مزرعه BEESWAX یک دستگاه ولوو جدید به مجموعه تولیدی خود اضافه نمود.

مزرعه BEESWAX یک دستگاه ولوو جدید به مجموعه تولیدی خود اضافه نمود.

مزرعه BEESWAX یک دستگاه لودر جدید ولوو L110H حمل علوفه به ناوگان تجهیزات خود جهت حمل و بارگیری مجموعه تولیدی جدید خود که به تازگی شروع به کار نموده است؛ در نزدیکی BOSTON در LINCOLNSHIRE، اضافه نموده است.

لودر l110H ولوو


مجموعه تولیدی مدرن بیوگاز که اخیراً فعالیت خود را شروع نموده است انرژی لازم را برای تأمین 3 مگاوات برق در ساعت به شبکه انتقال برق از محصولات طبیعی کشاورزی که در زمین اختصاصی کارخانه برداشت می‌شود و برای توتلید بیوگاز مصرف دارند؛ استفاده می‌کند. مواد و ترکیب این خوراک که به کارخانه تولید تغذیه می‌شود عبارتند از ذرت و علوفه که در سایت CARRINGTON نگهداری می‌شوند.

تغذیه کارخانه توسط یک دستگاه لودر 19 تن L110H ولوو که اخیراً در یک رقابت کاری انتخاب شده انجام می‌شود. لودر بارگیری مجهز به دستگاه S300 ، 3 متر مکعبی برش علوفه با تیغه ثابت می‌باشد. این ضمیمه که در هلند طراحی و ساخته شده است برای برش علوفه بدون تکان دادن به پشته در نظر گرفته شده است. این کار موجب اطمینان از ثابت ماندن و دست نخوردن دیوار علوفه و یا شل نشدن و خراب نشدن آن‌ها می‌گردد.

وزن 2150 کیلوگرمی ضمیمه برای اتصال به L110H بسیار ایده آل و تا 3000 کیلوگرم بار را در یک زمان می‌تواند حمل کند. بطور مجموع در یک روز می‌تواند 150 تن بار را جابجا کند.

لودر مجهز به موتور TIER IV ولوو، 8 لیتری، با 258 اسب بخار قدرت و گشتاور حداکثر 1250 NM در 1450 دور / دقیقه، می‌باشد. لودر جدید L110H دارای تجهیزات انتخابی از قبیل تعلیق بوم برای به حداکثر رساندن نگهداری بار در حرکت، اهرم کنترل منفرد برای عملکرد بوم و باکت، سیستم گریس‌کاری خودکار، چراغ‌های کاری اضافی، فن آوری مدرن برگشت به عقب با ترمزکردن و قفل مبدل گشتاور می‌باشد. این ویژگی‌ها موجب جلوگیری از افت توان و کاهش مصرف سوخت تا 18% می‌گردد.

برای تدوام تغذیه این کارخانه، لودر ولوو L110H در دو شیفت روزانه و هفت روز هفته مواد خام را به چهار سیلوی کارخانه حمل می‌کنند. نتیجه دستیابی به بیوگاز که دو موتور ترکیبی حرارتی و نیرو را بکار می‌اندازد مجموعاً 3 مگاوات برق در ساعت تولید و به شبکه انتقال برق منتقل می‌کند.

بخش ماشین‌های راهسازی ولوو، ماشین‌های لودر چرخ دار، دامپ تراک‌های مفصلی، بیل‌های مکانیکی، تجهیزات تأسیسات و تجهیزات راهسازی را در بریتانیا به بازار عرضه می‌کند.

هشت نمایندگی استراتژیک خدمات پس از فروش و شبکه ای از تجهیزات تأسیساتی آماده بکار است تا از پشتیبانی مشتریان در سراسر کشور اطمینان حاصل شود.