مینی بیل جدید EC27D

مینی بیل جدید EC27D


مینی بیل EC27D  یک بیل 2.7 تن از شرکت ولوو کانستراکشن اکوییپمنت است که برای افزایش سودآوری در تمام زمینه‌های کاری ساخته شده است. بر اساس یک طراحی اثبات شده، EC27D ولوو دارای ظرفیت قابل توجهی برای بالابردن، بیش از 42KN نیروی حفاری و پایداری غیرلرزشی می‌باشد.

محدوده ی کاری گسترش یافته نیاز به جابجایی را کم می‌کند و اپراتور را قادر می‌سازد که به تیغه هنگام درجه بندی برای اتمام کار نزدیک‌تر باشد. این ویژگی‌ها همراه با ترکیبی از حرکات نرم، دید محیطی اپراتور را گسترش می‌دهد که سبب می‌شود زمان لازم برای انجام کار کاهش یابد. تعمیر و نگهداری آسان و سر راست کمک می‌کند تا در طول سال‌ها بهترین عملکرد را در کلاس خود حفظ کند، بنابراین مشتریان می‌توانند هزینه کل مالکیت خود را کاهش داده و بر سودآوری تمرکز کنند.

عملیات راحت و آسان

این مینی بیل دارای کابین ROPS/FOPS ولوو است که برای افزایش کنترل راحتی و بهره وری اپراتور طراحی شده است. با توجه به امکان دید همه جانبه، صندلی راحت، ارگونومی پیشرو و مخزن مناسب، جای تعجب نیست که کابین ولوو  انتخاب اپراتور باشد.

عایق صوتی و ارتعاش عالی کابین ولوو، اپراتور را سرحال نگه می‌دارد که سبب می‌شود بتواند مدت طولانی کار و تمرکز کند. در همین حال تمیزکردن آسان جایگاه اپراتور که دارای طراحی بزرگ کفپوش است، اپراتور را قادر می‌سازد محیط کاری دلپذیری را حتی در شرایط نامطلوب حفظ کند.

به لطف کنترل‌های پاسخگو و یک سیستم هیدرولیک بهینه، اپراتور می‌تواند با سهولت و دقت با این دستگاه کار کند.

هزینه های پایین، زمان کاری بالا

مینی بیل EC27D زمان کاری را افزایش می‌دهد و به لطف تعدادی از ویژگی‌های ایجاد شده هزینه مالکیت را کاهش می‌دهد. پمپ تک جابجایی متغیر تنها زمانی از VOLVO ENGINE استفاده می‌کند که نیاز دارد در مصرف سوخت صرفه جویی کند.

قطع و خاموش شدن خودکار باعث کاهش اختلال نویز، کاهش مصرف سوخت و هزینه‌های تعمیر و نگهداری می‌شود. در عین حال که اطمینان از ارزش فروش مجدد افزایش می‌یابد. برای عملکرد مطلوب ماشین، بهره‌وری و همه کاره بودن ولوو طیف وسیعی از اتصالات ولوو را برای همه شرایط کاری فراهم کرده است. با هدف هماهنگی بیشتر با دستگاه، اتصالات ولوو دسترسی‌های بیشتری را برای اپراتور فراهم می‌کند تا بطور موثری کارهای مختلف را انجام دهد.

با کوپلر های سریع pin-grabberهای مکانیکی ولوو، تغییر اتصالات هرگز به این آسانی نبوده است. منطبق با تمام اتصالات ولوو، کوپلرهای ولوو تطبیق پذیری مطلوب برای هرکاری را تضمین می‌کنند. مشتریان می‌توانند بر ارائه تخصص‌های حرفه ای، بسته‌های مالی و قراردادهای پشتیبانی مشتریان و بطور خاص برای کمک به آنها در دستیابی به اهداف کسب و کار خود بر فروشندگان ولوو حساب کنند. ولوو متعهد به ارائه یک راه حل کامل برای تضمین بالاترین عملکرد هر دستگاه از جمله کیفیت بالای قطعات اصلی VOLVO می‌باشد. از آنجا که هر بخش برای کارکرد دستگاه حیاتی است، تمام قطعات واقعی VOLVO  بطور گسترده مورد آزمایش قرار گرفته، تایید شده و به سرعت در دسترس برای افزایش زمان کاری و رشد کسب  و کار برای صاحبان آنها است.

مشخصات

Engine

Volvo

D1.1A

Gross power

kW
hp(imp)

15.6
20.9

Net power

kW
hp(imp)

14.8
19.8

...at engine speed

r/min

19.8

Operating weight

kg
lb

2730
6,019

Operating weight - canopy version

kg
lb

2640
5,820

Bucket capacity

m3
y3

0.034 - 0.119
0.044 - 0.156

Travel speed

km/h
mph

2.6 / 4.8
1.62 / 2.98

Slewing speed

r/min

9.4

Breakout force

kN
lbf

24.6
5,528

Tear out force (arm breakout force)

kN
lbf

18.1
4,060

Overall width

mm
ft in

1550
5'1"

Overall length

mm
ft in

3933 / 3811
12'11" / 12'6"

Main hydraulic pump max. flow

l/min
gal/min

65
17.2

Boom swing angle, left/right

angle

72.5 / 53