چرا دامپتراک های VOLVOهمیشه بهترینند؟

چرا دامپتراک های VOLVOهمیشه بهترینند؟

تجهیزات ساختمانی ولوو (Volvo CE) از زمان توسعه اولین سری کامیون های مفصلی تولید شده در بیش از 55 سال پیش، همچنان به تسلط خود در این زمینه ادامه می‌دهد. با دامپتراک هایی که واقعاً عملکرد خوبی دارند؛ عملکرد بهینه را با کمترین هزینه در هر تن ارائه می‌کنند.

VOLVO CE که متعهد به نوآوری و توسعه است؛ همچنان به توسعه طیف دامپتراک خود ادامه می‌دهد و آنها را حتی هوشمندتر، کارآمدتر و کارکرد آسان‌تر می‌کند. زمان کار نیز به حداکثر

می‌رسد، در حالی که هزینه های تعمیر و نگهداری به حداقل می رسد و هزینه کل مالکیت را کاهش می دهد.


عملیات کارآمد با دستیار حمل و نقل

دستیار حمل و نقل ولوو

مجموعه ابزارهای Haul Assist راه حلی است که بازی را تغییر می دهد تا حداکثر استفاده را از Volvo Articulated Hauler داشته باشد. مجهز به مانیتور 10 اینچی Volvo Co-Pilot - که در انواع ماشین‌ها از ماشین‌های حمل‌ونقل و بیل مکانیکی گرفته تا سنگفرش در دسترس است - بینش ارزشمندی را برای کمک به مشتریان در بهینه‌سازی کارایی چرخه حمل و نقل و افزایش سودآوری ارائه می‌دهد.

سیستم مانیتورینگ فشار لاستیک، یک افزوده جدید به دستیار حمل و نقل، کنترل فشار و دمای تایر را به راحتی از کابین امکان پذیر می کند. فشار باد که تأثیر قابل توجهی بر فرسودگی لاستیک دارد، نظارت فعال برای بهینه سازی عمر لاستیک و همچنین راندمان سوخت، عملکرد ماشین و راحتی اپراتور بسیار ارزشمند است.

نقشه یک نمای کلی در زمان واقعی از ترافیک در محل ارائه می دهد تا به حرکت موثرتر در اطراف کمک کند. مکان هر ماشین و وسیله نقلیه - صرف نظر از نوع یا برند - و همچنین بازدیدکنندگان در سایت اکنون قابل مشاهده است، تا زمانی که به برنامه نقشه متصل باشند. در کنار جاده‌های حمل و نقل، Map همچنین مناطق بار و تخلیه را نشان می‌دهد و بخش‌های تک خطی، مناطق محدود و مناطق محدود شده با سرعت را نشان می‌دهد و به پیش‌بینی تصمیم‌های عملیاتی و کاهش توقف‌های غیرضروری کمک می‌کند.

همچنین بخشی از دستار حمل و نقل، On-Board Weighing است، ابزاری اثبات‌ شده که به شما امکان می‌دهد اطلاعات محموله را در زمان واقعی مشاهده کنید، و به حذف بار اضافی کمک می‌کند. این امر علاوه بر افزایش بهره وری، مصرف بیش از حد سوخت و فرسودگی دستگاه را نیز کاهش می دهد.

 

کمرشکن ولوو

عملکرد هوشمندتر 

راحتی اپراتور همیشه در قلب طراحی بوده است - از صندلی اپراتور در موقعیت مرکزی که دید عالی را ارائه می دهد تا کنترل های کاربرپسند. و طیف وسیعی از عملکردهای خودکار اکنون پشتیبانی بیشتری را برای افزایش سهولت کار و عملکرد ارائه می دهند.

حافظه زمین یکی از ویژگی‌های مفید پیشرانه هوشمند VOLVO است که بخش‌های لغزنده جاده را شناسایی و به خاطر می‌سپارد تا از کنترل کشش بهینه و تحرک خارج از جاده اطمینان حاصل کند. OptiShift تغییرات جهت سریع و روان را امکان پذیر می کند، در حالی که کنترل سرعت سراشیبی به طور خودکار سرعت ثابتی را هنگام کار بر روی شیب های رو به پایین حفظ می کند. هر دو این و عملکرد کروز کنترل از سال 2019 به صورت استاندارد نصب شده اند و برای بازسازی روی خودروهای قدیمی تر در دسترس هستند.

به حداکثر رساندن زمان آماده به کار، به حداقل رساندن هزینه های نگهداری 

کارکرد آسان و بسیار کارآمد، کمرشکن های ولوو به گونه‌ای طراحی شده‌ که سرویس دهی آسانی داشته باشند. گریس کاری روزانه یا حتی هفتگی مربوط به گذشته است و در عوض هر 250 ساعت یک بار در ولوو مفصلی نیاز است که طولانی ترین فاصله زمانی در این صنعت است.

نتیجه کاهش نیازهای تعمیر و نگهداری و مواد مصرفی است که به حفظ کارکرد دستگاه کمک می کند و در عین حال هزینه های نگهداری و اثرات زیست محیطی را کاهش می دهد.

پیشرفت‌های ارائه‌شده در دامپتراک های VOLVO هم عملکرد و هم مزیت‌های هزینه را برای مشتریان به ارمغان می‌آورد. ابزارهای جدید افزایش کار و خدمات ساده تنها نمونه هایی هستند که به سمت عملیات سودآورتر و پایدارتر کمک می کنند. همه بخشی از تعهد Volvo CE برای ایجاد تحول در صنعت و دستیابی به هدف خود برای داشتن آلایندگی خالص زنجیره ارزش صفر تا سال 2040 است.