دامپ تراک های سری G ولوو ، حفظ کنترل و کارایی اپراتور

دامپ تراک های سری G ولوو ، حفظ کنترل و کارایی اپراتور

ماشین آلات راه سازی ولوو دامنه دامپ تراک های سری G خود را بروزرسانی کرده است.ویژگی جدید آنها شامل: کروز کنترل، کنترل سرعت در سرازیری و  OPTISHIFT  است، که همه اینها جایگاه سری  G ولوو را به عنوان اپراتور شماره یک اثبات میکند. 


اپراتور راحت یک اپراتور سازنده تر است و زمانی که ماشین های دیگر در محل حضور دارند، بیشتر اپراتورها Volvo را ترجیح می دهند. سری G به شما در حفظ بهروری خوب در تمام روز، هر روز - حتی در شرایط نامطلوب - به لطف راحتی فوق العاده، سهولت کار و ایمنی آن  کمک میکند.

کنترل کلی اپراتور

سری G با ویژگی هایی که برای کمک به اپراتورها بیشتر از دستگاه استفاده مییکنند مانند کمک انبوه و ترمینال تخلیه وموتور ترمز ولوو، دسته بندی می شود.با آخرین سری از به روز رسانی این ویژگی ها در حال حاضر با کنترل جدید کروز و کنترل سرعت پایین سرپا شده است.اپراتور ها می توانند کروز کنترل را برای حفظ ثبات سرعت، سفر و حمل و نقل موثرتر و کارامد تر تنظیم و تعدیل کنند و همچنین هنگام عملیات در سرازیری اپراتور را قادر میسازد سرعت و کنترلشان را حفظ کنند.نتیجه هر دو نوآوری افزایش ایمنی آسایش و بهروری در هر شرایطی است

کابین های ایرگونامیک و کلید های کنترل بصری با توجه به نیاز تمام اپراتور ها طراحی شده است.توابع خودکار مانند optishift جدید که موجب بهبود بیشتر راندمان سوخت و بهروری زمان چرخه سریعتر و راحتی اپراتور شده است و سهولت کار بیشتر را برای تجربه اپراتوری بی نظیر ارائه می دهد.

ایمنی و آسایش

سری جدید G طراحی شده است که اپراتور ها در طول شیفت های کاری طولانی احساس راحتی بیشتری کنند. فرمان منحصر به فرد volvo تعلیق عالی سطح سر و صدای پایین، فضا و میدان دید کافی همه به کاهش خستگی اپراتور ها و افزایش بهره وری کمک میکند.

آیا شما اپراتور، مربی، تکنیسین، یا کابر سایت هستید؟ ایمنی در سایت از اهمیت بالایی برخوردار است. میدان دید عالی و روشنایی کارامد سری G و ترکیب تعدادی از ویژگی های هوشمند امنیتی دیگربرای حفظ امنیت همگان است.