سه نکته برتر برای عملیات بهره ور

سه نکته برتر برای عملیات بهره ور


امروزه یکی از بزرگ ترین اولویت های مشتریان, هزینه پایین به ازای هر تن از مواد است. طراحیِ با کیفیت بالای ماشین های قابل اطمینان ولوو با مصرف سوخت مقرون به صرفه, راهی طولانی را برای برآورده ساختن این نیاز پیموده است اما میزان زمان استفاده واقعی از ماشین ها و نحوه کار با آنها نیز تاثیر بسزایی دارند. در اینجا به سه نکته اشاره می شود که مشتریان با انجام دادن آنها می توانند به مراتب بیشتر در هزینه ها صرفه جویی کنند.

1- وارد شدن به داده ها:

یک روش استاندارد برای مشتریان, جمع آوری داده ها در مورد ناوگانشان است، اما چه تعداد از مشتریان از این اطلاعات استفاده می کنند تا بهره وری عملیاتشان را افزایش دهند؟ برای کمک به درک اعداد و انجام اقدامات محسوس در جهت بهبوداین امر, ولوو CE گزارشات جدیدی از جمله insight report , health report و summary report را ارائه می دهد. این گزارش ها به مشتریان اجازه می دهند تا با یک نگاه, منافع حاصله از ناوگانشان را ببینند و هزینه هایشان را تحت کنترل در آورند.

2- اجرای شبیه سازی سایت

ماشین هایی که زمان طولانی بیکاری یا انتظاردارند, هزینه ها را به طور غیر ضروری افزایش می دهند. بنابراین, ایجاد بهره وری درست در سایت, حیاتی است. به کمک جدیدترین نرم افزار و نیز عکسبرداری سه بعدی با پهپاد, ولوو CE می تواند عملیات بر روی سایت مشتری را در حالت کمترین هزینه ی ممکن به ازای هر تن, به دقت شبیه سازی کند. با وارد کردن نوع مواد, فاصله بین محل بارگیری تا محل تخلیه و توپوگرافی سایت, یک مهندس برنامه های کاربردی ولوو می تواند تعداد و ظرفیت بهینه ماشین آلات و همچنین مسیرهای بهینه ای که اپراتورها باید در آنها حرکت کنند را بر اساس اهداف تولید توصیه نماید.

3- سرمایه گذاری برای آموزش افراد

اپراتورها تاثیر زیادی بر بهره وری دارند. اپراتورهای بی تجربه ای که پدال گاز را دائما تا ته فشار می دهند, ماشین را به مسیرهای اشتباه می برند یا آن را کمتر از حد یا بیشتر از حد بار می زنند, هزینه های سوخت و نگهداری و تعمیر را افزایش می دهند. ولوو CE و نمایندگی هایش, انواع و اقسام دوره ها و برنامه های آموزشی را هم در سایت و هم بر روی سیمولاتورهای واقع گرایانه فراهم می کنند تا به اپراتورها کمک کنند تا بفمند که چگونه برای کارشان برنامه ریزی کنند, با ماشین مانور دهند و از همه خصوصیات در دسترس ماشین های ولوو استفاده نمایند تا کارایی, دقت و بهره وری شان را افزایش دهند. طولی نمی کشد تا نتایج این سرمایه گذاری برای مالکان ماشین ها نمایان گردد.

منبع