سه راه فعال ولوو که می تواند به مدیریت بودجه کمک کند

سه راه فعال ولوو که می تواند به مدیریت بودجه کمک کند

داده های Telematics پیمانکاران را قادر می سازد تا از مصرف سوخت و استفاده از ماشین گرفته تا مشکلاتی که در صورت غفلت می توانند منجر به تعمیرات یا خرابی برنامه ریزی نشده شوند؛ مراقبت کنند. اما درک آنها دشوار است.

مراقبت فعال ولوو سر و صدا را کاهش داده و نظارت فعال و بدون هیچ زحمتی را فراهم می کند.


سرویس کار دامپ تراک ولوو

1. شناسایی سریع و پاسخگویی به مسائل ماشین

هرکسی که قبلاً از سیستم telematics استفاده کرده باشد با کدهای خطا آشنا خواهد شد. این کدها نشان دهنده وجود مشکلی در دستگاه هستند اما هیچ اطلاعات بیشتری در مورد میزان حیاتی بودن آن یا نحوه حل آن ارائه نمی دهند. در برخی موارد ، ممکن است مدیران ناوگان به دنبال معنی کد خطا باشند و سپس سعی کنند خودشان علت مسئله را بررسی کنند.

یک مدیر ناوگان متوسط تا بزرگ ممکن است در روز ممکن است هشدارهای متعددی دریافت کند، عمدتا برای موار کوچک مانند مایع پاک کن شیشه جلو و با صندوق ورودی هشدارهای غیر بحرانی ، پتانسیل چشم پوشی از یک مشکل اساسی بسیار زیاد است. وقتی چنین مشکلی بدون مراقبت رها شود ، می تواند منجر به خرابی برنامه ریزی نشده شود که هزینه ها و جدول زمانی پروژه را افزایش می دهد.

علاوه بر این ، همزمان با مشتری به فروشنده اطلاع داده می شود تا بتواند سریع اقدام کند. با تشخیص آنها ، فروشنده می داند کدام ابزارها و تکنسین ها را به سایت بیاورد یا حتی اگر رفع مشکل ماشین خود طول بکشد میتواند از ماشین شرکت استفاده کند.

فقط با استفاده از یک سیستم سنتی telematics ، فروشنده باید از تماس مشتری منتظر بماند و سپس ممکن است مجبور شود چندین بار به سایت (که همه هزینه های مشتری را می پردازد) برای تشخیص و رفع مشکل سفر کند. همه اینها عواقب جدی برای بهره وری از محل کار و ماندن در بودجه دارد.

لودر ولوو

2. نظارت بر بهره برداری از ناوگان برای شناسایی ناکارآمدی ها

روش دیگری که مراقبت فعال ولوو می تواند به کمبود پروژه کمک کند ، نظارت بر استفاده از ماشین در کل ناوگان و همچنین ماشین آلات منفرد است. مشترکین مراقبت فعال ماهانه گزارش هایی را دریافت می کنند که طیف وسیعی از نقاط داده را در کل ناوگان نشان می دهد. به عنوان مثال ، آنها می توانند با یک نگاه کار را در مقابل درصد بیکار بودن براساس نوع ماشین و برای ماشین های جداگانه مشاهده کنند. زمان های بیکار مناسب می توانند به طور شغلی با توجه به شغل متفاوت باشند ، بنابراین ارزیابی این اطلاعات می تواند به حفظ حرکت ناوگان در مسیر مثبت کمک کند و هزینه های غیرضروری را با لکه دار کردن ماشین هایی که ساعت ها دور از کار هستند و به ارزش فروش مجدد ماشین آسیب می رسانند ، برطرف می کند.

زمان بیکاری زیاد ممکن است به این معنی باشد که مشتری ترکیب ناوگان مناسبی برای کار ندارد. زمانهای بیکاری برای باربرهای خاص ممکن است نشانگر این باشد که به بیل مکانیکی یا لودر با اندازه دیگری نیاز است یا اینکه ماشین آلات کم مصرف باید به کار دیگری منتقل شوند. شناسایی این روند اطمینان از ناوگان تا حد ممکن کارآمد است و هیچ دستگاهی هزینه های پروژه را بی مورد استفاده نمیکند.

مراقبت فعال همچنین بر میزان مصرف سوخت در ناوگان نظارت می کند و به مدیران ناوگان اجازه می دهد تا بازده را شناسایی کرده و برای دستیابی به صرفه جویی اضافی تغییراتی ایجاد کنند.

3. شناسایی استفاده نادرست از ماشین

گزارشات مراقبت فعال ماهانه و همچنین اطلاعاتی در مورد میزان بهره وری و بهره وری سوخت ، خلاصه سو ذخیره استفاده بالقوه از ماشین را نشان می دهد. مدیران ناوگان می توانند - با ماشین و برای کل ناوگان - مواردی را ببینند که در آن یک اپراتور کاری را انجام می دهد که نباید انجام دهد ، مانند تعویض های سریع در لودرهای چرخ لاستیکی، استفاده از حالت کار اشتباه بیل مکانیکی یا استفاده بیش از حد از قفل دیفرانسیل در حمل و نقلهای مفصلی. جلب همه این مسائل می تواند باعث کاهش هزینه ها ، افزایش زمان و شناسایی نیازهای آموزشی اپراتور شود - همه اینها می تواند به پایین نگه داشتن هزینه های پروژه کمک کند.

بیل مکانیکی ولوو

مرکز خدمات شرکت پارسیان پیشرو صنعت آماده ارائه خدمات مرتبط با ماشین های راهسازی ولوو در ایران می‌باشد.