سیستم ییشگام ولوو الکترو هیدرولیک برنده جایزه فناوری می شود

سیستم ییشگام ولوو الکترو هیدرولیک برنده جایزه فناوری می شود

سیستم جدید ترکیبی ریل فشار معمولی که برای بیل مکانیکی اعمال می شود و منجر به بهبود اساسی در بهره وری انرژی می شود ، جایزه فناوری ولوو 2021 را دریافت کرده است.

شکستن زمینه‌های جدید برای بهره وری هیدرولیکی در بیل مکانیکی ، سیستم ترکیبی ریل فشار معمولی توسط تجهیزات ساختمانی ولوو (Volvo CE)، یکی دیگر از نوآوری های بهبود عملکرد و کاهش انتشار CO2 مطابق با جاه طلبی های ارزش صفر گروه Volvo تا سال 2040 است.


این نوآوری به ولوو CE این امکان را می‌دهد تا به مشتریان خود یک راه حل الکترو هیدرولیکی واقعاً منحصر به فرد ارائه دهد که باعث افزایش راندمان سوخت به سطوح جدید می‌شود. این نشان دهنده اشتیاق مهندسان ما برای ارائه راه حل ها و سیستم های مشتری مداری است که تحول را به سمت عملکردهای تولید گازهای گلخانه ای صفر منتقل می‌کند. همچنین لارس استنکوویست می گوید: این دوباره نمونه ای از قدرت ما در مشارکت و دستیابی به نتایج شگفت انگیز است.

بیل مکانیکی ولوو

چگونه کار می کند؟

این نوآوری روش‌های جدیدی را برای کاهش اتلاف انرژی در هیدرولیک ایجاد می‌کند. در معماری سیستم جدید، همه عملکردهای دستگاه از طریق یک ریل فشار مشترک، متشکل از دو یا چند خط فشار، به ذخیره انرژی هیدرولیک متصل می شود. ذخیره انرژی که متشکل از باتری های هیدرولیکی است، امکان بازیابی بهینه انرژی جنبشی و حداکثر منبع تغذیه را فراهم می‌کند. برای عملکردهای سیلندر محور، به اصطلاح "محرک های هوشمند" برای دستیابی به تبدیل کارآمد انرژی از قدرت هیدرولیک به نیرو و سرعت متغیر استفاده می شود. این سیستم همچنین امکان بازیابی انرژی و افزایش عملکرد بارهای چرخشی دستگاه ، مانند عملکرد چرخش از طریق معرفی ماشین های هیدرولیک متغیر را می‌دهد. با توجه به کاهش بسیار زیاد تلفات انرژی و سهم توان باتری های هیدرولیکی، می‌توان از منبع تغذیه کوچکتری استفاده کرد و نیاز به سرمایش کاهش یافت. با قدرت بیشتر موجود، زمان چرخه را می توان کوتاه کرد. به عنوان مثال هنگام بارگیری کامیون، که باعث افزایش کارایی و مزایای هزینه برای مشتری می‌شود.

کیم هیبروک، مهندس تحقیقات فن آوری های نوظهور ولوو و یکی از اعضای تیم برنده می گوید: "ما واقعاً به این شناخت افتخار می کنیم ، که با شرکای همکاری خود به اشتراک می گذاریم." پتانسیل موجود در این نوآوری برای ما در این پروژه محرک قوی بوده و مشارکت در آن را به یک سفر هیجان انگیز تبدیل کرده است. زیرا مزایای قابل توجهی را که برای مشتریان ما ارائه می‌دهد و به ساختن دنیایی که می‌خواهیم در آن زندگی کنیم کمک می‌کند. ”

جایزه فناوری ولوو نشانه ای از پیشرفت‌های فنی برجسته ای است که به افزایش رقابت پذیری و تخصص فناوری گروه ولوو کمک می‌کند. دریافت کنندگان قبلی شامل نوآوری های مشهور جهان مانند درایو دریایی Duo-Prop، فیلتر شهر برای تصفیه کامیون‌ها و خروجی اتوبوس‌ها، کیسه‌های هوای کناری ولوو (SIPS) و پروژه تحقیقاتی بدون معادن بدون انتشار سایت الکتریکی بودند.

برندگان جایزه فناوری ولوو 2021 عبارتند از: Kim Heybroek ، Sangki Bae ، Jun Woo Kim ، Byeong Mo Ko ، Donghun Oh ، Won Kil Choe ، Won Taek Oh و Nam Gyu Kim.