درآمد بالاتر از حد انتظار بخش کامیون سازی ولوو-volvo ab

درآمد بالاتر از حد انتظار بخش کامیون سازی ولوو-volvo ab

کمپانی ولوو اعلام کرده که بخش کامیون سازی این کمپانی سوئدی در سه ماه دوم سال ۲۰۱۷ میلادی درآمدی بالاتر از حد انتظار کسب کرده است و این امر باعث شگفتی مسئولین بلندبالای این کمپانی محبوب شده است. (بخش کامیون سازی ولوو به volvo ab شناخته می شود.)


طبق گفته مسئولین این کمپانی سوئدی این کمپانی پیش‌بینی‌های خود را در خصوص بازار کامیون آمریکای شمالی ارتقا داده است و برآوردهای مالی خود را بر طبق درآمد سه ماه دوم ترمیم کرده است. (volvo ab)

طبق اعلام رسمی سخنگوی ولوو سود عملیاتی ولوو بعد از کم‌شدن مالیات از شش میلیارد و ۱۳۰ میلیون کرون (کرون واحد پول مناطق اسکاندیناوی بوده و هرکدام از این کشورها کرون مخصوص خود را دارند. در حال حاضر دانمارک با ارزش ترین کرون را داراست.) به هشت میلیارد و ۵۴۰ میلیون کرون (یک میلیارد و ۳۰ میلیون دلار) ارتقا یافته است. این در حالی است که تحلیلگران پیش بینی می‌کردند نهایتا به هشت میلیارد و ۴۸۰ میلیون کرون برسد.

ولوو شرکت صنایع سنگین اهل سوئد است. این کمپانی در ابتدا به ساخت خودروهای سنگین و قطعات مربوط به آن می‌پرداخت. اما پس از مدتی به ساخت خودروهایی که با آب و هوای سرد سوئد سازگارند هم پرداخت و پا به دنیای خودروهای سبک گذاشت. این کمپانی در سال ۱۹۹۹ بخش خودروهای سبکش را که به ولوو کارز معروف است به فورد آمریکا فروخت و فورد هم در سال ۲۰۱۰ میلادی ولوو کارز را به جیلی فروخت. هم اکنون بخش خودروهای سبک متعلق به جیلی و بخش خودروهای سنگین متعلق به خود ولوو است.

منبع: اول خودرو