موتورهای 16 لیتری جدید ولوو پنتا

موتورهای 16 لیتری جدید ولوو پنتا


مدل‌های 16 لیتری جدید ولوو پنتا، TWD1645GE و  TWD1644GE، شامل آخرین ویژگی‌هایی است که برای تولید بالاترین توان خروجی در نظر گرفته شده است؛ در حالی که اساس و پایه ی آن مشابه دیگر خانواده ی موتورهای 16 لیتری است. نتییجه ی نهایی یک موتور جمع و جور است که یک نقطه‌ی قوت برای بخش تولید برق است.

مشخصات 

موتور 16 لیتری ولوو

  1. یونیت انژکتور الکتریکی فشار بالا                                                               
  2. ارتقا مهار سیم کشی
  3. توربو شارژر دو مرحله ای                                                                         
  4. پیستون ها فولادی جدید
  5. سیستم کنترل پیشرفته موتور                                                                 
  6. بسته ی دوگانه خنک کننده

قدرت و کارایی

هر دو موتور جدید از توربو شارژرهای جدید و دو مرحله ای و پیستون های فولادی سنگین استفاده می‌کنند تا چگالی قدرت بسیار بالایی داشته باشند. آنها دارای تکنولوژی احتراق ثابت با انژکتورهای فشار  بالا هستند که منجر به راندمان بالای سوخت و سطوح انتشار کم اگزوز می‌شوند.

صدا و لرزش کم

موتورها دارای یک طراحی جمع و جور و سبک هستند که به خوبی تعادل دارد و با صدا و ارتعاش کم کار می‌کند. علاوه بر این، هر دو موتور طوری طراحی شده اند که برای خدمات به راحتی قابل دسترسی است.

نصب آسان

موتورهای ما به گونه ای طراحی شده است که به آسانی نصب می‌شود – صرف نظر از اینکه شما سازنده ی تجهیزات هستید یا اپراتور.

خدمات و پشتیبانی آسان

تامین ساعات کاری فعال اولین الویت ماست. مراکز خدمات برای موتورهای تولید برق جوری قرار گرفته اند که دسترسی به آن‌ها آسان باشد.

انعطاف پذیر

یک پلتفرم رایج در تمام محدوده‌ی تولید برق، نصب و نگهداری و کارکرد موتورها را در تمام طیف آسان می‌کند. پلتفرم مشترک بین موتورهای ولوو پنتا نیز منجر به افزایش دسترسی به قطعات و کوتاه‌تر شدن زمان شده است.

فناوری اثبات شده

به عنوان بخشی از ولوو گروپ، ما قادریم برای انواع نیازهای تولید قدرت، طیف موتورهای خود را گسترش دهیم – موتورهای قابل اعتماد و با دوام که بر اساس یک تکنولوژی اثبات شده در بسیاری از کاربردهای Volvo group  استفاده می‌شود.