" ساختن فردا " در پاریس

ولوو کانستراکشن اکوییپمنت تحت موضوع " ساختن فردا " رویکرد تعاملی خود را با تمرکز بر خدمات، توانایی فروش و تکنولوژی‌های جدید به مشتریان خود نشان خواهد داد. 


خواسته‌های پروژه‌های بزرگ مانند " گرند پاریس " به این معنی است که مشتریان امروز دیگر به دنبال خرید صرف ماشین نیستند بلکه به دنبال راه های کلی هستند که می‌تواند به آنها کمک کند تا کارآمدتر و سودآورتر شوند در حالی که انتشار گازهای گلخانه ای کاهش یابد. در اینترمت پاریس 2018، ولوو کانستراکشن اکوییپمنت قصد دارد تا راه حل هایی را به نمایش بگذارد که بر قدرت خود به عنوان تولید کننده و ارائه دهنده ی خدمات تاکید دارد.
شرکت فضای 4800 متر مربع را با حضور شرکت های ولوو تراک، ولوو پنتا و خدمات مالی ولوو در اختیار دارد و از ماشین های بسیار کارآمد و متنوع بهره می‌برد که بسیاری از آنها رهبران صنعت در بهره وری سوخت هستند. ماشین آلات که به نمایش گذاشته می‌شود به شرح زیر است :
EWR170E,EW220E,ECR355E,SD160B,P6820D,P7820D
بازدیدکنندگان فضای داخلی و خارجی قادر خواهند بود تا با استفاده از Volvo Co-Pilot  و طیف کاملی از عملکردهای  Volvo Assist  (Load Assist, Compact Assist, Dig Assist and Haul Assist) یاد بگیرند که چگونه از این ماشین‌ها بیشتر استفاده کنند. وضوح بالای صفحه نمایش به اپراتور این امکان را می‌دهد که تمام داده‌ها را به صورت REALTIME  بررسی کند و وظایف را بطور دقیق و کارامد انجام دهد. همچنین بازدید کنندگان فضای خارجی می‌تواند EW240E جدید ولوو را در منطقه‌ی اختصاصی دمو مشاهده کنند.

ساختن فردا با ولوو


علاوه بر این، بازدیدکنندگان فرصتی برای کشف مفهوم خدمات جدید ولوو دارند. با خدمات ولوو، مشتریان می‌توانند از یک لیست شامل بهره وری سوخت، کارایی، ایمنی، مالی و بیمه، اجاره و خدمات جدید، یک پکیج مناسب برای پشتیبانی نیازهای خود داشته باشند. تیم کارشناسان خدمات مالی ولوو، سرویس‌های مالی و بیمه ای را ارائه می‌دهد که به مشتریان کمک کند تا راه‌حل‌های سفارشی که از رشد آنها پشتیبانی می‌کند و از کسب و کارشان محافظت می‌کند را پیدا کنند.
تمام این خدمات نیاز به یک شبکه‌ی فروش مجرب دارد که بتواند آنها را ارائه دهد. به همین دلیل است که ولوو کانستراکشن بر قابلیت‌ها و تخصص نمایندگان تاکید دارد. نمایندگان ولوو قصد دارند به عنوان شرکای واقعی مشتریان خود به آنها برای رسیدن به اهداف کسب وکار خود تا هرآنجا که بتوانند کمک کنند.

آینده ی ولوو کانستراکشن

بطور کلی، ولوو پنتا قصد دارد یک پیام قوی برای بازار اینترمپ پاریس 2018 ارسال کند تحت این عنوان که یک ارائه کننده به عنوان راه حل جامع با ماشین‌ها، خدمات و نمایندگی ها که استاندارد صنعت را تنظیم می‌کند، ادامه می‌یابد و سال‌ها نیز ادامه دارد. ولوو پنتا در عین حال طیف وسیعی از راه حل های EU STAGE V در اینترمپ را از جمله D16,D13,D11,D8,D5 را ارائه می‌دهد. راه حل  STAGE V شرکت برای فردا بهینه سازی شده است و بیشترین تمرکز را بر روی حداکثر زمان بندی و بهره وری سوخت همراه با سهولت نصب، بهره برداری و نگهداری دارد.