اتمام پروژه توسعه موتور VOLVO PENTA D8 GENSET  و ارتقا سطح تولید برق

اتمام پروژه توسعه موتور VOLVO PENTA D8 GENSET و ارتقا سطح تولید برق

مهندسان ولوو پنتا سه سال را صرف توسعه کردند، آزمایش و بهینه سازی موتور جدید ژنراتور D8 Stage II و Stage IIIA / Tier 3 برای اطمینان از تحویل تراکم قدرت پیشرو در صنعت ، مصرف سوخت کم و سطح سر و صدای کم. اما دقیقاً چه عواملی در ساخت یک موتور جدید وجود دارد؟ و چگونه اطمینان حاصل می کنید که نیاز مشتری را برآورده می کند؟ Anders Wernersson ، مدیر پروژه مهندسی موتورهای متوسط در ولوو پنتا، توضیح می دهد.


آندرس ورنرسون در ولوو پنتا
(آندرس ورنرسون ، مدیر پروژه مهندسی موتورهای متوسط در ولوو پنتا)

تولید موتور ژنراتور جدید هم سرمایه گذاری بزرگی است و هم چالش. ما در ولوو پنتا بر آنچه که برای مشتریان ما ارزش ایجاد می کند تمرکز کرده و نیازهای آنها را در قلب روند طراحی خود قرار می دهیم. به همین دلیل ما با صحبت با مشتریان و پیدا کردن آنچه آنها می خواهند در یک موتور تولید کننده جدید صنعتی ببینند ، پروژه جدید تولید موتور 8 لیتری جدید خود را شروع کردیم. براساس ورودی آنها ، اولویت های اصلی ما چگالی توان بالا ، اندازه جمع و جور ، مصرف سوخت کم ، سطح سر و صدای کم ، سهولت نصب و قابلیت اطمینان. آنها به ما گفتند که آنها عمدتا از موتور جدید به عنوان منبع قابل اعتماد قدرت پشتیبان استفاده می کنند ، و همچنین تولید برق مقررات مقرون به صرفه در محدوده انرژی کم است. و تقاضا برای استفاده از موتور در برنامه های تولید برق همراه و ثابت وجود داشت. این به ما اهداف کاملاً واضحی می دهد و اطمینان حاصل می کند که همه افراد درگیر در پروژه به یک سمت می روند و دقیقاً می دانند که ما برای رسیدن به چه چیزی نیاز داریم.

قدرت گروه ولوو

از آنجا که ولوو پنتا بخشی از گروه ولوو است ، ما در موقعیت ممتازی هستیم که قدرت گروه را پشت سر خود و همه مزایایی که برای به اشتراک گذاری فناوری ها به همراه دارد ، داریم. این بدان معنی بود که ما نیازی به اختراع مجدد چرخ نداریم ، همانطور که می توانیم کار توسعه خود را با موتور پایه D8 اثبات شده آغاز کنیم. D8 قبلاً در سطح جهانی برای طیف گسترده ای از برنامه ها در گروه ولوو مورد استفاده قرار گرفته است. طراحی اثبات شده مبتنی بر مفاهیم فن آوری بالغ است که صدها هزار ساعت آزمایش و استفاده در دنیای واقعی را پشت سر گذاشته اند ، بنابراین مشتریان ما از موتور اثبات شده بهره مند می شوند ، اجزای قابل اعتماد. با ترکیب تجربه محصول از Volvo Trucks با مشتری ، بازار و دانش کاربردی ولوو پنتا ، ما طراحی بخش تولید برق را کامل و بهینه کرده و راه حل بهینه را برای تمام برنامه ها ، اقلیم ها و محیط هایی که مشتریان ما در آن کار می کنند ، ایجاد کرده ایم.

(موتور جدید ژنو D8 Stage II و Stage IIIA / Tier 3 ولوو پنتا تراکم قدرت پیشرو در صنعت ، مصرف سوخت کم و سطح سر و صدای کم را ارائه می دهد.)

آزمایش و تأیید

آزمایش قسمت اصلی فرآیند توسعه است و ما این موتور را در دمای 25- تا 25 درجه سانتیگراد تا 60 درجه سانتیگراد گرمای غیر مستقیم قرار میدهیم .ما برای تأیید عملکرد ، قابلیت اطمینان و دوام ، همه موارد ممکن را تا آخرین پیچ در سخت ترین شرایط آزمایش کرده ایم. این شامل تست کالیبراسیون موتور برای اطمینان از برآورده شدن اهداف انرژی و آلایندگی ، آزمایش عملکردی ، آزمای مولفه های خاص ، آزمایش استقامت کامل ژن ، آزمایش های استرس ، آزمایشات نصب مشتری و آزمایش میدانی در دنیای واقعی است.

در حال حاضر حدود 20 موتور نمونه اولیه D8 داریم که تحت آزمایش میدانی واقعی با مشتریان در برنامه ها و محیط های مختلف قرار دارند. این بازخورد ارزشمندی از مشتریانی که از طراحی جمع و جور موتور برای کلاس قدرت آن قدردانی می کنند ، به ما ارائه کرده است - که بدون هیچ گونه خدشه ای در عملکرد خنک سازی حاصل شده است.  بازخورد دیگر در اطراف نسبت قدرت به وزن بالا است که به تراکم قدرت پیشرو در صنعت کمک می کند ،  مصرف سوخت کم ، سطح سر و صدای کم ، نصب سریع و آسان و همچنین سهولت کار و نگهداری.

تأمین نیازهای مشتری

D8 یک موتور ساده و مدرن است که نه تنها در صورت نیاز به شما نیرو می دهد بلکه در کل طول عمر آن نیز کاملاً جذاب است. با نگاهی به D8 جدید و براساس نتایج آزمون و بازخورد مشتری که تاکنون دریافت کرده ایم ، فکر می کنم روشن است که ما بر روی آنچه که بیشترین ارزش را برای مشتریان خود دارد و نیازهای آنها را ارائه می دهیم ، متمرکز شده ایم. برای من ، این بدان معنی است که این پروژه موفقیت آمیز بوده است.

موتورهای سری D8 دیزل ژنراتور ولوو