کن اکسپو: لودر ولوو مدل ال 250 اچ حمل بار سنگین را سبک می کند.

کن اکسپو: لودر ولوو مدل ال 250 اچ حمل بار سنگین را سبک می کند.

همخوانی لودر ال 250 اچ در گرو 4 فینال از ماشینهای ساختمانی ولوو براحتی بار سنگینی را جابجا کرده، برخوردار از ایمنی بالا و مصرف 18 در صد سوخت کمتر از مدلهای مشابه در حالت اپتی شیفت.

لودر ولوو


لودر ولوو ال 250 اچ مخصوص جابجائی بارای سنگین متناسب کار در معادن و کارهای زیر بنائی سنگین طراحی شده. اپراتورها متوجه کار در سیکل زمانی کم، توان و نیروی زیاد و نحوه کنترل بسیار عالی را در حین کار با این ماشین را تجربه خواهند کرد.

تکنولوژی مدرن و پیشرفته نتیجه سالها کار و تجربه در تولید لودرها در کارخانجات ولوو است. موتور ولوو در گروه 4 فینال بالاترین قدرت با کمترین مصرف را به نمایش میگذارد. در شرایط کار اتوماتیک زمان تلف شده به صفر رسیده و شما مشاهده تمیزترین حالت کاری در تغییرات انتقال نیرو و شیفت خواهید بود .

صرفه جوئی در سوخت در حین کار بکارگیری لاک آپ کلاچ در توربین و مکانیسم و تکنولوژی طراحی شده از طرف کارخانه ریورس بای بریکینک بااعث شده که مصرف سوخت 18 در صد پائین آمد. استفاده از گیربکسهای اتوماتیک پا در شیفت بصورت لحظه ای چه در زیر بار و یا حرکت و سرعت مناسبترین دنده انتقال نیروی را انتقال میدهد. بعلاوه مکانیسم، این کو، باعث میشود که موتور به آرامی زیر بار رود حتی اگر راننده به یکباره کازرا تا آخر فشار دهد. در این صورت از هدر رفتن سوخت و دودکردن موتور جلوگیری میشود، نیز محاسبه اتوماتیک و الکترونیکی با بر روی سیستم هیدرولیک بهترین عکس العمل را ایجاد کرده و به موتور براحتی به کار خود ادامه میدهد. رعایت موارد مذکور همانا کم شدن مصرف سوخت و پاک بودن نحوه کار است.

مزایای بیشتر

لودر ولوو ال 250 اچ نه تنها بعنوان یک لودر برای کارهای سنگین طراحی شده بلکه یکی از سودآورترین در نوع خود است.اتصالات زی بار برای تحرکات باکت ( بیل ) باعث میشود که قدرت نفوذ پذیری باکت بر مواردسخت بیشتر شده و راندمان را در کمترین زمان بالا برد. مکانیسم آپشنال بوم ساسپنشن سیستم ( سیستم تعلیقی بوم با اختیار مشتری ) باعث میشود حرکت لودر در زیربار در زمینهای ناهموار براحتی صورت گرفته و از بالا و پایین شدن شدید بار و ضربه به دستگاه جلوگیری نماید و حرکت به آرامی صورت پذیرد. در چنین وضعیتی بهره وری بمیزان 20 درصد ارتقاء یافته و از پرش باک و ریزش بار جلوگیری بعمل آید و همواره عمر دستگاه را طولانی و از لق شدن اتصالات و ترک خوردگی و شکستگی ممانعت بعمل آید. تنوع تولیدات انتخابی مشتری متناسب با شیوه و نوع کار این امکان را به مشتری میدهد که کارآمدترینها و بهترینها را برای ماشین خود انتخاب کرده و توان  قابلیتهای آن را افزایش دهد.

راحتی و افزاش تولید

راحتی کار و آرامش اپراتور همواره متضمن تولید بیشتر است. لودر ال 250 اچ ولوو مجهز به یکی از بهترین و پیشرفته ترین کابین های راننده در دنیاست. مکانیسم روپز یا فویز فضای کافی و امن راننده ایجاد میکند، سطح نفوذ صدا در حداقل، نبود لرزش، زیبائی از دیگر مزایای این نوع کابین هاست. نشانگرهای هشدار دهند، سطح آب و روغن و کنترل براحتی در معرض دید راننده بوده حتی اگر در زیر اشعه آفتاب قرار گیرد.

اول ایمنی

هرگاه دستگاه در تاریکی مشغول بکار باشد لامپهای جدید ال ئی دی بیرون و داخل دستگاه را روشن و محدود کار دستگاه را کاملاً در معرض دید راننده قرار میدهد. در صورت تشخیص اتوماتیک حرارت زیادی در موتور و مشاهده آتش 16 جت آتش نشان بلافاصله فعال شده و آتش را خاموش میکنند، همچنین این مکانیسم بصورت دستی نیز قابل کنترل است. استحکام و عمر بالای لودر ال 25 اچ ولوو سهولت سرویس و نگهداری ماشین را همیشه در وضعیت آماده به کار نگه میدارد. باطریها نیاز به سرویس نداشته و قطعات متحرک جعبه اساساً روغنی بوده که در هر زمان بتوان براحتی باطریها را تعویض نموده و از زنگ زدگی خودداری شود. سیستم روغنکاری اتوماتیک برای زمان معین فعال شده و قابل تنظیم میباشد. سیستم های خنک کننده مجهز به موتورهای هیدرولیکی در زمان معینی بدون کمترین صدا بکار افتاده و از بالارفتن درجه حرارت مکانیسمهای دستگاه جلوگیری بعمل می آورند و نیز با معکوس کردن جریان باد میتوان دستگاه را بسادگی از گرد و غبار انباشته شده تمیز نمود. سیستم اضافی خنک کننده روغن هیدرولیک نیز مزید بر اطمینان از خنک بودن روغن در دستگاه نصب گردیده.

در موقع سرویس روغنکاری اطاق راننده را میتوان 35 الی 70 درجه برگرداند تا به نکات روغنکاری دسترسی بهتر داشت. کلیه لودرهای ولوو از جمله مدل ال 25 اچ تحت پوشش سرویس و اطلاع رسانی جهانی از طریق نمایندگی مجاز می باشند.

لودر ولوو L250H

موتور D13G
ماکزیمم توان  25 دور در ثانیه 1500 دور در دقیقه
اس آ ئی جی 1995 خالص 291 کیلو وات 395 اسب
290 کیلووات 390 کیلووات
نیروی بازدارنده موتور 336 کیلو نیوتون
وزن در حال کار 940.34 کیلوگرم
سایز تایر  5/29  آر 25 ال 4