فیلتر سوخت جدید VOLVO  برای فاصله زمانی خدمات موتور تا 1000 ساعت

فیلتر سوخت جدید VOLVO برای فاصله زمانی خدمات موتور تا 1000 ساعت

پیشرفت‌ها در فناوری روان‌کننده ولوو CE، همراه با روغن موتور و فیلترهای سوخت با کارایی بالا، فواصل سرویس موتور و هزینه‌ها را تا 50 درصد کاهش می‌دهد.


Volvo Construction Equipment نسل جدیدی از فیلترهای سوخت را عرضه می‌کند که فواصل سرویس را تا 1000 ساعت در طیف گسترده ای از ماشین‌آلات افزایش می‌دهد. این مقدمه به این معنی است که ولوو اکنون می‌تواند یک بسته خدمات کامل موتور 1000 ساعته را به مشتریان ارائه دهد.

نیکلاس والستروم، رئیس Uptime و قطعات در Volvo Construction Equipment توضیح می دهد:

ما درک می‌کنیم که افزایش زمان کارکرد و کاهش هزینه‌های تعمیر و نگهداری از اهداف حیاتی برای مشتریان ما هستند. به همین دلیل است که تیم‌های طراحی و مهندسی ما ساعت‌های زیادی را به توسعه ماشین‌آلات و قطعات با کیفیت بالا برای عملکرد طولانی مدت اختصاص می‌دهند.

نیکلاس والستروم ادامه می‌دهد:

بخشی از این تعهد، معرفی فیلترهای سوخت ولوو با کارایی بالا است. به این معنی که اکنون می‌توانیم یک بسته خدمات کامل موتور 1000 ساعته را به مشتریان خود ارائه دهیم. نتیجه کاهش نیازهای تعمیر و نگهداری و هزینه‌های تعمیر و نگهداری کمتر است. به این معنی که ماشین‌آلات مشتریان در محل کار باقی می‌مانند و بهترین کار را انجام می‌دهند.

فیلتر روغن ولوو

خدمات پس از فروش ولوو در ایران

فواصل زمانی طولانی تر، مشتریان را تا 50 درصد در هزینه‌های تعمیر و نگهداری صرفه جویی می‌کند و تأثیر زیست محیطی مثبتی را بدون به خطرانداختن عملکرد یا طول عمر قطعه خواهد داشت. بسته 1000 ساعته شامل روغن موتور Volvo VDS-4.5، همراه با روغن موتور و فیلترهای سوخت ولوو با کارایی بالا است.

نیکلاس والستروم نتیجه‌گیری می‌کند: «فاصله 1000 ساعته سرویس موتور دلیل دیگری است که ولوو برند شماره یک در مورد زمان کار و TCO است.»

در حالی که ماشین‌های قدیمی‌تر می‌توانند از روغن موتور Volvo VDS 4.5 و فیلترهای با کارایی بالا ولوو بهره‌مند شوند؛ کاربران باید فواصل زمانی خدماتی را که در دفترچه راهنمای اپراتورشان تعریف شده است رعایت کنند.

فاصله سرویس موتور طولانی‌مدت در طیف گسترده ای از ماشین ها در دسترس است. برای اطلاع از اینکه آیا تجهیزات فعلی Volvo شما واجد شرایط هستند یا خیر، با نمایندگی انحصاری ولوو در ایران ( شرکت پارسیان پیشرو صنعت ) تماس بگیرید.

شرکت پارسیان پیشرو صنعت با وجود متخصصان و کارشناسان مجرب و با استفاده از قطعات یدکی اصلی به دنبال ارائه بهترین خدمات پس از فروش ولوو به مشتریان گرامی می‌باشد.