل بعدی برای stage v  اروپا رونمایی می‌کند. این بخشی از طیف کاملی از stage v شامل موتورهای D5,D8,D11,D13,D16 است که قدرتی بین 105 تا 565 KW (770-143 اسب بخار ) را ارائه می‌دهد.


موتور 8 لیتری دیزلی غیرجاده ای صنعتی ولوو پنتا دارای قدرت خروجی تا 235KW می باشد. نوع stage v این موتور، TAD880-883VE جمع و جور است و به خوبی با سیستم اگزوز aftertreatment هماهنگ است که انتشار مقررات جدید stage v  اروپا را سبب می‌شود.

این موتور برای نیازهای آینده مشتریان توسعه داده شده و سطح جهانی بهره وری سوخت را با حداکثر آپ تایم که به وسیله استراتژی‌های بازسازی شده بهینه شده است، ارائه می‌دهد.

 Johan Carlsson مدیر ارشد فناوری ولوو پنتا می‌گوید: "مفهوم stage v ما برای مشتریان به گونه ای طراحی شده است که مزایای ترکیبی یک موتور 8 لیتری که مصرف سوخت و سیستم اگزوز aftertreatment که انتشار گازهای آلاینده را به حداقل می‌رساند را دارا می‌باشد". این راه حل برای نصب و اجرا و نگهداری، آسان است. این مورد برای نیازهای آینده مشتریان ما بهینه شده است .

مقررات stage v برای اروپا در سال 2019 پیاده سازی خواهد شد که نیاز به محدودیت‌های جدید انتشار برای موتورهای دیزلی و بنزینی دارد. دامنه‌ی این قانون قرار است بصورت گسترده برای موتورهای زیر 19kw و بالای 560kw برای اولین بار تنظیم شود. در حالی که مقررات جاری stage v حجم کلی تولید ذرات گازهای گلخانه ای را محدود می‌کند، stage v  نیز تعداد ذرات ساطع را محدود می‌کند.

سیستم کامل با انعطاف پذیری برای مشتریان

موتور جدید D8 stage v قدرتمند و قابل اطمینان است و با یک توربو هندسی ثابت که منجر به کاهش پیچیدگی می‌شود تجهیز شده است. قدرت خروجی بین 160-235 kw می‌باشد. حداکثر قدرت و گشتاور  در دور کم در دسترس است و موتوری قوی است  که سر و صدای کمی ایجاد می‌کند.

دریچه گاز ورودی هوا، همراه با چرخش گاز اگزوز غیر خنک  (EGR)، گاورنر فشار گازهای خروجی الکتریکی (EPG) که مدیریت حرارت بسیار موثر را ارئه می‌دهد؛ این سیستم را قادر می‌سازد که بدون نیاز به تزریق سوخت به جریان اگزوز، دما را بالا ببرد. با این رویکرد، گاز خروجی زمانی که از سیستم aftertreatment اگزوز عبور می‌کند دارای درجه حرارت مطلوب است.