کالمار ولوو پنتا را برای stage v  انتخاب می کند

کالمار ولوو پنتا را برای stage v انتخاب می کند

کالمار، یکی از تولیدکنندگان تجهیزات سنگین پیشرو در جهان، ولوو پنتا را برای عرضه راه حل‌های جدید stage v برای طیف وسیعی از ماشین آلات خود در اروپا انتخاب کرده است. 


ولوو پنتا راه حل های stage v را برای مدل‌های جدید اروپایی که کالمار تولید می‌کند؛ عرضه می‌کند. مقررات جدید انتشار قرار است در 2019 در اتحادیه اروپا اجرا شود. در حال حاضر OEMها برای چگونگی تغییر در خط تولید خود برنامه ریزی می‌کنند. کالمار ماشین تولید می‌کند و خدمات پشتیبانی را برای حمل و نقل محموله در بنادر، پایانه و مراکز توزیع و صنایع سنگین ارائه می‌دهد.

درو هیزل، مدیر منابع انتقال قدرت جهانی در کالمار می‌گوید: stage v یک چالش برای تولیدکنندگان است. با میزان انتشار آلاینده‌های قبلی، امریکا و اروپا کم و بیش مانند هم مانده اند. بنابراین برای ایجاد تغییر کاملاً تلاش می‌کنند. قوانین حمل و نقل در این زمان بسیار سخت‌گیرانه خواهد شد و یک دوره ی کوتاه برای منابع موتور وجود دارد. اما ما با ترکیب‌های مختلف همراه با ولوو پنتا کار کردیم.

پیشرو صنعت

کالمار طیف وسیعی از روش‌های حمل محموله در بنادر شامل شاتل بندری، کشنده‌های بندری، جرثقیل بندری، جرثقیل تخلیه کشتی، ریچ استکر (reach-stacker) و لیفتراک را فراهم می‌کند.

کالمار برای سالیان زیادی یکی از بزرگترین مشتریان OEM صنعتی آفرود ولوو پنتا بوده است و موتورهای دیزلی را برای پایگاه‌های تولیدی خود در اروپا، ایالات متحده و چین خریداری کرده است. راه حل stage v در مدل‌های جدید تجهیزات همراه موجود کالمار شامل ریچ استکرها، لیفتراک‌ها و کشنده های بندری می‌باشد و تست آن‌ها در 2017 انجام خواهد شد.

راه حل stage v ولوو پنتا برای آینده بهینه سازی شده است

مقررات stage v اتحادیه اروپا قرار است در طیف وسیع‌تری از قدرت موتورهای دیزل آفرود stage iv/tier 4 final اعمال شود و همچنین حجم کلی تولید ذرات گازهای گلخانه ای و همچنین تعداد ذرات منتشر شده را محدود می‌کند.

خط تولید stage v ولوو پنتا شامل 5 موتور – D5,D8,D11,D13,D6- می‌شود که در همان طیف قدرت از 105 تا 565 KW در صنعت آفرود وجود دارد.

برای stage v موتور با exhaust aftertreatment system (EATS) تطبیق یافته است که شامل diesel oxidation catalyst (DOC) ، diesel oxidation catalyst (DOC)، iesel exhaust fluid (DEF; AdBlue®) ، selective catalytic reduction (SCR)و ammonia slip catalyst (ASC) می‌باشد.