آشنایی با دیزل ژنراتور ولوو

آشنایی با دیزل ژنراتور ولوو

آشنایی با شرکت Volvo Penta؛ پرتوان و با کیفیت

ولوو پنتا بخشی از گروه ولوو بوده و به عنوان یکی از بزرگترین شرکت‌های تولید کننده موتورهای دیزلی و بنزینی در توان‌های بین 12 تا 900 اسب بخار شناخته می‌شود که در حال حاضر پیشرو در طراحی و تولید موتور و سیستم‌های قدرت در قایق، کشتی، ماشین آلات راهسازی معدنی، اتوبوس، کامیون و کاربرد‌های صنعتی می‌باشد.

وولو پنتا خود را به عنوان پل ارتباطی انسان و طبیعت می‌داند که در روی زمین، اقیانوس‌های جهان، مناطق شهری و حتی در دور افتاده‌ترین مکان‌ها در کنار انسان‌ها است و به عنوان وسیله‌ای جهت رفع نیاز با راه حل‌های یکپارچه، استفاده آسان برای امروز و فردای بشریت در نظر گرفته می‌شود.

ولوو پنتا شریکی مجرب، قدیمی و مستحکم در زمینه همکاری با تولیدکنندگان تجهیزات صنعتی و ماشین آلات شمرده می‌شود. این شرکت با تجربه‌ی بالای 100 سال به عنوان رهبر جهان در فناوری دیزل شناخته شده و در تولید با بهره‌گیری از بهترین و    به‌‌ روز ترین تکنولوژی و فناوری‌ها، زیرساخت‌های مشترک با کارایی بالا تلاش می‌کند تا از حداکثر ارزش سرمایه‌گذاری روی دستگاه، حداکثر زمان بهره‌برداری حاصل شود.

ولوو پنتا یک تامین‌کننده مستقل در تمام مراحل از طراحی تا نصب و خدمات پس از فروش می‌باشد که همواره با تشکیل شبکه‌ی جهانی با استفاده از نمایندگی‌های معتبر خود آماده ارائه خدمات و پشتیبانی به تمامی مشتریان است.


شرایط آب‌ و هوایی

موتور‌های ولوو پنتا در هر شرایط آّب و هوایی، از سرما و یخ زدگی قطب جنوب تا گرمای استوا می‌تواند نیروی مورد نیاز شما را تامین کند و با بررسی، کارشناسی و نیاز سنجی‌های متوالی با توجه به موقعیت‌های مکانی قادر به تامین بهترین و با کیفیت‌ترین مولد با بازدهی بالا می‌باشد.

موتورهای دیزلی ولووپنتا با راه‌اندازی سریع و دسترسی سریع و مطمئن به خروجی کامل مولد به عنوان دستگاهی قابل اعتماد جهت اقدامات اضطراری و پشتیبانی به عنوان مثال در بیمارستان، فرودگاه‌ها و مراکز حساس دیگر می‌باشد.

توجه به جزئیات

اگرچه موتورهای تولید برق معمولا فقط برای یک هدف خاص در نظر گرفته می‌شوند، اما ولوو توانسته با توجه به جزئیات و با بهره‌گیری از تجربه، نبوغ فنی و تخصص پاسخگوی طیف گسترده‌ای از نیازهای مشتریان و تهیه و تولید محصولات با کیفیت باشد که مشتریان بتوانند در هر سطح و زمان و مکان در بالاترین سطح به دستگاه خود اطمینان داشته و با اعتماد کامل به استفاده از آن بپردازند. با توجه به این که مرتبا موتورها روشن می‌شوند و یا برای اقدامات اضطراری استفاده می‌شوند قابلیت اطمینان یک ضرورت محسوب می‌شود و عملیات بدون دردسر، به موتورهای کارآمد و با دوام متکی است که ولوو توانسته این حس اطمینان و اعتماد را با پشتیبانی کامل توسط شبکه جهانی خود ایجاد نماید.

سوخت - هزینه بحرانی

همانطور که می‌دانید مصرف سوخت یکی از مهم‌ترین و بحرانی‌ترین هزینه‌ها در استفاده از دستگاه‌ها می‌باشد. محققان در بررسی دوره های 5 ساله به این نتیجه دست یافتند که میزان 90 الی 95 درصد هزینه‌ی بهره‌برداری را هزینه سوخت تشکیل می‌دهد.

موتورهای ولوو پنتا با پایین‌ترین راندمان مصرف سوخت در بازارهای جهانی دارای مهم‌ترین مزیت رقابتی در دنیای امروز هستند. در تمامی بررسی‌های انجام شده موتورهای ولوو پنتا بالاترین کیفیت و راندمان همراه با پایین‌ترین راندمان مصرف سوخت را ارائه می کنند.

طراحی شده برای هر نوع عملکرد

راحتی استفاده و  موفقیت در کسب و کار مشتریان، یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های ولوو پنتا است. از طراحی و مهندسی، نصب تا خدمات و پشتیبانی و توزیع قطعات،  موتور‌های ولوو پنتا به گونه‌ای طراحی شده‌اند که پاسخگوی هر نوع نیاز مشتری باشند.

Platform، بنیان و ساختار مشترک

یکی از مهم‌ترین مزایای موتورهای ولوو، دارا بودن پلتفرم مشترک می‌باشد. در حقیقت عملیات و فعالیتی که نیاز به استفاده از چندین موتور در اندازه‌های مختلف دارد را می‌توان با استفاده از موتورهای ولوو پنتا با حداقل تعداد موتور و شبیه‌ترین دستگاه‌ها به یکدیگر به انجام رساند و هزینه‌های عملیاتی را به میزان قابل‌توجهی کاهش داد. یکی از مهمترین ویژگی‌های این مزیت خدمات مشترک، قطعات مشترک، لوازم جانبی موجود و در دسترس اپراتور می‌باشد و در کوتاه‌ترین زمان، سهولت ارتقا، بهره وری کلی و در درازمدت افزایش سرمایه‌گذاری را تسهیل می‌کند.

پشتیبانی و خدمت‌رسانی

ارزش‌های فرهنگی و فعالیتی ولوو پنتا همگی منطبق بر نیاز سنجی، ارائه مشاوره صحیح، تهیه محصولات با کیفیت و پشتیبانی و خدمات رسانی به مشتریان است. در کنار کار تیمی و حرفه‌ای و فعالیت‌های تخصصی چه در تولیدات صنعتی و چه در تولیدات دریایی ولوو همواره به دنبال فعالیت نزدیک، فراگیر و افتخارآمیز بوده است.

نمایندگی‌ها – ایران

ولوو پنتا با حدود 3500 نمایندگی در بیش از 130 کشور جهان همواره به دنبال ارائه خدمات سریع و پشتیبانی محصولات در کمترین و کوتاهترین زمان ممکن در تمام دنیا بوده است و هر روز سعی بر ارتقای این مسئله دارد.

با توجه به مصرف مداوم و حساس مدارهای دیزلی و همچنین فعالیت خاص گروهی از این مولدها، این دستگاه ها همواره نیازمند رسیدگی سریع و ارائه خدمات و قطعات به روز می‌باشند.

کشور عزیزمان ایران هم از این قاعده مستثنی نبوده و چندین سال طولانی است که نمایندگی ولوو در ایران به صورت  رسمی قعال بوده و خدمات فروش و پس از فروش ارائه می‌دهد. شرکت پارسیان پیشرو صنعت همواره شریکی مطمئن و قابل اعتماد برای ولوو و مشتریان این شرکت در ایران بوده و فعالیت‌های مبتنی به کیفیت و تخصص را ارائه می دهد.