ولوو پنتا اولین موتورهای خود که در هند تولید شده است را می بیند.

ولوو پنتا اولین موتورهای خود که در هند تولید شده است را می بیند.

ولوو پنتا موتورهای خود را برای اولین بار در هند تولید کرده است که یک خط تولید جدید در کارخانه مختص به موتورهای VE می‌باشد. این شرکت هم اکنون می‌تواند به مشتریان هندی خود، موتورهای صنعتی مورد استفاده در تجهیزات کارگاهی که در هند ساخته می‌شود را ارائه دهد.


بعد از افتتاح خط تولید منحصر به فرد محصولات ولوو پنتا که قسمت پایه آن در Pithampur در ناحیه Madhya Pradesh است؛ هم اکنون مشتریان می‌توانند موتورهای 5 و 8 لیتری را که در هند تولید شده است، تحویل بگیرند.

جوناس نیلسون، سرپرست ولوو پنتا در هند می‌گوید: "این یک زمان مهم برای ماست". "اگرچه ما موتورها و محصولات خود را برای دو دهه  به هند عرضه کردیم، اما برای اولین بار در هند تولید و به مشتریان تحویل داده می‌شود، که این یک پله ترقی و پیشرفت است. ما برای ارائه هر آنچه که بازار نیاز دارد – برای مشتریان هندی، موتورهای با کیفیت بالا که در هند ساخته می‌شود – آماده هستیم.

یکی از اولین مشتریانی که موتورهای جدید را تحویل گرفته است TIL می‌باشد که یک تولیدکننده جرثقیل چرخ دار در کلکته است. پیناکی نیوگی، رئیس تولید و مهندسی TIL می‌گوید: "TIL از یک رابطه پایدار با ولوو پنتا – که بر پایه اعتماد، کیفیت و عملکرد است – خشنود است.

موتورهای ولوو پنتا با طراحی جمع و جور خود که با گشتاور بالا در دور پایین تولید شده اند؛ کارایی سوخت ماشین های ما را افزایش می‌دهد. موتورها برای انطباق مرحله آینده تولید گازهای گلخانه ای آماده می‌باشد. خدمات پس از فروش نیز بسیار عالی است. تضمین در دسترس بودن سریع قطعات یدکی و برنامه ی تعمیر و نگهداری پیشگیرانه که خرابی دستگاه را به حداقل می‌رساند.

آماده برای رشد بازار

کارخانه موتور VE (VEPT) در سال 2013 بوسیله VE Commercial Vehicles به عنوان یک سرمایه گذاری مشترک بین Volvo Group و Eicher Motors تاسیس شد. خط تولید محصولات منحصراً برای موتورهای ولوو پنتا ایجاد شد. موتورهای 5 و 8 لیتری که با استاندارد Bharat Stage III  گازهای گلخانه ای تائید شد.

هر دو سری می‌تواند برای کاربردهای مختلفی چون تجهیزات ساخت و ساز، ماشین آلات کشاورزی و جنگلداری، دستگاه های سنگ شکن، پمپ‌ها و جرثقیل استفاده شود.

جورجیو پریس، سرپرست بخش صنعتی ولوو پنتا می‌گوید: "مشتریان OEM هندی می‌توانند از کیفیت بالا و تکنولوژی پیشرفته محصولات ما برای تعداد بیشتری از کاربردها استفاده کنند". "ما ارائه پشتیبانی جهانی فراهم کرده ایم که OEMها می‌توانند از تولید و تجارت هم در بازارهای داخلی و هم صادرات مطمئن باشند".

نگاه به آینده

استانداردهای تولید گازهای گلخانه ای برای موتورهای مورد استفاده در تجهیزات کارگاهی در هند نسبت به اروپا و شمال امریکا کمتر سختگیرانه است. برای همین دولت هند بر آن است که در آینده ای نزدیک کنترل قانونی سخت تری را اعلام کند.

پریس اضافه کرد: " به عنوان یک شرکت جهانی، در حال حاضر ما موتورها و محصولاتمان را با سطوح بالا در دقت و نظارت در میزان انتشار آلاینده داریم و ما قادر به معرفی فن آوری‌ها برای بازار هند هر زمان که استانداردهای جدید معرفی شود هستیم".

" وجوه مشترک پلتفرم‌های رنج‌های مختلف موتور ما به این معنی است که پیشنهاد ما برای استفاده آینده مقیاس پذیر است.

ما می‌توانیم هر چه را که مشتریان می‌خواهند؛ هر زمان که به محصولات ما نیاز دارند تحویل دهیم.

استراتژی جهانی

استراتژی جهانی ولوو پنتا شامل افزایش محصولات در مکان‌های مختلف برای بیشتر نزدیک شدن به مشتریان در مناطق مختلف می‌باشد. گسترش محصولات در کشور آسیایی مشوق شرکت‌های ملی و بین المللی برای تولید در کشور است که سبب استفاده از مهارت های محلی و افزایش اشتغال است.

پیتر هرتینگ، معاون ارشد ولوو می‌گوید: "مزایای لجستیکی را که در بازارهای دیگر دیده ایم هم اکنون میتوان در هند یافت". فرایندهای ساده ی برنامه ریزی و تحویل، مشتریان ما را قادر می‌سازد که افزایش فروش در بازار روبه رشد داشته باشند. در حالی که بهره وری عملیاتی حفظ می‌شود. این یک موقعیت برد- برد است.