دو جایزه برای خودرو حمل بار الکتریکی

دو جایزه برای خودرو حمل بار الکتریکی

بخش ماشین‌های راهسازی ولوو دریافت دو جایزه مربوط به خودرو حمل بارالکتریکی HX1 خود، جایزه بین المللی نوآوری در کیفیت و جایزه ابتکار در نوآوری را جشن می‌گیرد.  


نمونه آزمایشی خودرو خودکار HX1 الکتریکی مخصوص حمل بار بخش ماشین‌های راهسازی ولوو (VOLVO CE) تغییر ناگهانی در صنعت خودروهای الکتریکی به وجود آورده است. این خودرو دو جایزه را به خود اختصاص داده است. در ماه دسامبر، خودرو HX1 جایزه کیفیت در نوآوری سال انیستیتو کیفیت سوئد (SIQ) را از آن خود کرد. با دریافت این جایزه، مجوز حضور در مسابقات بین المللی نوآوری سال را همراه با 100 فینالیست دیگر از سایر نقاط دنیا، بدست آورد. پس از پیروزی در این مرحله نیز، HX1 برنده احتمالی ابتکار در نوآوری خواهد بود. جایزه سالیانه کیفیت در نوآوری بین المللی، تغییر و ابتکارهای در صنعت را که بدیع، مرتبط، جامع و عملی باشند را به داوری می‌گذارد. ابتکاری‌های احتمالی آنانی خواهند بود که هنوز تجاری نشده ولی دارای چشم اندازی فوق العاده و پیش بینی بسیار متحولی در بازار آینده را به دنبال دارند. HX1 یک محصول از پروژه های تحقیق خودروهای الکتریکی است که پیش بینی می‌گردد که آلاینده های کربن را تا 95% و هزینه‌های کلی را تا 25% کاهش دهد.

این خودرو پیش بینی می‌گردد که برای حمل بار در معادن، استخراج و سنگ شکن‌ها مورد استفاده قرار گیرد. بخش ماشین‌های راهسازی ولوو (VOLVO CE ) متعهد است تا فن آوری مربوط را ادامه داده و بسیار مفتخریم از دریافت این جوایز که نشان دهنده قابلیت‌های ما در صنعت مرتبط با ابتکار و نوآوری می‌باشد.

آقای Patrik Lundblad رئیس بخش فن آوری در VOLVO CE می‌گوید: خودرو HX1 جزئی از یک راه حل کامل از ترکیب محرک الکتریکی، خودکار و هوشمندی در ماشین است و بخشی از بلندهمتی و آینده نگری درازمدت VOLVO CE  برای دست یابی به راه حل هایی پایدار در صنعت حمل و نقل، می‌باشد.

این جوایز گواهی بر انجام کارهای سخت و دیدگاه پرسنل با تجربه و ماهر VOLVO CE می‌باشد که همواره در حال به عقب راندن محدودیت‌های فن آوری و نوآوری هستند.