کارکنان 100,000 نفری ولوو گروپ تشویق میشوند به کودکانشان مسائل ایمنی ترافیک را آموزش دهند.

کارکنان 100,000 نفری ولوو گروپ تشویق میشوند به کودکانشان مسائل ایمنی ترافیک را آموزش دهند.

کارکنان ولوو گروپ در تمامی دنیا تشویق میشوند تا آموزشهای لازم در جهت آگاهی از ایمنی را فراگیرند تا به کودکانشان آموزش دهند که چگونه در کنار اتوبوسها، کامیونها، ماشینهای سواری و دیگر ماشین آلات از خود محافظت کنند.


روزانه 3400 نفر در سراسر دنیا بر اثر تصادفات و ترافیک متأسفانه از بین میروند. این بدرستی یعنی بیش از 2/1 میلیون نفر در سال. سازمان بهداشت جهانی پیش بینی میکند که بدون عمیلیات و قوانین سخت گیرانه میزان مرگ و میر در جاده ها تا سال 2030، 45 درصد افزایش خواهد یافت. وسائط حمل و نقل 10 در صد تصادفات منجر به فوت را به خود اختصاص داده اند. طی سال تجربه ولوو گروپ پیشتاز بکاربری و رعایت صور گوناگون مسائل ایمنی در پیشگیری از حوادث ناگوار می باشد.

اما برای ولوو این هرگز کافی نیست. بعنوان یک مجموعه بزرگ ولوو گروپ متعهد است تمامی موارد و مسائل را در نظر گیرد و بدین منظور همواره با سازمان تحقیقات ترافیک در تماس بوده و علل بروز حوادث را تجزیه و تحلیل نموده و شرایط و امکانات جدید را برای پیش گیری هر چه بیشتر پدیده های ناگوار فراهم میآورد. طبق برآورد تا حد زیادی رفتار و منش انسانها باعث بیشترین حوادث میگردد. بنابراین مسادئل ایمنی را در مواقع عبور از خیابان و مواجه با ماشین آلات متفاوت در نظر گرفته و رعایت نمایند. پروژه ایست – نگاه – حرکت، از طرف ولوو تراک بعمل آمده نشاندهنده انواع فعالیتها در رابطه با کامیون ولوو و ایمنی در جاده ها در بعضی از کشورها ست، مثلاً در دانمارک موضوع آموزش کودکان در سال 2001 شروع شده و تاکنون 80,000 دانش اموز مدارس را تحت پوشش آموزشی ولوو تراک قرار داده.

هم اکنون ولوو گروپ در جهت بهتر کردن نتایج آموزشی از 100,000 کارکنان ولوو در سراسر دنیا در خواست میکند که در این همایش شرکت نموده و کودکان خود را با مسائل ایمنی ترافیک در اطراف کامیونها، اتوبوسها، و ماشین آلات آشنا سازند.

یک مجموعه آموزشی به همین منظور برای تمامی کارکنان ولوو برای آشنائی با پروژه ایست – نگاه – حرکت. در همین زمان اتحادیه بین لمللی حمل و نقل جاده ای ( ای آر یو ) تصمیم گرفته است که با تمامی رانندگان کامیونها در دنیا در تماس گرفته تا اطمینان حاصل نماید که این نوع آموزش ها به چه میزان اثر بخشی داشته است.