پنج دلیل ضرورت آنالیز روغن برای ماشین شما

پنج دلیل ضرورت آنالیز روغن برای ماشین شما

روغن منبع تغذیه برای ماشین است. بررسی منظم آن بر سلامت آن کمک میکند و این برای به حداکثر رساندن زمان آماده بکار بودن و حداقل کردن هزینه های کل مالکیت بسیار مهم است.


1. مزایا را افزایش میدهد

تجزیه و تحلیل روغن ابزاری بی نظیر در افزایش کارایی دستگاه یا به معنای دیگر افزایش سود است. بر اساس داده های جمع آوری شده از نتایج آنالیز مشتریان می توانند متوجه خطاهای دستگاه خود شده و برنامه ریزی لازم برای مراقب از آن را انجام دهند، این امر موجب کاهش خطر خرابی های غیر منتظره میشود، از تعمیرات پرهزینه جلوگیری میکند و بهره وری را افزایش میدهد.

2.  زمان آماه بکار بودن را ترفیع میدهد

آزمایشگاه های ولوو، با تجهیزات مدرن برای تشخیص، گزارش کاملی از وضعیت دستگاه در اختیار مشتریان قرار میدهند. پس از تجزیه و تحلیل دقیق تشخیص دستگاه بلافاصله به صورت آنلاین در دسترس مشتریان فرار میگیرد هشدارها نمایان شده و توصیه های عملی داده میشود.با بهره گیری از این گزارشات، هر بخش از دستگاه میتواند با حد اکثر ظرفیت و کمترین درصد خطا کار کند و آمادگی برای کار را در سطح بالا نگه دارد.

3. روند های مبنی بر تاریخچه آنالیز را ثبت میکند

تجزیه و تحلیل نمونه روغن، اطلاعاتی در مورد محتوای آب مایع خنک کننده، ناخالصی ها و کیفیت ذرات فلز موجود در سوخت را جمع آوری میکند . هنگام انجام بررسی های منظم آنالیز روغن سابقه ای از نتایج را ثبت میکند و به تکنیسین ها و مشتریان آزمایشگاهی این امکان را می دهد تا روند عملکرد دستگاه را مشاهده کنند.

4. به عنوان سیستم هشدار دهنده سریع عمل میکند

سوخت از اجزای حیاتی دستگاه از جمله موتور، گیربکس، اکسل، ترمز و سیستم هیدرولیک حفاظت میکند. آزمایشگاه های ولوو ، مجهز به دانش کاملی از ماشین های ولوو ، می توانند چگونگی عملکرد این مؤلفه ها را در تجزیه و تحلیل روغن تفسیر کنند. این امر سیگنال های هشدار دهنده اولیه را برای قطعات فنی در اختیار تکنیسین ها قرار میدهد و به مشتریان فرصت می دهد تا هرگونه مؤلفه ای را که مستعد آسیب یا خرابی است جایگزین کنند.

5. یک روش ساده برای کار است

روی هم رفته تجزیه و تحلیل روغن کاربردی ترین حرکت برای ماشین شماست. این یک برنامه ریزی عالی برای کنترل بهتر بهره وری ، نگهداری ، خرابی احتمالی و جلوگیری از خرابی است.

(پارسیان پیشرو صنعت نماینده انحصاری محصولات ولوو پنتا و کانستراکشنن در ایران)