پایداری در توازن هنگام انتقال به سوخت HVO در مرکز خدمات VOLVO CE

پایداری در توازن هنگام انتقال به سوخت HVO در مرکز خدمات VOLVO CE

مرکز خدمات Volvo CE در Eskilstuna ، سوئد ، با راه اندازی ماشین های نمایشی خود بر روی یک سوخت تجدید پذیر ، HVO ، راهی برای آینده پایدار در نظر گرفته است.


بیودیزل HVO در حال حاضر سوخت مورد نیاز همه ماشین آلات در مرکز خدمات Volvo CE در Eskilstuna ، سوئد است. HVO نوعی دیزل مصنوعی قابل تجدید است ، که مخفف آن "روغن گیاهی تحت کنترل با هیدروژن" است. HVO با تشکیل بخش کوچکی در سوق شرکت به سمت آینده ای پایدار ، HVO تقریباً هیچ اثری از CO2 را تولید می کند. این یک سوخت تمیزاست ، در حالی که عملکرد آن در مقایسه با دیزل معمولی نیز یکسان است.

برخلاف برخی از سوخت های زیستی دیگر ، HVO به خصوص در دمای پایین یا زیاد یا در معرض نور خورشید حساس نیست. همچنین ، به دلیل استفاده از هیدروژن در فرایند تولید ، HVO نسبت به سایر بیودیزل از ماندگاری چشمگیری برخوردار است.

استفاده از HVO به این معنی است که ولوو می تواند میزان انتشار CO2 خود را در مرکز خدمات کاهش دهد ، و همچنین به مهمانان نشان دهد که سوخت در عمل چگونه کار می کند.

گفتگو با کارل سرنبرگ ، مدیر بازاریابی ، ولوو CE ، تصمیم گیری بر تمرکز روی محیط زیست ولوو را روشن کرد. وی گفت: "نه تنها سوخت مصرفی ردپای کربن بسیار کمی دارد ، بلکه ما از HVO نیز از منظر زنجیره تأمین نگاه کردیم و آن را از نزدیکترین تولید کننده ممکن منبع می کنیم و تاثیر کلی بر محیط زیست را حتی مثبت تر می کنیم." .

تهیه و تقاضا

جنبه اصلی این که چرا HVO زودتر عملی نشده است به دلیل در دسترس نبودن است. HVO سوخت نسبتاً جدیدی است که تا همین اواخر در دسترس گسترده ای نبود ، بنابراین ایجاد یک عرضه مداوم قبل از اجرای کامل از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

سرنبرگ اظهار داشت: "ولوو CE همه دستگاههای ما را برای اجرای HVO تأیید می کند. هیچ تغییر خاصی در موتور لازم نیست ، و همانطور که با دیزل معمولی کار می کنند ، به همان اندازه کار می کنند.

وی گفت: "ما از تابستان گذشته از HVO در مرکز خدمات استفاده کرده ایم. قبل از انجام این کار ، بعضی از موارد عملی برای مرتب سازی وجود داشت ، به عنوان مثال تمیز کردن مخازن نفت. سپس ، اولین تحویل HVO در اواخر ماه اوت بود ، و ما از آن زمان تاکنون با موفقیت ماشینهای خود را در مرکز HVO اجرا کرده ایم. "

HVO در حال حاضر برای مشتریان به راحتی قابل دسترسی است و تفاوت قیمت در مقایسه با دیزل معمولی در حال کاهش است. این سوخت از همان نوع مخازن و پمپ ها استفاده می کند و باعث می شود سوئیچ این سوخت تقریبا برای مشتری جالب نباشد.

آینده HVO برای VOLVO

استفاده از HVO در مرکز مشتری بیش از "آزمایش سازگار با محیط زیست" برای Volvo CE است. اثبات ماشین فقط بهپا استفاده از HVO ادامه می یابد و استفاده از آن در عرضه ها برجسته خواهد شد ، از این طریق مشتریان را ترغیب می كنند كه در فعالیت های خود از لحاظ اقتصادی نیز كارآمد تر شوند.

سرنبرگ گفت: "ولوو تلاش می کند جهانی پایدارتر ایجاد کند." "این هم بخشی از سفر بزرگتری است که ما در آن هستیم، سوق دادن VOLVO CE  به آینده ای پاک تر و ساخت جهانی که میخواهیم در آن زندگی کنیم."