مدل های کوچک ماشین آلات راه سازی ولو به سمت برقی شدن پیش می رود

مدل های کوچک ماشین آلات راه سازی ولو به سمت برقی شدن پیش می رود

در اولین حرکت صنعت، بخش ماشین آلات راه سازی ولوو اعلام نمود در سال ۲۰۲۰ راه اندازی یک گروه از لودرهای کوچک و بیل مکانیکی های کوچک برقی ولوو راه اندازی خواهد شد.

ماشین آلات راه سازی ولوو در یک حرکت پیشگام در فن‌آوری آینده اعلام نمود در میانه سال ۲۰۲۰ تولید یک گروه از لودرهای کوچک چرخ دار (L20-L28) و بیل مکانیکی چرخ دار کوچک (EC15-EC27) را بدون موتورهای دیزلی آغاز خواهد نمود.
ماشین آلات راه سازی ولوو با این حرکت اولین تولید کننده ماشین آلات راه سازی خواهد بود که آینده استفاده از نیروی برق را در ماشین آلات کوچک ساختمانی در نظر داشته است. این اتفاق در پی واکنش گسترده و گرم بازار پس از پرده برداری از ایده های این نوع ماشین آلات و در نتیجه کار نزدیک با مشتریان در سال های اخیر روی داده است. این رخداد در راستای تمرکز بخش استراتژی ولوو بر استفاده از نیروی الکتریکی در کلیه زمینه های ماشین آلات محرک (Electromobility) روی داده است.
نخستین گروه ماشین ها در نمایشگاه بائومای چین در آوریل ۲۰۱۹ پرده برداری خواهد شد و با برآورد تقاضای بازار افزایش خواهد یافت.
در حالی که ولوو استفاده از سوخت دیزل را در حال حاضر بهترین گزینه برای ماشین آلات بزرگ خود می‌داند، استفاده از نیروی برق و فن آوری باتری را برای ماشین های کوچک ولوو اثبات می‌کند. با تمرکز در تحقیقات و توسعه سرمایه‌گذاری در بیل های مکانیکی و لودرهای کوچک برقی، ماشین آلات راه سازی ولوو گام بزرگی در استفاده از ماشین های بدون موتور دیزل در آینده خواهد برداشت.
با رهنمود و نظرات آقای Melker Jernberg مدیریت ارشد کمپانی با توجه به استقبال مشتریان در استفاده از نیروی برق در زمینه ماشین آلات محرک (Electromobility)، بخش ماشین آلات راه سازی ولوو متعهد در ساخت فردا با پیشگامی در ارائه راه حل پایدار در این زمینه می باشد. تغییر در رفتار مشتریان و همچنین بالا رفتن سطح قوانین در نگاهبانی محیط زیست به همراه پیشرفت قدرتمندی که ما در این فن آوری داده ایم به معنی آن است که وقت مناسب برای رسیدن به استفاده از نیروی برق در گروه ماشین های کوچک راه سازی و ساختمانی ما در آینده نزدیک است.
اطلاعات بیشتر در ماه های آینده در دسترس خواهد بود.