پیشگام الکتروهیدرولیکی راه حل بهبود کارایی سوخت در تجهیزات ساخت و ساز

پیشگام الکتروهیدرولیکی راه حل بهبود کارایی سوخت در تجهیزات ساخت و ساز

تجهیزات ساختمانی ولوو و Norrhydro فنلاند یک محرک هیدرولیکی دیجیتال ایجاد کرده اند که ضمن کاهش ریشه ای قبوض سوخت و انتشار CO2 در برنامه های ساختمانی ، بهره وری را افزایش می دهد. اگر به طور گسترده تصویب شود، این می تواند به صنعت کمک کند تا اهداف پایداری خود را برآورده کند و در عین حال عملکرد ماشین را بهبود بخشد.


تجهیزات ساختمانی ولوو (ولوو CE) متعهد به آینده ای پایدار است - که از طریق تحولات داخلی و مشارکت های خارجی حاصل می شود. به عنوان بخشی از این استراتژی ، ولوو CE ، با همکاری فنلاند Norrhydro ، در حال توسعه فناوری جدیدی است که قرار است انقلابی در عملکرد هیدرولیک ماشین ایجاد کند. با تجاری شدن ، انتظار می رود مشتری و مزایای اقلیمی بالقوه ، با بهره وری سوخت دستگاه به طور قابل توجهی افزایش یافته و انتشار CO2 کاهش یابد.

در حالی که از جزئیات کامل فناوری انقلابی به دقت محافظت می شود ، سیستم اختراع شده Norrhydro ، NorrDigiTM ، از یک محرک هیدرولیک دیجیتال چند محفظه ای استفاده می کند که کارایی سیستم را بهبود می بخشد ، زیرا می توان سیستم هیدرولیکی دستگاه را دور انداخت یا کوچک کرد. این نیاز به یک شیر کنترل اصلی - قلب یک سیستم هیدرولیک سنتی - همراه با ظرفیت بیش از حد پمپ ، لوله کشی و شیلنگ را برطرف می کند. انرژی کمتری مصرف می کند و چشم انداز کوچک سازی ظرفیت موتور را فراهم می کند.

بیل مکانیکی ولوو

"این نیاز به یک شیر کنترل اصلی - قلب یک سیستم هیدروالتیک سنتی را برطرف می کند."

اعتبار سنجی های مداوم راه حل هم بهبود کارایی و هم افزایش بهره وری دستگاه را نشان داده است. با کاهش انتشار دی اکسید کربن ، در حال ایجاد برش بنیادی در اثر کربن دستگاه است. ولوو CE و Norrhydro توافق نامه ای چند ساله را امضا کرده اند که در آن ولوو CE به توسعه فناوری با همکاری نورهیدرو ادامه می دهد و متعاقباً اولین مزیت حرکت را هدف قرار می دهد. ولوو CE دارای حق انحصاری استفاده از آن در محصولات خود در طی مراحل توسعه است.

سیلندرهای هوشمند

بر خلاف سیلندرهای سنتی با دو محفظه - یک فشار ، یک کشش - محرک هیدرولیک دیجیتال از چهار محفظه استفاده می کند که بسته به بار مورد نیاز عملیات مورد نظر ، می تواند با حداکثر 16 تغییر مکان مختلف متصل شود. پیتر استامبرو ، معاون توسعه تجارت رئیس جمهور در نوردهرو می گوید:

"این کمی شبیه یک انتقال خطی 16 سرعته است.سیلندرهای چند محفظه ای مدتی وجود داشته است ، اما آنچه استثنای ما را ایجاد می کند ، روش ترکیب آنها با سیستم های کنترل الکترونیکی پیشرفته است که الگوریتم های پیچیده و سرعت محاسباتی آنها امکان پاسخ فوری را فراهم می کنند ، اما فقط با استفاده از کسری از انرژی برای همان مانور یا عملکرد ماشینی در مقایسه با یک سیستم سنتی. “

توماس بیتر ، رئیس فناوری Volvo CE می گوید: "این یک نمونه بارز از چگونگی مشارکت با متخصصان خارجی است که می تواند سفر پایدار ما را از طریق نوآوری فنی تسریع کند." در تحقیقاتی که تاکنون انجام شده است ، این سیستم بیشترین مزایا را در ماشین های بزرگتر نشان می دهد - در مورد بیل ، 30 تن به بالا. با این حال، در آینده ، این فناوری می تواند در ماشین های الکتریکی نیز مورد استفاده قرار گیرد ، جایی که بازده سیستم هیدرولیکی بسیار بیشتر است باعث می شود عمر باتری و پنجره کارکرد طولانی تر شود. 

در ماشین های الکتریکی .... میتواند طول عمر باطری و تداوم پنجره عملیاتی را تمدید کند.

ورود به مرحله تست میدان

با یک بیل مکانیکی ولوو EC300E  30 تنی به عنوان بستر آزمایش ، این فناوری انقلابی آزمایشات اولیه اثبات مفهوم و دوام خود را پشت سر گذاشته و اکنون به یک دوره آزمایش میدانی منتقل شده است ، جایی که نمونه های اولیه در برنامه های واقعی توسط شرکای مشتری انتخاب شده استفاده می شود. پیش بینی می شود که سیستم انقلابی حداکثر تا سال 2024 در بیل مکانیکی شرکت ارائه شود.

Yrjö Trög ، مدیرعامل Norrhydro می گوید: "توانایی توسعه این فن آوری رادیکال با مشارکت یک بازیگر برجسته در صنعت تجهیزات ساخت و ساز ، مزایای بسیاری از جمله تسریع در زمان عرضه محصولات تجاری به بازار را به همراه دارد." "ما در تأسیسات جدید راه اندازی در کلاس جهانی چند میلیون یورویی سرمایه گذاری خواهیم کرد و ما مشتاقانه منتظر معرفی سیستم NorrDigiTM به همراه Volvo CE در بازار هستیم."