ولوو تراک فروش کامیون های الکتریکی خود را در سال 2019 شروع می کند.

ولوو تراک فروش کامیون های الکتریکی خود را در سال 2019 شروع می کند.

ولوو تراک در سال 2019 فروش کامیون‌های الکتریکی متوسط خود را در اروپا شروع می‌کند. Claes Nilsson رئیس ولوو تراک می‌گوید: " حمل و نقل الکترومکانیکی بطور کامل با تعهدات بلندمدت ولوو تراک برای توسعه پایدار شهری و کاهش تولید ناخالص همسو است."  


کامیون‌های الکتریکی به شدت سر و صدا و آلودگی اگزوز را کاهش می‌دهد و راه‌های جدیدی را برای مدیریت لاجستیک باز می‌کند. تخصیص حمل و نقل بیشتر می‌تواند در شب انجام شود و کامیون‌های کمتری باید برای فضای جاده ای در طول ساعت شلوغ رقابت کنند.

Jonas Odermalm رئیس بخش استراتژی محصولات متوسط در ولوو تراک می‌گوید: " فناوری و دانش ما در زمینه الکتروموبیلیتی بر اساس راه‌حل های تجاری ثابت شده ای است که در حال حاضر در اتوبوس‌های الکتریکی ولوو استفاده می‌شود و همچنین راه حل هایی که در کامیون‌های هیبریدی ولوو که در سال 2010 معرفی شده است".

راه اندازی حمل و نقل پایدار دراز مدت یک مساله پیچیده است که نیاز به طیف گسترده ای از اقدامات دارد. Jonas Odermalm می‌گوید: " ما در حال نزدیک شدن به مشتریان، شهرها، تامین کنندگان  شارژ زیر ساخت های و دیگر سهامداران کلیدی که چارچوب لازم برای کامیون‌های الکتریکی را فراهم می‌کند؛ هستیم. "Claes Nilsson رئیس ولوو تراک نتیجه می‌گیرد: " در اولین گام ما به دنبال برق رسانی کامل برای توزیع شهری هستیم. با این حال ما درحال کار، برق برای سایر برنامه های حمل و نقل هستیم و این تنها آغاز است."

زمینه

به گفته ی سازمان بهداشت جهانی و سازمان ملل متحد، 60 درصد سیاره – حدود 5 میلیارد نفر – نا سال 2030 در شهرها زندگی خواهند کرد. این افزایش فقط با بیش از 1 میلیارد دلار در مقایسه با سطح فعلی است. این سرعت شهرنشینی خواسته‌های فراوانی را در سیستم‌های ترافیکی تحمیل می‌کند که در بسیاری از موارد در حال حاضر برای تامین نیازهای فعلی کافی نیست. در اتحادیه اروپا برآورد شده است که ازدحام و مشکلات مربوط به ترافیک حدود 100 بیلیون یورو در سال هزینه می‌کنند. ولوو تراک راه حل های کامل حمل و نقل را برمشتریان حرفه ای خواستار فراهم می‌کند و طیف کاملی از کامیون ها از متوسط تا سنگین را ارائه  می‌دهد. پشتیبانی مشتری از طریق یک شبکه جهانی از 2000 نمایندگی مجاز و کارگاه در بیش از 120 کشور تامین می‌شود. در 2016، بیش از 102800 کامیون ولوو در سراسر جهان در زمینه تولید کامیون، اتوبوس و تجهیزات ساخت و ساز و موتورهای دریایی و صنعتی است. این گروه همچنین راه‌حل هایی برای تامین مالی و خدمات فراهم می‌کند. کار ولوو بر اساس ارزش های اصلی کیفیت، ایمنی و مراقبت های محیطی استوار است.