ولوو پنتا برنده ی

ولوو پنتا برنده ی " اسکار صنعت قایقرانی " برای مفهوم قایقرانی آسان

ولوو پنتا برنده ی جایزه ی بزرگ "اسکار صنعت قایقرانی" در مراسم اعطای جوایز در نمایشگاه قایق در دوسلدوف شد. شرکت بخاطر مفهوم قایقرانی آسان موفق به کسب جایزه نوآوری شده است.


این جایزه تعهد ولوو را نشان می‌دهد که نوآوری به بازار فراغت دریایی ارائه داده است که موجب قایقرانی آسان‌تر، هوشمندتر و در دسترس‌تر می‌شود.

این طیف گسترده ای از راه حل‌های شرکت که در ادامه انقلاب صنعتی دریایی می‌باشد را شامل می‌شود مانند IPS ولوو پنتا، فن آوری جوی استیک، موقعیت یابی پویا و سیستم شیشه ای کابین خلبان.

هیئت منصفه شامل مجموعه ای از روزنامه نگاران قایقرانی اروپا، به نمایندگی از مجموع ترکیبی بیش از یک میلیون از خوانندگان ماهیانه بودند.

استفان کارلسون، مدیر بخش دیزل‌های دریایی ولوو پنتا می‌گوید: ما از دریافت این جایزه فوق العاده در چنین نمایش مهمی از صنعت اوقات فراغت دریایی بسیار خرسندیم. ما برای طراحی و ساخت محصولات مبتکرانه ای که گزینه‌های "قایقرانی آسان" را به مشتریان ارائه می‌دهد؛ سخت کار کردیم. فلسفه قایقرانی آسان ما، ما را به سمت ادامه ایجاد و ارائه فن آوری ها هدایت می‌کند که قایقرانی را برای تمام قایقرانان در هر سطحی از مهارت، آسان می‌کند که موجب می‌شود از زمانی که روی آب سپری می‌کنند لذت ببرند. این شناخت ماهیت آنچه هدف ما رسیدن آن است را نشان می‌دهد.

سطح بالای رقابت 

جایزه در روز  شنبه 21 ژانویه 2017 در نمایش قایق دوسلدوف که توسط شرکت چاپ و نشر آلمانی، دلیوس کلسینگ برگزار شده که کتاب‌ها و مجلات قایقرانی را منتشر می‌کند. باقی جوایز در مراسم جشن شامل قایق‌های موتوری اروپایی سال می‌باشد. تمام قایق‌های نامزد شده، با نیروی محرکه داخل کشتی -  شفت، IPS و  sterndrive برای جایزه‌ی قایق‌های موتوری اروپایی 2017 که با موتورهای ولوو پنتا نمایان شده است؛ 90 % قایق‌های برنده با موتورهای ولوو پنتا تجهیز شده اند - نمونه دیگری از سهم این شرکت در صنعت قایقرانی می‌باشد. 

این جایزه یک هفته‌ی موفق را در نمایش قایق‌ها در دوسلدوف برای ولوو پنتا آغاز کرد. ولوو پنتا شرکتی که موتور D2-60 جدید، سیستم مدیریت باتری، جوی استیک برای داخل کشتی همراه با سایر محصولات شامل طیف وسیعی از موتورهای دیزل و بنزین، تخلیه آسان، سیستم شیشه ای کابین و Saildrive 130 S را نمایش می‌دهد. 

کارلسون اضافه کرد: این نمایش تجاری یک رویداد مهم در تقویم قایقرانی است. ما مشتاقانه منتظر تحکیم روابط با مشتریان و ایجاد فرصت‌های جدید برای آینده هستیم .