کامینوهای ولوو مدلهای اف اچ و اف اچ 16 طراحی شده الهام بخش مسابقات اقیانوسی

کامینوهای ولوو مدلهای اف اچ و اف اچ 16 طراحی شده الهام بخش مسابقات اقیانوسی

این کامیونهای مخصوص همراه با فاکتور نمایشی بالا جلوه و غرور خاصی را در نهایت در مسابقات اقیانوسی ایجاد کرده و چشم هر بیننده ای را خیره میسازد. نایجل اتربوری طراح در ولوو تراکز میگوید: ما الگوی موج بلند از مسابقه اقیانوسی ولوو را در طراحی بدنه ولوو تراکز را در هم آمیخته ایم چرا که بتوان هماهنگی و توانائی در نمایش کامیونهای ولوو ایجاد نمود.


کامیونهای ولوو اف اچ و ولوو اف اچ 16 در نشریه گرافیکی ویژه ای بنام اسپلاش که به مسابقه اقیانوس اختصاص یافته نشانداده شده بر روی دربهای کابین و هر دو طرف دیواره های کانتینر کامیونها به پوسترهای مخصوص مسابقات اقیانوس مزین گردیده اند حتی داخل کانتینر نیز مفروش به این نوع پوسترهاست. رنگ پوسترها از دو نوع خاص انتخاب گردیده. آبی تند فیروزه ای، و سفید متالیک.

نشریه مخصوص مسابقات اقیانوسی هم اکنون در دسترس شماست.

نشریه مخصوص مسابقات اقیانوسی شامل:

  • تمامی انواع مدلهای کابین برای کامیونهای ولوو اف اچ و اف 16
  •  دو نوع رنگ متالیک: دارک نایت پول و یا میلنیوم سیلور متالیک
  • نشان مسابقات گلوب تراتر
  • پوستر اسپلاش مخصوص کانتینر ولوو تراکز
  • نشان و علامت ولوو در خارج و داخل
  • کف پوش مزین به نقش و مدل اف اچ 16

سخنی در مورد مسابقات اقیانوسی

مسابقات اقیانوسی ولوو یکی از دشوارترین مسابقات در نوع خود است و در اینجا دوازدهمین دوره مسابقات قابل ذکر است. آخرین مسابقه در 27 ژوئن 2015 در شهر کوتنبرگ سوئد به مورد اجراء گذاشته شد. مسیرها عبارتند از بندر استاپ اور کیپ تان در آفریقای جنوبی، ابوظبی در امارات متحده عربی، سانیا در چین، اکلند در نیوزلند، ایتاجای در برزیل، نیوپرت در امریکا مالیسبون در پرتقال، لورینت در فرانسه و هیگ در هلند. تمامی طول راه 38729 میل دریائی می باشد. اعضاء شرکت کننده مسابقات اقیانوسی عبارتند از ولوو گروپ ( که ولوو تراکز عضوی از گروه بوده ) بعلاوه اعضاء ماشین سواری ولوو.