5 معیار برای انتخاب بیل مکانیکی مناسب برای تخریب یک کارخانه

5 معیار برای انتخاب بیل مکانیکی مناسب برای تخریب یک کارخانه

توپ‌های ضایعات را فراموش کنید. بیل مکانیکی یکی از مؤثرترین تجهیزات موجود در سایت تخریب امروز است. در اینجا ما مزایای انتخاب یک بیل مکانیکی تخریب تخصصی بر روی یک ماشین استاندارد با اتصالات بازار لوازم یدکی را می‌سنجیم.


1. افزایش ایمنی

ایمنی در هر شغلی حائز اهمیت است اما هیچ چیزی مهمتر از آن در محل تخریب وجود ندارد و تفاوت های مختلفی بین بیل مکانیکی تخریب کارخانه و یک ماشین بازار لوازم یدکی وجود دارد که می تواند تا حد زیادی ایمنی را تحت تأثیر قرار دهد.

وقتی Volvo یک بیل مکانیکی برای تخریب کارخانه طراحی می کند ، مهندسین از ماشین آگاهی کامل دارند، از جمله یکپارچگی ساختاری، داده های وزنی، استحکام قطعات و دوام. با استفاده از این داده های کامل، ولوو می تواند تجزیه و تحلیل FEM ساختاری را بر اساس موارد بار تخریب، ایجاد کیفیت و ماندگاری دستگاه در خواستار عملیات تخریب را انجام دهد.

هنگام ساخت دستگاه از پایین به بالا برای تخریب ، آسان ترین و مقرون به صرفه بودن ولوو برای قرار دادن بالاترین استانداردهای ایمنی در کابین و محافظت کامل از دستگاه آسان و مقرون به صرفه است. خاکبرداریهای Volvo HR (با دسترسی زیاد) به جای نگهبانی کابین ، محافظت شده از قاب FOG (قاب محافظ فریم) استاندارد است. درهای جانبی بسیار سنگین ساخته شده و دارای ضخامت و استحکام بیش از دو برابر دربهای استاندارد هستند که در آن از اتصالات جانبی استفاده می شود. مهمتر از همه اینها ، مشتریان از قطعات یدکی پشتیبانی کاملی خواهند داشت.

2. یک میدان قدرتمند و پایدار

بیل های تخریب اختصاصی دارای لوله های بسیار بزرگتر ، قاب های سنگین و ضد وزن اضافی هستند. آنها همچنین دارای زنجیر های هیدرولیکی قابل ارتقا هستند، که محدوده کاری 360 درجه را به اپراتورها می دهد. با توجه به هزینه و تلاش برای افزودن این ویژگی ها در بیل استاندارد ، همیشه بهتر است که به مناسب کارخانه بروید.

3. قابلیت اطمینان و کنترل گرد و غبار

خاکبرداریهای اختصاصی تخریب شده دارای کابین کج کننده دید و سیستم سرکوب گرد و غبار هستند. در یک ماشین کارخانه مناسب ، کابین تا 30º کج خواهد شد و به اپراتورها بهترین دیدگاه از ابزار و محل کار را می دهد. عملکرد شیب کابین نیز در سوییچ های جوی استیک قرار گرفته است تا اپراتور بتواند همیشه چشم خود را حفظ کند. کابین های کج شونده بازار قطعات یدکی برای نصب بسیار گران و مشکل هستند. سیستم های سرکوب گرد و غبار بازار قطعات یدکی نیز گران قیمت هستند و ممکن است گزینه های مختلف مه آلود موجود از بیل مکانیکی تخریب مناسب کارخانه را شامل نشوند.

4. انعطاف پذیری در پیکربندی ها

هنگامی که یک دستگاه تخریب مستقیم از کارخانه می آید ، آن را با پیکربندی های مختلف بوم همراه می کند. ولوو CE بوم های HR ، بوم های توسیع و بوم های حفر در محدوده کامل را ارائه می دهد. تنظیمات مختلف بوم را می توان مستقیماً با دستگاه یا در مرحله بعدی سرمایه گذاری به صورت کیت خریداری کرد. در هنگام تغییر پیکربندی بوم ، کلیه بوم ها با بهترین چهارچوب های پشتیبانی در بازار برای بالاترین امنیت ایمنی اپراتورها و مکانیک همراه هستند.

5. یک شریک سخنرانی

اگر مشکلی در دستگاه بروز شده وجود داشته باشد، غیر معمولی نیست که افراد حاضر یکدیگر را مقصر بدانند. علاوه بر این ، اگر یک دستگاه در قسمت بعد توسط طرفین که شرکای معتبر سازنده نیستند اصلاح شود ، احتمالاً گارانتی های کارخانه باطل است. برای جلوگیری از این سناریوها ، بهتر است یک راه حل واحد کارخانه تحت پوشش یک ضمانت را خریداری کنید.