مجله جدید  Spirit ولوو کانستراکشن ، پروژه های مگا را ارائه میدهد که زندگی مردم را تغییر می دهد.

مجله جدید Spirit ولوو کانستراکشن ، پروژه های مگا را ارائه میدهد که زندگی مردم را تغییر می دهد.


پروژه های ساخت وساز در سری جدید مجله یspirit به نام Megaproject Listing منحصر به ساخت و ساز و بازسازی نیست.. آنها زندگی مردم را تغییر می دهد. ارتباطات بین جوامع را بهبود می بخشد ، حمل و نقل و کسب و کار را ارتقا می دهد ، و شهرهای هوشمند و پایدار ایجاد میکند که آزمون زمان را تحمل خواهند کرد.پروژه های جدید ولوو کانستراکشن با عنوان Megaproject Listing به برخی از بزرگترین و برجسته ترین پروژه های ساخت و ساز در سراسر جهان از  Interstate-4 در فلوریدا تا کل شهر  Kiruna سوئد نگاه میکند . Tiffany Cheng مدیرکل ارتباطات خارجی در VOLVO CE می گوید :" ما هیجان زده هستیم که کمپین جدیدمان را راه اندازی کنیم . Megaproject Listing نشان می دهد که ماموریت ولوو کانستراکشن این است که دنیایی که می خواهیم در آن زندگی کنیم را می سازد. با مجله ی جدید SPIRIT   ، ما می خواهیم الهام بخش خوانندگانمان باشیم و آنها را به برخی از پروژه های برجسته امروز نزدیک کنیم."

VOLVO CE بر این ایده استوار است که از طریق تخیل ، کار سخت و نوآوری های تکنولوژیکی ، این شرکت ، راه را برای توسعه ی جهانی پاک تر ، هوشمندانه تر و متصل تر است هدایت خواهد کرد. طرح های بزرگ در سری جدید ولوو کانستراکشن این تصویر را به نمایش می گذارد. 
Megaproject Listing و مجله ی الکترونیکیSPIRIT در هفدهم اکتبر راه اندازی شد ، VOLVO CE با قدرت به حضور آنلاین خود ادامه می دهد. اما طرفداران چاپی مجله نگران نباشند ، آنها هنوز نسخه چاپی را دریافت خواهند کرد .
مجله SPIRIT  منبع مهمی از اطلاعت در صنعت بوده و به لطف راه اندازی مجدد آن ، در سالهای آینده نیز باقی خواهند ماند . Tiffany Cheng می گوید : امیدوارم که خوانندگان وفادار با ما همکاری کنند تا ماجراهای جدید در سراسر جهان را کشف کنیم و آنها را به علاقه مندان به ساخت و ساز جدید در صنعت و فراتر از آن متصل کنیم .
اولین قسمت Megaproject Listing بینندگان را به بازسازی کامل Interstate-4  در فلوریدا می برد که یکی از خطرناک ترین جاده ها در ایالات متحده را به یک راهبرد ترافیکی پیشرفته تبدیل خواهد کرد.