همکاری شرکت ولوو پنتا با مک کلوسکی  اینزناشیونال کارخانجات تولید شن و ماسه

همکاری شرکت ولوو پنتا با مک کلوسکی اینزناشیونال کارخانجات تولید شن و ماسه

کارخانه ولوو پنتا همکاری و شرکت خود را با کارخانجات بین المللی مک کلوسکی در 14 مارس 2015 اعلام نمود. این کارخانه از این تاریخ به بعد موتورهای ولوو دی 8  دی 11 و دی 13 را در سنگ شکنهای فکی خود اختصاصاً بکار خواهد گرفت و موتورهای دی 5 را صرفاً در سنگ شکنهای آسیابی موبایل بصورت استاندارد نصب خواهد نمود. کارخانه مک کلوسکی نیز برای اولین بار این موضوع را در نمایشگاه ماشین آلات خود بلافاصله اعلام نمود. سنگ شکن فکی سنگین با ظرفیت بالای جی 45 در نمایشگاه بین المللی صنعتی تورنتو کانادا از 5 الی 6 مارس، نمایشگاه صنعتی جهان ماشین آلات آسفالت از 17 تا 19 مارس در بالتیمور و نیز در نمایشگاه اینتر مالت پاریس از 20 تا 25 آوریل در معرض دید گذاشته میشود. تولیدات مک کلوسکی در کاندا و ایرلند شمالی طراحی و تولید شده و توسط نمایندگیها در سطح جهان بفروش میرسند.


متخصصین کارخانجات ولوو پنتا بموازات همکارانشان در کارخانجات مک کلوسکی بمدت دو سال است که همکاری نزدیکی با هم داشته و در کلیه جلسات و کنفرانسها و سمینارها در کنار هم به تبادل نظر و مبادله اطلاعات فنی در جهت هر چه بهتر کردن بهره وری از تولیدات مشغول می باشند. به گفته جان اونیل معاون مدیریت فروش ولوو پنتا ” این یکی کلیدترین امکانات برای عرضه محصولات و فروش موتورها و سنگ شکنهای مک کلوسکیست . هر دو کارخانه تواماً در جلسات مشتریان شرکت کرده و با دریافت مسائل ایشان متعهد به حل معضلات بوجود آمده در حین کار می باشند. مهمترین کارخانه ولوو پنتا موتورهائی را طراحی میکنند که کاملاً با نیازهای سنگ شکنهای مک کلوسکی در زیر بار و حین کار مطابقت لازم را داشته باشند. کارخانه مک کلوسکی نیز متهعد میگردد که تطابق کامل را در طراحی ماشین آلات خویش ایجاد کرده با بهتر نصب کردن موتور ولوو همراه با بهره برداری موثرتر توأم گردد و آسایش بیشتری برای مشتریان فراهم آورد. طراحی موتور بشکل انجام شده بتواند براحتی برای نصب و تعمیرات جابجا گردد و برای این منظور از شاسی های خاص استفاده گردیده. سیستم خنک کننده موتور نیز توسط کارخانه مک کلوسکی بنوعی طراحی شده که کمترین آلودگی از گرد و خاک حاصل از سنگ شکن را در خود جمع کند. بدین ترتیب ولوو پنتا نشان داده که موتورهای تولید شده چگونه در شرایط طاقت فرسا براحتی به کار خود ادامه میدهند. کارخانه ماشینهای ساختمانی و راه سازی ولوو سی ئی نیز همواره در کنار ایندو کارخانه بوده و بعنوان مکمل عملیات حضور پیدا می کند.

موتورهای ولوو پنتا در طبقه بندی جهانی تییر4 بهترین انتخاب برای این نوع فعالیتهای سخت بوده چرا که کمترین میزان تولید گازهای سمی و صدا را در محیط دارا می باشند. موتورهای ولوو پنتا بالاترین گشتاور را در کنار استحکام لازم ماشین آلات سنگ شکن برای آنها ایجاد مینماید. در صورتیکه همچنان از سبکی و زیبائی طراحی نیز برخوردار هستند. 4000 نمایندگی ولوو در 130 کشور در جهان ولوو پنتا را به یکی از پیشتازترین تولیدات در موتورهای دریائی، ژنراتورها، صنعتی و ماشین آلات در دنیا را به خود اختصاص داده. برنامه تولید موتورهای ولوو پنتا اعم از بنزینی یا دیزلی با قدرتهای متفاوت 10 الی 900 اسب بخار در جریان می باشد.

ولوو پنتا وابسته کارخانجات گروه ولوو بوده که سازنده، اتوبوسها، کامیونها، ماشین آلات ساختمانی و ماشین آلات معدنی می باشند. کارخانجات مک کلوسکی نیز سازنده انواع سنگ شکهای سنگین، سرندهای با مدلهای مختلف، تسمه نقاله و ادوات مربوط به سنگ شکنها از جمله سرندهای سنگین لرزشی نیز می باشد. در این میان ماشین آلات مذکور در کارهای ساختمانی، تخریب ساختمانی، ایجاد خاک های مخصوص کشاورزی و بازیافت مواد زائد نیز کاربرد دارند.