L220H متناسب با نیاز شما طراحی و ساخته شده است

L220H متناسب با نیاز شما طراحی و ساخته شده است

از زمانی که بخش ماشین‌های راهسازی و ساختمانی ولوو در سال 1954 شروع به طراحی و ساخت لودرهای چرخ لاستیکی نمود؛ صاحبان و اپراتورها به اعتبار و شهرت این ماشین‌ها به لحاظ بهره وری و کارآمدی مصرف سخت پی برده اند. لودرهای جدید سری H از فن آوری مدرن و پیشرفته ای مانند OPTISHIFT (تعویض توان خودکار) انحصاری پیشرفته که مصرف سوخت را تا 18% کاهش و عملکرد ماشین را افزایش می‌دهد؛ بهره برده اند.


انگیزه ای برای انجام کار

در بخش ماشین‌های راه سازی ولوو، تنها آماده کردن ماشین برای کار نیست. با بهینه سازی و توسعه محصولات و خدمات که موجب افزایش بهره وری می گردد؛ مطمئن می‌شویم که هزینه‌ها را کاهش داده ایم و سود صاحبان ماشین افزایش یافته است.

به عنوان بخشی از گروه ولوو، همواره شوق و اشتیاق آن را داریم که با ارائه راه حل‌های نوین بتوانید کارتان را هوشمندانه‌تر و آسانتر انجام دهید.

به شما کمک می‌کنیم تا کاربیشتری انجام دهید

کار بیشتر و هزینه کمتر سرلوحه کار ماست. بهره وری بالا مدت‌هاست که با مصرف کمتر انرژی، استفاده آسان و دوام ماشین، انس گرفته است. وقتی صحبت از  هزینه‌های طول عمر ماشین باشد؛ ولوو در کلاس خود موفق است.

 متناسب با نیاز شما طراحی و ساخته شده است

راهکارهای فراوانی برای ارائه راه حل که مناسب با نیاز خاص محصولات صنعتی باشد؛ وجود دارد. نوآوری معمولاً با فن آوری بالا همراه است، اما ضرورت آن نیست. بعضی از بهترین ایده های ما، ساده و بر پایه درک صحیح و عمیق از شرایط کاری مشتریانمان بوده است.

در طول 180 سال، چیزهای زیادی یاد می‌گیرید

در طول سال‌های گذشته، ولوو راهکارهای پیشرفته ای را ارائه کرده است که انقلابی در استفاده از ماشین‌های راهسازی به وجود آورده است. هیچ محصول دیگری، ایمنی را رساتر و بلندتر از ولوو فریاد نمی‌زند. حفاظت از اپراتور، آنهائیکه در اطراف او کار می‌کنند و به حداقل رساندن اثرات زیست محیطی، ارزش‌های دیرینه ای هستند که در فلسفه طراحی و ساخت محصولات ما نقش آفرینی می‌کند.

در کنار شما هستیم

ما از محصولات ولوو با بهترین افراد پشتیبانی می‌کنیم. ولوو محصولی واقعاً جهانی است، ماشینی که برای پشتیبانی سریع و کارآمد از مشتریان، در هر کجا که باشند، آماده کار است.

تعویض توان خودکار

فن آوری تعویض توان خودکار ولوو، فن آوری انحصاری (RBB) تعویض جهت حرکت با اعمال خودکار ترمز را با مبدل گشتاور ترکیب کرده است. قفل مبدل گشتاور، محرک مستقیمی را بین موتور و جعبه دنده ایجاد می‌نماید که از افت توان در مبدل گشتاور جلوگیری و تا 18% در مصرف سوخت صرفه جویی می‌گردد.

نوآوری در کارآیی سوخت

از زمانی که بخش ماشین‌های راهسازی و ساختمانی ولوو در سال 1954 شروع به طراحی و ساخت لودرهای چرخ لاستیکی نمود، صاحبان و اپراتورها به اعتبار و شهرت این ماشین‌ها به لحاظ بهره وری و کارآمدی مصرف سوخت پی برده اند. لودرهای جدید سری H از فن آوری مدرن و پیشرفته ای مانند OPTISHIFT (تعویض توان خودکار) انحصاری پیشرفته که مصرف سوخت را تا 18% کاهش و عملکرد ماشین را افزایش می‌دهد، بهره برده اند.

تعویض جهت حرکت با اعمال خودکار ترمز (RBB)

سیستم انحصاری (RBB) ولوو جهت حرکت لودر را تشخیص و وقتی اپراتور جهت حرکت را تغییر می‌دهد؛ با اعمال خودکار ترمز سرعت ماشین را کاهش می‌دهد و تغییر جهت حرکت ماشین انجام می‌گردد. این ویژگی موجب افزایش کارآیی سوخت و راحتی اپراتور می‌گردد. سیستم RBB برای انجام چرخه های کاری کوتاه و بارگیری کامیون ایده آل می‌باشد.

سیستم هیدرولیک هوشمند

سیستم هیدرولیک حسگر بار ولوو توان لازم برای تجهیزات هیدرولیکی را تنها در زمان نیاز تأمین می‌کند که در نتیجه مصرف سوخت را کاهش می‌دهد. این سیستم قدرتمند عکس العمل سریعی در چرخه های کاری کوتاه دارند و در عین حال عملیات به آرامی و با کنترل دقیق بار انجام می‌گیرد.

پدال ECO

پدال ECO بی نظیر ولوو، وقتی فشار مکانیکی به آن وارد می‌شود و باعث افزایش سرعت می‌گردد؛ زمانیکه سرعت موتور فراتر از گستره کار با صرفه برسد، بطور خودکار برگشت شده و از سرعت آن می‌کاهد. این امر باعث می‌شود که اپراتور همواره به آرامی به پدال فشار وارد کند و موجب صرفه جویی در سوخت می‌گردد. 

APS/FAPS

تعویض توان خودکار (APS) و تعویض توان کاملاً خودکار (FAPS) عملکرد مطمئنی را با تنظیم و هماهنگ سازی دنده های ماشین با پارامترهای دیگری مانند دور موتور و سرعت ماشین، ایجاد می‌نماید. این ویژگی، چرخه‌های کاری سریع‌تر و مصرف سوخت کمتری را به همراه دارد. وقتی توان بیشتری مورد نیاز است، با APS اپراتور بصورت دستی به دنده 1 تغییر دنده می‌دهد. ولی با (FAPS) این کار به صورت خودکار انجام می‌شود.

لودر L220H  ولوو کانستراکشن

مشخصات لودر L220H ولوو:

20,980 kg

Static tipping load at full turn

2.7 - 9.5 m³ Bucket capacity
1.1 - 2.4  Log grapples
31,200 - 33,100 kg Operating weight
255.9 kN Breakout force
1,300 rpm Max power at
274 kW SAE J1995 gross
273 kW ISO 9249, SAE J1349 net
1,100 rpm Max torque at
2,231 Nm SAE J1995 gross
2,220 Nm ISO 9249, SAE J1349 net