کاربرد آخرین تکنولوژی در اس ال ال پلانت و آموزش خدمات معدن

کاربرد آخرین تکنولوژی در اس ال ال پلانت و آموزش خدمات معدن

بیل مکانیکی تازه تولید 22 تن چرخ زنجیری اخیراً به پلانت اس ال ال ومجموعه امئوزشی معدن در سندباخ چشایر تحویل گردیده و این به دنباله تجارب خوبیست که کمپانی مذکور از ماشینهای قبلی ولوو که مورد استفاده قرار گرفته بودند بدست آمده. استفان لیدفورد صاحب معدن میگوید.


در این معدن از اکسکاویتورهای 21 تن ولوو استفاده میشده که به نتایج خوبی از نظر تولید و هزینه ها رسیدیم. ماشینهای ولوو برای ما کاملاً شناخته شده و بهمین منظور تصمیم گرفتیم که از سایزهای بالاتر ماشین آلات ولوو برای پیشبرد و ارتقاء تولید و همچنین آموزش فنی پرسنل استفاده کنیم و در این مورد هیچ درنگی به خود راه ندادیم.

اولین دستگاه اکسکاوتیور مدل ئی سی 220 ئی این ازجنبه برای اس اس ال پلانت مفید واقع شده اول اینکه آکادمی مخصوص جهت تربیت اپراتورها جهت عقد قرارداد طولانی مدت با ایشان ایجاد شده و ثانیاً بتوان توسط این افراد و کارکرد با ماشین آلات ولوو توانائی تولید معدن را با هزینه های کمتر ارتقاء بخشید.

مجهز بودن اکسکاویتور ئی سی 220 ئی به موتور 6 سیلندر ولوو که نمودار پیشرفته ترین تکنولوژی روز اروپاست و عتوانائی تولید 174 اسب بخار بطور خالص برای عملیات هر چه بهتر ماشین. بطور مثال جریان پمپ هیدرولیکی در دو وضعیت کندن و چرخیدن از طریق اورلود رلیف والو تحت کنترل قرار میگیرد که هر دو عمل در زمان خود بدون افت جریان یا فشار ادامه یابد. زمانیکه وضعیت ئی سی او انتخاب میشود یعنی موتور با کمترین حالت سوخت برای بهترین توانائی ممکن و بدون افت بار عمل نماید. از دیگر مزایای ایجاد شده بهینه سازی چشمگیر در اطاق راننده را میتوان نام برد. استفان لیدفورد میگوید، من حقیقتاً از سادگی کنترل و کار با این ماشین لذت میبرم، صفحه نمایش بزرگتر ال سی دی همواره با مونیتور رنگی و سهولت هر چه بیشتر استفاده از سویچها و دکمه ها. دید بهتری در کابین برای راننده نیز ایجاد شده و کابین مجهز به سیستم بلوتوث بوده که به راننده در حین کار کمک بیشتری نماید.

هر چه بیشتر با این ماشین کار کنید به مزایا و محسنات بیشتر ماشین پی خواهید برد و ماشین بیشتر مود توجه شما خواهد بود. سطح صدای بسیار پائین بهمراه سهولت مانور آن عامل و فاکتور بسیار مهمی برای راننده تحت آموزش بشمار میرود. زمانیکه یک نوآموز میخواهد با ماشین کار کند انتظار دارد که بااعصاب راحت و بدون استرس بتواند شرایط کار را در اختیار گرفته و به راحتی به کار ادامه دهد، اینجاست که آسودگی کار با اکسکاویتور ئی سی 220 ئی معنا و مفهوم پیدا می کند.

اکسکاویتور ائی سی 220 ئی مانند دیگر تولیدات ولوو کانستراکشن همواره برخوردار از سرویسهای کلّیه نمایندگی ها در سراسر دنیاست که توسط تکنسینهای مجاز و بطور کافی متبحر انجام پذیرست. کارکردن با تیمهای ولوو بخودی خود تجربه بسیار مطلوب و پر ثمریست که در زمان سفارش مشتری در ختیار ایشان قرار دارد و کلیه مراحل خرید و دریافت ماشین بسادگی در حداقل زمان انجام پذیرست.

اس ال ال پلانت در آموزش و سرویس های خود همواره از بالاترین متد و نیز از آخرین مطالب آموزشی روز دنیا در معدن خویش برای تربیت تکنیسنها و اپراتورها استفاده می کند. بعلاوه آموزشهای ایمنی و سلامتی و نیز دروس ان وی آ هم در کنار دروس اصلی آموزش داده میشوند. مرکز آموزش شرکت در سندباخ در چشایر قرار دارد.

کارخانه ولوو کانستراکشن همچنین لودرهای چرخ لاستیکی، کشنده های  کمرشکن، اکسکاویتورهای هیدرولیکی، گریدرها در دست تولید دارد. ادوات قابل اتصال به دستگاهها و دستگاهای جاده سازی در کشورهای مشترک المنافع در( یوک ) ساخته میشوند. کلیه دستگاهای ساخته شده توسط نمایندگیهای معتبر در سراسر دنیا از نظر سرویس، خدمات، و قطعه یدکی پشتیبانی میشوند.