معدن اندونزی با بیل EC950E ولوو ، طلا استخراج می کند

معدن اندونزی با بیل EC950E ولوو ، طلا استخراج می کند

بیل قدرتمند 95 تن ولوو به مشتریان استخراج معدن  PT Samudera Mulia Abadi  اندونزی کمک می‌کند تا 30% افزایش بهره وری در معدن طلای Manado داشته باشند.


از زمان برنده شدن در مناقصه در سال 2015 برای انجام عملیات در معدن طلای Toka Tindung در North Sulawesi پیمانکار معدن  PT Samudera Mulia Abadi (SMA) تجربه کرده است که تجهیزات ولوو نه فقط برای انجام کار بلکه از نیازهایی است که منجر به بهره وری بیشتر می‌شود. در یک سال گذشته، SMA ولوو را به عنوان عرضه کننده انحصاری تجهیزات ساخت و ساز برای معدن طلای Manado انتخاب کرده است که این تاثیر قابل توجهی در بهره وری داشته است.

پیشرفت خارق العاده

با توجه به موفقیت‌های گذشته، SMA، دو دستگاه بیل EC950E  ولوو را برای اندونزی خریداری کرد. به زودی ثابت میشود که ماشین‌های سنگین وزن جدید ولوو یک ماشین بسیار رقابتی است و قادر به ارائه بهبود بهره‌وری فوق العاده می‌باشد.

Ozgur Zor، برنامه ریزی و مدیر تولید معدن PT Meares Soputan Mining (MSM)  می‌گوید: "از زمانی که بیل EC950E  ولوو را استفاده کردیم، بهره وری ناوگان ما  25 تا 30 درصد بالا رفته است ".

MSM بخشی از PT Archi Indonesia، اندونزی است که 100% سهام پروژه Toka Tindung را دارا می‌باشد. امروز SMA دارای بیش از 60 ماشین ولوو برای MSM در سایت Toka Tindung می‌باشد و دستگاه EC950E تنها ماشین بزرگ نیست. 6 بیل EC750D 75 تن به علاوه بیش از 50 کمرشکن که ترکیبی از A40F  و A45G است، نیز وجود دارد.

استخراج طلا در Toka Tindung با توجه به سطوح سخت و موج دار زمین، نیاز شدید به ماشین آلات دارد. به عنوان صاحب امتیاز MSM انتظار سطوح بهره وری ثابت را دارد. به این ترتیب، SMA برای توافق پشتیبانی مشتریان طلایی (CSA)، برای ماشین آلات ولوو، گارانتی تعمیر و نگهداری و در دسترس بودن قطعات را انتخاب کرد. با شرایط خدمات CSA طلایی، تکنسین‌ها نه تنها نگهداری و بازرسی منظم و برنامه ریزی شده را فراهم می‌کند بلکه ارائه پشتیبانی فوری در محل در صورت نیاز در حالت آماده به کار می‌باشند.