لودر چرخ لاستیکی ولوو L120Fو L110F

لودر چرخ لاستیکی ولوو L120Fو L110F

با حرکت ماشین کارها انجام می‌شود.

نگرش ولوو در مورد لودر چرخ دار در بیش از نیم قرن گذشته همواره در حال توسعه بوده است. در تولیدات اخیر، با تولید لودر ولوو جدیدL110F و L120F وقتی صحبت از توان، سرعت و راحتی اپراتور به میان می‌آید، ما جهش موفقی به جلو داشته ایم. دو دلیل مهم در پشت سر این توسعه وجود دارد. یکی نسل جدیدی از جعبه دنده های HTE200 ولوو که تعویض دنده ای کاملاً آرام و مصرف سوخت پایین را به همراه دارد و دیگری کابین ایمن جادار با میدان دید همه جانبه می‌باشد.


مالکیت ولوو یعنی آرامش خاطر. وقتی لودر چرخ دار ولوو را می‌خرید، نه تنها یک ماشین تولیدی را صاحب شده اید، بلکه صرفه جویی کلی فوق العاده ای را بدست آورده اید. لودرهای چرخ دار ولوو به لحاظ مصرف کم سوخت، سرویس و نگهداری سریع و آسان و قیمت بالای فروش مجدد آن، معروف می‌باشند. نمایندگی‌های ولوو در سراسر دنیا و شبکه  خدماتی آن همواره پشتیبان شما هستند. ما با دانش، تخصص، پرسنل آموزش‌دیده و قطعات اصلی در خدمت شما هستیم. با لودر چرخ دار ولوو کار را می‌توان آسانتر انجام داد. کابین محافظ جدید، ایمن تر، راحت تر و مرتب‌ترین محیط کاری است که تا کنون ساخته ایم. از اینجا، اپراتور به دلیل وجود حسگر بار هیدرولیک ماشین، کنترل بسیار دقیقی بر روی ضمائم دارد. سیستم انتقال نیرو و فرمان که توسط ولوو ساخته شده اند، دارای واکنش سریع، قابلیت مانوور بالا هستند که کلیه کاربری‌ها را تسهیل می‌نمایند.

برای لودر ولوو  L110F و L120F، گستره ای از ضمائم اصلی ولوو برای کلیه کارها از قبیل شن، خرده سنگ، الوار و مصالح مختلف ساخته شده است. با ولوو L110F و L120F، لودرهایی با بهترین میزان تولید و گردش کامل انعطافی ماشین حاصل گردیده است. L110F و L120F شرایط بهتری را در انجام سریع و آسان کاربری‌هایی سخت و دقیق مانند حمل و جابجایی از کپه های شن، الوار، باراندازهای محصولات و صنایع، ایجاد می‌نمایند. 

گشتاور بالا نیروی کندن و حرکات موازی، نگهدارنده های ضمائم و ضمائم اصلی ولوو، این لودرها را قادر ساخته است تا انواع محصولات و کارهای خدماتی را انجام دهند. انعطاف غیر قابل رقابت آنان، یعنی در جاییکه شما به دو ماشین نیاز دارید، با همین یکی می‌توانید کار را به پایان رسانید. نسل چهارم سیستم تعویض دنده خودکار، ولوو L110F را قادر ساخته تا انواع کاربری‌ها را سریعتر و آسانتر انجام دهد. نرم افزار جدید و بهینه شده به این ماشین، تعویض دنده ای آرام و مصرف سوخت کم می‌بخشد. ولوو L110F حتی زمانیکه با ضمائم مجهز می‌گردد، انعطاف پذیری بیشتری پیدا می‌کند، خیلی راحت و سریع می‌توان نوع کار آن را تغییر داد. ولوو L120F دارای توان و قابلیت مانوور لازم برای انجام مؤثر کارهای سخت در حمل الوار و مصالح می‌باشد. کابین جادار و ایمن، L120F را به یک لودر مولد واقعی تبدیل کرده است. گستره جامعی از  ضمائم ولوو، امکان تجهیز لودر چرخ دار را برای انجام کارهای خاص و شرایط کاری در سایت‌ها فراهم ساخته است.  ضمائم اصلی ولوو شامل انواع باکت برای کاربری ها و مصالح مختلف، چنگال، چنگک و شاخک‌های پالت می‌باشد. اتصال کامل بین نگهدارنده و ضمیمه، انجام کار ایمن را در محوطه کاری شما تضمین می‌کند.

لودر ولوو

دوستدار محیط زیست

توسعه بهره وری به ندرت از نظرها دور می‌شوند و این امر بخصوص در مورد ولوو L110F و L120F صدق می‌کند. توان، سرعت و قابلیت مانور همگی بخاطر ساخت دوستدار محیط زیست موتور، جعبه دنده، محورها، تجهیزات هیدرولیکی و سیستم باز و بالابر در خانه ولوو، کسب گردیده است. همگی با هارمونی کاملی با یکدیگر کار کرده، به اپراتور کمک می‌کنند تا با تلاش کمتر در زمانی کوتاهتر کار بیشتری انجام دهد. گشتاور بالا در دور آرام موتور دوستدار محیط زیست به ماشین توان کشش فوق العاده، مصرف سوخت کم و حداقل آلایندگی می‌بخشد. میزان صدای خارج از کابین از مقررات قانونی پیروی و میزان صدای داخل کابین کاهش یافته و آرامش بهتری برای کار اپراتور بدست می‌دهد. تعویض دنده خودکار ولوو آغاز چرخه‌های کاری مؤثر و سریع است. سیستم، وابسته به سرعت ماشین و دور موتور می‌باشد. تنها کاری که اپراتور باید انجام دهد، انتخاب دنده جلو یا عقب می‌باشد. با تعویض دنده خودکار، همیشه دنده مناسب انتخاب شده و در مصرف سوخت صرفه جویی می‌شود. توربوشارژر، آلایندگی کم، عملکرد قوی، اینترکولر هوا به هوا. کنترل الکترونیکی موتور با محافظ دور بیش از حدّ برای انجام بهترین عملکرد در کلیه شرایط. فن خنک کننده هیدروستاتیکی، کنترل الکترونیکی، که تنها در زمان نیاز کار می‌کند و مصرف سوخت را کاهش می‌دهد.

کارهای سخت را آسان نموده

کابین مراقب جدید ولوو، ساکت ترین، مرتب ترین، جادارترین و ایمن ترین کابینی است که تا کنون ساخته ایم. میدان دید توسعه یافته و کابین از داخل و خارج امن شده است. آرامش اپراتور حتی با کنترل گرمایش خودکار  (AHC) و خنثی کردن لرزش ها، بیشتر می‌شود. می‌دانیم که بخشی از ایمنی و بهره وری، ناشی از نتیجه رضایت اپراتور است که باید انسان و ماشین با هارمونی کامل کار کنند. محیط کاری مناسب در کابین به اپراتور در حفظ ادامه آمادگی و نشاط تا پایان شیفت کاری کمک می‌کند. کابین مراقب ولوو دارای سیستم انحصاری فیلتر هوا می‌باشد که تمیزترین و پاک ترین هوا را در کابین فراهم می‌نماید. هوای کابین از طریق دو فیلتر تصفیه می‌گردد. در محیط‌های کاری پر گرد و خاک، اپراتور می‌تواند تا 90 درصد از هوای گردشی با دمای کنترل شده داخل استفاده و تنها اجازه ورود 10% هوای آزاد را بدهد. کابین مراقب ولوو محل کاری ارگونومیک است کلیه صفحات نمایش به آسانی قابل خواندن و کلیه اطلاعات مهم در جلو اپراتور نشان داده می‌شوند. تنظیمات متعدد صندلی پیدا کردن موقعیت مناسب برای اپراتور را آسان نموده است. با اهرم رانندگی راحت (CDC)، اپراتور می‌تواند فرماندهی و تعویض جهت حرکت به جلو یا عقب را با کنترل کننده‌های آن در تکیه گاه دست چپ، انجام دهد.

هارمونی رشد همراه با طبیعت

ارزش های نهادینه ولوو عبارتند از کیفیت، ایمنی و حفاظت از محیط زیست. ما تعهد به محیط زیست را بخشی طبیعی از عملیات خویش می‌دانیم که هدف به حداکثر رساندن راندمان کار و کارآیی با پایین ترین هزینه ممکن و تأثیرات زیست محیطی، می‌باشد. با ماشین ولوو، شما پاک‌ترین و قابل اعتمادترین خرید را انجام داده اید. 

وقتی در یک لودر ولوو سرمایه گذاری می‌کنید، یک ماشین راهسازی با بهترین کیفیت را تصاحب می‌کنید. البته، حتی بهترین ماشین‌ها برای حفظ تولید و راندمان کاری فردا  همانند امروز نیاز به سرویس و نگهداری دارند. پشتیبانی مشتریان بطور دائم ماشین شما و هزینه‌های کاری آن را نظارت می‌کند. ماشین‌های راهسازی ولوو و بخش لودر ولوو و سازمان پشتیبانی مشتریان، تأمین قطعه، خدمات پس از فروش و آموزش را بعهده دارند. همه این موارد منافع مشتری را تضمین و هزینه‌های عملیات را کنترل می‌کنند. وقتی روی یک لودر ولوو سرمایه گذاری می‌کنید؛ در اختیار داشتن یک سرویس و نگهداری خوب و دسترسی به قطعات اصلی ولوو به اندازه قیمت خود ماشین اهمیت دارد . با اینهمه، هزینه کلی ماشین در طول عمر خدمتی قابل ملاحظه است. با کلیه امکاناتی که در اختیار داریم، بهترین پشتیبانی را به شما ارائه خواهیم کرد. هر کجا و در هر زمان. هر یک از قطعات اصلی ولوو برای کار هماهنگ با سایر تجهیزات ماشین ساخته شده است. سیستمی کامل که هر قطعه با هارمونی کامل با سایر قطعات کار می‌کند.  تنها با استفاده از قطعات اصلی ولوو می‌توانید مطمئن شوید که ماشین شما کیفیت و ویژگی های خود را همانند زمانیکه به شما تحویل داده شده است، حفظ کرده است.