سه دلیل مهم برای خرید ماشین آلات دست دوم ولوو

سه دلیل مهم برای خرید ماشین آلات دست دوم ولوو

خرید تجهیزات  کارکرده راهی عالی برای تشکیل ناوگان شماست. در تصمیم خود بر اساس سه تضمین مهم ولوو احساس اطمینان کنید.


1. ماشین های ولوو قابل اطمینان هستند

اولویت اصلی متخصصان هنگام ساخت ماشین های Volvo، قابل اطمینان بودن آنها است. با تمرکز منطقه EMEA برای دستیابی به بالاترین سلطح ایمنی و کل هزینه مالکیت، قابلیت اطمینان ماشین یک مؤلفه مهم است. دستگاه‌های کارکرده به لطف رهنمودهای جدید ضمانت ولوو و بازرسی های کاملا معتبر دستگاه، از نظر قابلیت اطمینان سازش دارند. ماشین‌های کارکرده قبل از بازگشت به بازار با استفاده از قطعات اصلی ولوو تست و بازسازی می‌شوند. Bauma 2019  که به پایان رسید؛ هر دستگاه ولوو استفاده شده در EMEA یکبار از برچسب "تجهیزات کارکرده  مصوب" استفاده میکند. بنابراین یک مشتری اطمینان می‌یابد که دستگاه رضایت بخش است.

 2 . VOLVO ضمانت نامه ای به دستگاه های کارکرده ارائه می دهد

ولوو برای هه دستگاه‌های کارکرده ضمانت ارائه می‌دهد و آرامش خاطر را برای مشتریان فراهم می‌کند تا ضمن خرید تجهیزات مورد استفاده، اعتماد به نفس خود را افزایش دهند. ولوو با تیم گارانتی جهانی خود تقریباً دو سال و نیم به طول انجامید تا پیشنهادات کاملی را برای پاسخگویی به نیازهای مشتری ارائه دهد. هر بسته ضمانت تجهیزات استفاده شده بستگی به ساعت کارکرد ماشین دارد. به عنوان مثال ، فروشنده ولوو Swecon سوئد، به تازگی سه دستگاه کارکرده A40G را به مشتری فروخته است که بسته را خریداری کرده است زیرا این امکان را دارد که گارانتی کامل را برای هر سه دستگاه ارائه دهد.

3 . حفظ ارزش ماشین آلات VOLVO

فروشندگان ولوو همچنین به عنوان ضمانت نامه، توافق‌نامه های خدمات را برای مشتریان تهیه می‌کنند که از یک ماشین ولوو کارکرده استفاده می‌کنند تا از ارزش بالایی برخوردار شوند. ولوو پیوسته در تلاش است تا ماشین‌هایی طراحی کند که به لطف کیفیت، ارزش فروش بالایی را حفظ کند. در حقیقت، در قاره آمریکا تجهیزات مراقبت اعطا شد به  سری EC35 و سری‌های بیل مکانیکی EC350 با بالاترین جایزه حفظ ارزش در دسته بندی های مربوطه ، مینی بیل مکانیکی و خزنده های متوسط دریافت کرد.

آخرین تجهیزات مورد استفاده تأیید شده ولوو را می توان در برنامه تجهیزات ولوو مورد استفاده در فروشگاه App و Google Play یافت.

پارسیان پیشرو صنعت نماینده انحصاری محصولات ولوو کانستراکشن ولوو پنتا و دیزل ژنراتورهای ولوو در ایران