ولوو پنتا محصولات قدرتمند خود را در CONEXPO/CON-AGG نمایش می دهد.

ولوو پنتا محصولات قدرتمند خود را در CONEXPO/CON-AGG نمایش می دهد.

ولوو پنتا به عنوان یک برند تولید موتور، راه حل های اصلی و پیشرو خود را برای نیازهای فعلی و آینده مشتریان نمایش می‌دهد. ولوو پنتا با این اعتبار که محصولات با کیفیت همراه با خدمات پس از فروش عالی را ارائه می‌دهد مشتریان OEMاش در آمریکای شمالی و بین المللی افرایش یافته است. 


ولوو پنتا محصولات پیشرو بین المللی خود مشهور به موتورهای دیزلی نهایی سری IV/TIER 4  در CONEXPO/CON-AGG نمایش می‌دهد. بازار موتور آفرود در شمال امریکا و بین المللی در سال های اخیر رشد داشته است؛ وضعیت بسیاری از کسب و کارها در رکود اقتصادی تغییر کرده است. به دلیل اینکه نیازهای موتور آینده تغییر می‌کند؛ ولوو پنتا در جایگاه خوبی برای یک انتقال آرام برای مشتریان قرار داده شده است.

ران هویبرز رئیس ولوو پنتا آمریکا می‌گوید: "موفقیت موتورهای نهایی TIRE 4  ما منجر به افزایش تقاضای مشتریان و در نتیجه موجب رشد بازار در آمریکای شمالی شده است. به عنوان تولیدکننده موتور، به توسعه محصولات متناسب با نیازهای مشتریان نزدیک شده ایم. به ویژه خوب است دیدن اینکه چطور بازار امریکای شمالی برای موتورهای دیزلی آفرود از CONEXPO افزایش یافته است و ما انتظار داریم این حرکت در آینده ادامه پیدا کند. ما در ولوو پنتا در جای خوبی برای ارائه بهترین کیفیت موتورهای OEM در سراسر هر برنامه قرار گرفته ایم.

محصولات پیشرو در صحنه بین المللی

ولوو پنتا چندتا از موتورهای پیشرو خود از 5-16 لیتری را به مخاطبان بین المللی خود در نمایشگاه تجاری در لاس وگاس نمایش می‌دهد که شامل:

  • موتور D5 ولوو پنتا
  • موتورهای صنعتی 5 لیتری ولوو پنتا با یک سیستم سوخت ریل مشترک تجهیز شده است و برخی از قدرتمندترین موتورهای دیزل چهار سیلندر در درسترس هستند.
  • در رنج 143-218 اسب بخار در دسترس هستند و D5 همتراز موتورهای 6 سیلندر بزرگتر است و گشتاوری است استثنایی را در سرعت‌های پایین ارائه می‌دهد.
  • موتورهای نهایی TIER 4 از تکنولوژی SCR اثبات شده استفاده می‌کنند؛ اثرات مربوط به بازسازی را از بین می‌برد.
  • موتور D8 پاورپک
  • ولوو پنتا پاورپک های نهایی TIER 4  ، EPA را برای اپلیکشین های صنعتی نمایش می‌دهد.
  • D8 با 218-320 اسب بخار نمایش داده شده است که بخشی از سبد محصولات 5 تا 16 لیتری است.

راه حل های رقابتی برای آینده

ولوو پنتا نه تنها محصولات فعلی خود را نمایش می‌دهد بلکه راه حل‌های رقابتی خود برای آینده را نیز ارائه  می‌دهد. به زودی مقررات انتشار سری V که برنامه ریزی شده است در 2019 در اروپا معرفی می‌شود و ولووپنتا آماده‌ی تغییر است. راه حل های سری V در نمایش ولوو پنتا در North Hall  به نمایش در می‌آید جایی که مشتریان می‌توانند با متخصصان محصولات صحبت کنند.