ابزارهای جدید قدرتمند ولوو برای کاهش هزینه های کلی مشتریان

ابزارهای جدید قدرتمند ولوو برای کاهش هزینه های کلی مشتریان

VOLVO CEسه ابزار جدید و هیجان انگیز را راه اندازی کرده که ( به صورت تنهایی یا به صورت ترکیبی) می‌تواند به طور چشمگیری کل هزینه‌های مشتریان را کاهش دهد.


هرچه تعداد بیشتری ماشین آلات در سراسر منطقه (اروپا-خاورمیانه-آفریقا) به هم متصل باشند؛ ترابایت‌های بیشتری از داده ها در سرورها قرار می‌گیرد. اما در واقع مشتریان از این داده‌ها چه استفاده ای برای بهبود بهره وری و سود آوری در عملکردهای خود می‌کنند؟

مشتریان انتظار دارند که این اطلاعات را در دستگاه‌های خود جمع آوری کنند. اما همیشه درک کردن واستفاده کردن از آن آسان نیست. " استیفن پترسون، مهندس نرم افزار ولوو  در منطقه EMEA می گوید: "در Volvo CE، ما از طیف وسیعی از ابزارهایی استفاده کرده ایم که می‌توانند به مشتریان کمک کنند تا از داده ها به نفع خود استفاده کنند".

گزارش های بصری

در میان این ابزارها، نخست گزارش های بصری جدید ولوو قراردارند. گزارش‌های بهره وری سوخت از Bauma 2016(نمایشگاه بین المللی ماشین آلات راه سازی و معدنی) موجود است اما خلاصه گزارش های جدید و گزارش های بهداشت و سلامت – همراه با گزارش های داخلی نام سهام داران در (نمایشگاه سالیانه ماشین آلات راه سازی و معدنی) در ماه آوریل امسال راه‌اندازی شده است. گزارش ها نیاز مشتریان را برای تحلیل داده ها و اطلاعات پیچیده خود حذف می کنند و می‌توانند بر اساس ماشین های بخصوص یا کل ناوگان گردآوری شوند.

به گفته پترسون" اگر گزارش نشان دهد که یک مشتری دارای زمان خاموش یا زمان انتظار بالایی است،این کاملا واضح و آشکار است که آنها ماشین آلات و یا برنامه کاری مناسبی ندارند،که می تواند باعث هدر رفتن مقدار زیادی پول شود."

او ادامه می‌دهد " گزارش‌های بصری مشتریان را قادر می‌سازد تا در یک نگاه از بازدهی واقعی که از ناوگان خود می‌گیرند و ارائه نقطه شروع برای تحلیل بیشتر و بهبود قابل ملاحظه با استفاده از Volvo SiteSim و یا تمرین اپراتور مبتنی بر شبیه ساز باشد، ادامه دهند.

سایتی با عکس‌های 3D هوایی با پهبادها

ولوو نسخه جدیدی از SiteSim را در ماه ژانویه امسال با برخی از ویژگی‌های جدید و مزایای جدید به نمایش گذاشت. یکی از پر اهمیت ترین آنها استفاده از ربات‌ها پهبادی برای گردآوری عکس های سه بعدی از سایت مشتری به اپلیکیشن است. پیشرفت اصلی دیگر این است که این اپلیکیشن اکنون می‌تواند چندین کار مختلف را در سایت در فضای شبیه سازی یکسان اجرا کند. قبلا می‌توانست فقط یکبار در یک زمان اداره و اجرا کند.

سیستم شبیه سازی راه‌اندازی مطلوب برای کل سایت (محل انجام کار) را محاسبه می‌کند تا کمترین هزینه نهایی را به مالکان بدهد. با واردکردن نوع مواد، فاصله  نقطه بارگیری از نقطه تخلیه و نقشه برداری سایت، مشاور VOLVO می‌تواند تعداد و ظرفیت ایده ال ماشین آلات و همچنین مسیرهای بهینه که کارکنان باید رانندگی کنند. بر اساس تن بر ساعت و هزینه بر تن توصیه کند. این برنامه می‌تواند شبیه سازی را تا یک سال عملیاتی اجرا کند.

این مطالعات به طور مرتب در سایت صنعت معدن انجام می شود. اما VOLVO CE در توانایی خود برای ارائه شبیه سازی جامع برای زمین‌های کوچک و متوسط بسیار منحصر به فرد نیز می‌باشد.

پترسون با افتخار می گوید: "این واقعیت که ما اکنون می‌توانیم تصویر سه بعدی از سایت مشتری را به اپلیکیشن وارد کنیم و مشاغل متعدد را شبیه سازی کنیم بسیار هیجان انگیز است. ما می‌توانیم با اعتماد به نفس و دقت و با چند ترفند برای تنظیم سایت و ناوگان ماشین می‌تواند سود و زیان دهی آن را نشان دهیم."

آموزش شبیه سازی واقع بینانه

سال 2018، VOLVO CE همچنین می‌تواند تصاویر سه بعدی از سایت مشتری را به یک شبیه ساز ماشین وارد کند. پترسون می‌گوید " این به نظر یک چیز فانتزی می‌رسد، اما واقعی است!کارکنان می‌توانند وظایف دقیق خود و مسیرهایی را که در محل کار خود طی و انجام می‌دهند را تمرین کنند تا بتوانند مهارت‌های خود را آماده کنند تا در واقعیت موثر ترعمل کنند. این نیز یک روش بسیار مقرون به صرفه برای آموزش کارکنان است."

اولین بار در سال 2011 در ولوو کانستراکشن ارائه شبیه سازهای ماشین برای لودر چرخ دار، واگن های مفصل دار و بیل مکانیکی ها راه اندازی گردید و تنها عرضه کننده در بازار که شامل نرم‌افزار تخریب سنگین و لوله کشی بود. شبیه سازها طراحی شده اند تا نرم افزار و داده های مشابه استفاده شده توسط فن آوری VOLVO CE را برای اهداف تحقیق و توسعه مورد استفاده ترکیب و یکسان کنند و در حال حاضر در نمایندگی های ولوو برای مشتریان درسراسر جهان استفاده می شود. VOLVO حتی می‌تواند شبیه سازی را برای ارائه آموزش به طور مستقیما به زمین (محل کار و انجام عملیات) مشتری به منظور به حداقل رساندن زمان خارج از کار برای کارکنان ارسال کند.

پترسون نتیجه می‌گیرد"از طریق تمام این ابزارها مشتری می‌تواند ببیند که پولش کجا هزینه می‌شود و می‌داند کجا زمان و منابع را برای حل مسائل و کاهش هزینه متمرکز کند.

مثلا اگر یک مشتری 637 ساعت زمان خاموشی (زمان تعطیلی کار) داشته باشد؛ تقسیم بر 40 ساعت در هفته برابر 16 هفته میشود. این زمان تولید بسیار زیادی است برای از دست دادن – و زمان همان پول می‌باشد!"