چشم انداز تولید آینده در نمایشگاه ELMIA WOOD

چشم انداز تولید آینده در نمایشگاه ELMIA WOOD

در نمایشگاه بین المللی چوب‌های جنگلی ELMIA WOOD در سوئد، ولوو کانستراکشن، ولوو پنتا و ولوو تراک تمام توان خود را بکار برده اند تا ماشین‌های همه کاره در صنعت جنگل برای مشتریان عرضه نمایند.


با دسترسی به تولیدات ایده آل و با کیفیت، مشتریان می‌توانند از راه حل هایی مطمئن برای نیازهای کاری خود در صنایع چوب بهره ببرند. بازدیدکنندگان از نمایشگاه ELMIA WOOD که از مورخ 7-10 ژوئن دایر است، شاهد گستره وسیعی از تجهیزات و خدمات، موتورها و ماشین‌های حمل و نقل از ولوو پنتا، ولوو کانستراکشن و ولوو تراک خواهند بود.

نمایشگاه ELMIA WOOD سوئد، بزرگترین نمایشگاه صنعت چوب جنگل در دنیا، هر 4 سال یک بار برای نشان‌دادن تحولات و نوآوری‌های این صنعت برپا می‌شود. گروه ولوو در این نمایشگاه دارای محوطه ای اختصاصی به مساحت 1200 مترمربع که بیشترین سهم را در نمایشگاه اشغال می‌کند، به بازدیدکنندگان از همه‌ی بخش‌های صنعتی چوب‌های جنگلی که به دنبال بهترین‌ها می‌باشند، خوش آمد و استقبال می‌نماید.

ولو کانستراکشن : حرکت به جلو

ولوو کانستراکشن گستره وسیعی از محصولات حفاری، راهسازی، ساختمان سازی، چوب الوار و ماشین‌های مخصوص محوطه‌های الواری را به نمایش می‌گذارد. دارای تولیدات و ماشین‌های مخصوص صنایع چوب جنگلی شامل، لودرL180 High-Lift که توانایی فوق العاده ای در افزایش بهره وری دارد و دارای (TP) linkage انحصاری ولوو می‌باشد که بازوهای لودر را بصورت پارالل در تمامی طول، بالابری نگه می‌دارد و در نتیجه ثبات و پایداری چشم‌گیری در بارگیری از خود نشان می‌دهد.

ولوو کانستراکشن هم چنین لودرهای  L120H و  L150H و بیل مکانیکی  ECR235EL و مینی بیل ECR88D را به نمایش می‌گذارد.

آقای David Alström رئیس فروش ولووکانستراکشن اروپا می‌گوید: "ما پیشرو فروش محصولات در خیلی از صنایع مرتبط با صنعت چوب به دلیل هوشمندی بکاررفته و راه حل‌های ارائه شده در این محصولات همانند TP-linkage و انبارکردن و پشته سازی مرتفع توسط لودرهایمان می‌باشیم".

در ولووکانستراکشن با توجه به افزایش روز افزون نزدیکی مشخصات ماشین‌های تولیدی در دنیا، فهمیده ایم که خدمات کارایی در سوخت و کاستن از هزینه کلی عملیات ماشین برای مشتری نقطه قوتی خواهد بود. گروه ولوو طی سالیان گذشته نوآوری‌های متنوع و متعددی را در جهت کارایی و ایمنی مرتبط با مشتریان صنعت چوب جنگل به انجام رسانده و تا دهه های آینده نیز ادامه خواهد داشت.

موتور ولوو کانستراکشن

ولوو پنتا : با قدرت به جلو

ولوو پنتا گستره وسیعی از موتورها را که در صنایع ماشینی، کشاورزی، حمل ونقل، کارخانه های چوب بری، آماده سازی زمین و پخش مالچ مورد استفاده دارند؛ تولید می‌نماید. کارایی سوخت، عملکرد عالی و تحمل‌پذیری بار، نصب آسان از جمله مزایایی است که مشتریان صنعت چوب جنگل از آن بهره مند می‌شوند. ولوو پنتا موتورهایی را که نیاز امروز و فردای مشتریان را برطرف می‌کند؛ از جمله مدل IV D16 را که قدرتی فوق العاده دارد و ایده آل برای کار در کاربری‌های صنعت چوب است، به نمایش می‌گذارد. این شرکت همچنین موتور جدیدی از نوع مورد استفاده در اتحادیه اروپا Stage V را عرضه می‌نماید.

با نگاهی به آینده، موتورهای جدید Stage V از قوانین و مقررات آینده EU در مورد آلایندگی پیروی می‌نماید، نصب و نگهداری آن آسان و نیاز آتی مشتریان را برآورد می‌نماید.

کامیون ولوو

ولوو تراک حمل و نقل کارامد

ولوو تراک گستره ای از کامیون ها و دامپ تراک هایی که حمل و نقل موثری در الوارها دارند؛ تولید می‌کند. مشخصه های برجسته این تولیدات عبارتند از : فرمان دینامیک ولوو که فشار و استرس را از شانه ها و گردن راننده دور می‌کند و کنترل و ثبات پایداری را فراهم می‌نماید. جعبه دنده جدید  I-Shift که حرکت از سکون با بار سنگین را بسیار آسانتر نموده است.

علاوه بر آن، محورهای بلندشونده از زمین موجب صرفه جویی در سوخت و بهترشدن قدرت مانور هنگام حرکت بدون بار می‌گردد. ترمزهای قوی و منبسط از قیچی‌کردن تریلر در سرازیری و جاده‌های لغزنده جلوگیری می‌کند.

آقای  Johan Selvén مدیر فروش در ولوو تراک سوئد می‌گوید: "ولوو تراک نوآوری هایی به نمایشگاه Elmia Wood آورده است که نقش مهمی در حمل و نقل الوارها در آینده بازی خواهد کرد. همانطور که اخیرا اعلام گردید حداکثر وزن غیر خالصی معادل 74 تن را به انجام رسانده ایم ".

نوآوری‌های فنی شرکت برای فراهم کردن بهترین عملکرد جهت کمک به مشتریان در برآورد نیازهای کاری آنان در بخش صنعت چوب جنگل و اینکه آنان را قادر می‌سازد تا کسب و کار و تجارت مفیدی را دنبال کنند. پیدا کردن راه حل های مطمئن و پایدار در ارتباط با مسائل زیست محیطی نیز فاکتور بسیار مهم و با ارزشی در ولوو تراک می‌باشد که همزمان صرفه جوئی در سوخت و کاستن از آلاینده ها را به همراه دارد.

شرکت، کامیون حمل الوار  FH16 و کامیون حمل خرده چوب FH را در نمایشگاه به معرض نمایش خواهد گذاشت.

ولوو کانستراکشن، ولوو پنتا و ولوو تراک مشترکا در غرفه 1065 در نمایشگاه Elmia Wood حضور دارند.