مسابقه جهانی ولوو: اوشین ریس 15/2014

مسابقه جهانی ولوو: اوشین ریس 15/2014

در سال 2014 بزرگترین مسابقه قایقرانی ولوو برگزار شد، در این سال 7 شرکت کننده بین المللی در رقابتی تنگاتنگ بایستی به سرعت 739/38 گروه دریائی در سراسر دنیا دست یابند.


برای اولین بار در سال 1973 هفت هیات مسابقه دهنده همراه با ولوو از آلیکانته اسپانیا برای مسابقه در دور دنیا در آبهای اقیانوسها شروع به حرکت کردند. مسابقه محک خوبی برای تست مهارتها و مقاومت در مقابل شرایط سخت بو. امسال نیز وضع بهمین ترتیب است مسابقه از آلیکاشه اسپانیا شروع شده و به کیپ تاون در آفریقای جنوبی، ابوظبی در امارات سانیای چینی اوکلند نیوزلند، ایتاجای برزیل، نیوبرت آمریکا، لیسبون پرتقال، مورینت فرانسه و بالاخره بعد از کمی توقف در هیگ هلند به گوتنبرگ در سوئد مراجعت می کنند. در طول مسیر رکوردهای مسابقه ثبت و در انتها اعلام میگردد.

به گفته الین سوانستورم مسئول پروژه. مسابقات مذکور ازمون همه جانبه ای از مقاومت و استقامت آدمهاست که شرایط سخت و دشوار را بخود هموار میکنند.

مسابقه جدید

امسال مسابقه دهندگان با شناورهای جدید مسابقه روبرو خواهد شد که هیجان و تعامل و نیز رقابت بشتر در ماسبقه دامن میزند. شناور ولوو اقیانوسی 65 مخصوص این مسابقه طراحی شده. برای اولین بار تمامی شرکت کنندگان در شناورهای مشابه مسابقه خواهند داد.

سوانستروم میگوید این قایقها برای متخصصین امور در چنین مسابقاتی معینی ساخته اند، بنابراین شرکت کنندگان توانائیهای خویش را صرفاً در معرض نمایش خواهند گذاشت. البته هر شرکت کننده میتواند رنگ، علائم ولوگوی مخصوص خود را در شناورها بکار برد.

در شناور ولوو 65 همه گونه طرفهای شرکت کننده اعم از خانمها و یا آقایان میتوانند از امکانات شناور بخوبی استفاده کنند. اگر چه هرگز قانونی وجود نداشت که بین افراد شرکت کننده تمایز قائل شود لیکن شناور اوپن 70 صرفاً کار عضلانی مردانه را میطلبید و لذا خودبخود ورود خانمها به آن منتفی بود. با ساختن شناورهای جدید ورود خانمها برای شرکت و همکاری در طول مسابقه بعد از 10 سال امکانپذیر گردید.

تیم های شرکت کننده در مسابقات از کشورهای چین،ابوظبی انگلیس،           ، هلند و گزارشگران ام آ پی اف آر ئی هستند. سافرین شناورها صرفاً از افراد مخصوص این کار معین مسابقه نیستند بلکه افراد دیگری از ولوو کانستراکشن، نمایندگیهای ولوو و خبرنگاران در طول مسیر نیز شرکت دارند.که از روابط کاری افراد اطمینان حاصل نمایند، هر گروه نیز با خبرنگاران داخلی خود همکاری میکنند.

همکاری با رسانه های جهانی وضعیت لحظه به لحظه دریانوردان را به معرض نمایش در دنیا میگذارد.

فعالیتهای عینی ولوو

در بندگاههای مسیر مسابقه فرصت مناسبی برای به نمایش در آوردن دیگر تولیدات ولوو از قبیل ماشین آلات ساختمانی و غیره نیز بوجود آمده که بینندگان خود را به خود جلب میکند. کامبکت اکسکاویتور در عمل در اخیتار اپراتورهاست. در هر کدام از غرفه ها تولیدات جدید ولوو کانستراکشن به نمایش گذاشته شده و بازدیدکنندگان جوان 15 ساله میتوانند عملاً با در اختیار گرفتن ماشین آموزشی فنی و رانندگی خود را تکمیل نمایند.

اگر کسانی توانائی و وقت آنرا نداشته باشند که در مسابقات قایقرانی شرکت کنند، این فرصت از طریق ولوو سی ئی برای ایشان فراهم گردیده که از طریق تشابه سازها ( سیمولاتورها ) ی ویدئوئی بتوانند از طریق مجازی از عملیات در حین مسابقه بهره جسته و لذت ببرند.

ولوو سی ئی متعهد است که تمامی امکانات را برای به نمایش در آوردن ماشین آلات تولیدی خویش بصورت فیزیکی در اختیار مشاهده کنندگان قرار دهد. مسابقات دریائی ولوو فرصت ارزنده ای را در این میان بوجود آورده که در طول این مدت سمینارها فضای مناسبی را برای تبادل افکار و نیازها بوجود آورده و این نوع برخوردهای آن لاین و آن سایت هستند که بیش از بیش به دامنه فعالیتهای ما را دامن میزند و همواره ارتباط ما سازندگان را با مشتریانمان بیشتر می کند. ما از اینکه یکی از شرکت کنندگان مسابقه 15/2014 بوده و توانستیم قابلیتهای خود را به نمایش بگذاریم برخود میبالیم.